Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein käytät kosmetologin kauneushoitolapalveluja?

21.01.2025 |

Mua ihan hävettää, miten paljon sijoitan rahaa kauneuspalveluihin:

- kainaloiden sokerointi ja usein samalla  myös kulmien muotoilu ja kestoväri yht. 37€

- kasvohoito 2kk välein 55-150€ (halvempi hinta on silloin jos käyn ammattikoulun kauneushoitolassa)

- säärten sokerointi 2-3 kertaa vuodessa kun on tarjouskampanja 20€. Brassisokerointi pari kertaa vuodessa myös jos on tarjoushinta esim. 40-50€

Lisäksi kampaamossa hiusten leikkaus+värjäys 3kk välein 140€

Kommentit (15)

1/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin kulmien kestopigmennoinnissa neljä vuotta sitten ja sitä edellinen kerta on pigmentointi neljä vuotta aikaisemmin. Eli kaksi kertaa on viimeisen 10 vuoden aikana käynyt. Ihan teininä olen käynyt ihon puhdistuksessa. Olen nyt 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kosmetologilla, enkä ole kokenut tarvetta siihen. Kampaajalla käyn kahdesti vuodessa leikkauttamassa hiukset.

4/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kosmetologilla 2 kertaa kuussa, erikoiskasvohoidot jaksoissa, voi olla muuta kerta viikoittain. Kampaajalla käyn 3kk välein riippuen mitä teen 200-300€. Sokerointeja en tee. Manikyyrissä käyn kerran viikossa. Pedikyyrissä kerran kuussa.

Vierailija
6/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

M55

Vierailija
7/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologilla kävin kerran ennen häitä (harjoitus meikki) ja hääpäiväni aamuna toisen kerran. Muuten en ole käynyt.

kampaajalla kävin nuorena 1-2 kertaa vuodessa. Sitten jäänyt yhä halvemmaksi. Viimeksi olen tainnut käydä noin 7 vuotta sitten ja ehkä 5 kertaa yhteensä viimeisen 15 vuoden aikana. Yleensä mies tai tyttö leikkaa hiukseni. Pitkät suorat hiukset.

shmapoota ja hoitoainetta ostan kotiin. Muotoiluvaahtoa yksi purkki noin 5 vuoteen.

dödöjä tarpeen mukaan ja saippuaa. Joskus käytän kuivalle iholle jotain apteekin perusrasvaa mitä sattuu olemaan atooppisesta ihosta kärsivälle lapselle. Huulirasvaa menee 1 putkilo vuodessa tai kahdessa.

aurinkorasvaa menee ehkä yksi purkki parissa vuodessa koko perheen yhteisessä käytössä.

Meikkejä en ole tainnut ostaa 5 vuoteen. Vielä riittää puuteria ja huulipunaa (käytän kerran pari vuodessa).

N52

Vierailija
8/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kampaajalla ja oli kyllä ihanaa kun kampaaja pesi hiukset , leikkasi ja laittoi ne . Oi, autuutta . Tätä ennen on mennyt kolme vuotta kun viimeksi olen käynyt , kyllä sairauden runtelemassa kehossa tuntui mukavalta .

Vierailija
9/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
10/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran vuodessa kampaajalla raidoittamassa hiukset. Ovat lähellä omaa väriä ja pitkät,leikkailen itse latvoja satunnaisesti välissä. 

Kerran vuodessa käyn myös hierojalla ja kasvohoidossa. Muuten teen itse kasvohoitoja ja höylään karvat ym. Rahaa näihin siis n.250e vuodessa. Käyn töissä mutta olen niin nuuka etten raaski ottaa ripsenpidennyksiä tms.

Vierailija
11/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidoissa kerran 20 vuodessa. Kulmakarvat muotoiltu ja värjätty 15 vuoden välein. Kampaamossa kävin 80-luvun alussa. Manikyyrejä tai sokerointeja en harrasta. Pedikyyri 5 vuoden välein.

Vierailija
12/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen kasvohoidossa 3 kk välein, mutta nyt harvemmin ihan sen takia, että hinnat alkavat olla kipurajoilla.

Vierailija
13/15 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä teillä on aikaa käydä noissa kaikissa hoidoissa? Karvoja voi poistaa itse kotona. Ja onhan tuo hintavaakin. 

14/15 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Up

Up

Vierailija
15/15 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt. Herkkä iho ja allergioita, niin apteekkikosmetiikka on parasta ja paljon edullisempaa, kuin käydä jonkun muun tupsuteltavana.