Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö elämässäsi kulisseja?

Vierailija
29.04.2025 |

Onko merkkivaatteita, hieno auto on tärkeä, kodin sisustus kallis ja pidät juhlia, jotta ihmiset näkevät sen... Pelaat ehkä golfia? Onko koira, miksi se on? Pukeudutteko kauppaa varten villakangastakkiin? Jne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni on kulissia. Valehtelen kaikesta ja jätän asioita kertomatta. Kukaan ei tiedä totuutta. 

Olen muka normaali työssäkäyvä ihminen, vaikka olen ollut jo 10 vuotta työttömänä.

Vierailija
2/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni on kulissia.

Valehtelen kaikesta ja jätän asioita kertomatta.

Kukaan ei tiedä totuutta. VÄÄRIN. 

Olen muka normaali työssäkäyvä ihminen, vaikka olen ollut jo 10 vuotta työttömänä.

Kyllä joku tietää. Paistaa sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, osittain, tottumuksesta. Esim. vältetään julkisesti riitelemistä puolison kanssa, ja siivoan ennen kuin vieraita tulee.

Mutta "rahabrändejä" en kerää tai edes arvosta, en esitä rikkaampaa kuin olen, en väitä tekeväni asioita joita en tee. 

Vierailija
4/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kulissia. Pakkoliitto. 

Vierailija
5/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni on kulissia.

Valehtelen kaikesta ja jätän asioita kertomatta.

Kukaan ei tiedä totuutta. VÄÄRIN. 

Kyllä joku tietää. Paistaa sinusta.

Varmasti joku osaa arvata tai epäillä. Kyllähän sen näkee, että rahaa ei ole paljoa käytössä, mutta en minä aio kenellekään totuutta kertoa.

Vierailija
6/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulisseissa elävä näyttelijä. Kulissit tosin pysyvät pystyssä ilman minuakin.

Vierailija
7/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan töissä ei tiedä ettei minulla ole ollut sosiaalista elämää koko aikuisiälläni. Valehtelen aina esim viikonlopuista ja lomista että olin kavereiden kanssa. Oikeasti olen aina yksin. En kaipaa sääliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän