Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei katso minua sekuntiakaan

Vierailija
29.04.2025 |

Eli mieheni ei katso minua kun puhun hänelle. Hän töllöttää vain eteensä eikä vahingossakaan vilkaise minuun päin. Puhun hänen ohimolleen. Jos vaikka sanon että "se ja se oli tämän kokoinen" ja näytän käsilläni mittoja, niin ei silloinkaan käännä päätä katsoakseen minuun päin. Olen joutunut sanomaan tuollaisissa tilanteissa että "näetkö, siis tämän kokoinen". Eikun töllöttää vaan kaikkialle muualle eikä käännä päätään. Mitä ihmeen kettuilua tämä on? Tätä on jatkunut kuukausi tolkulla. Minä päätin että alan tehdä samoin. Nyt on jo neljäs päivä että aina kun hän tai minä puhuu jotain, niin en katso häneen päin. Turhauttavaa ja rasittavaa. Lapsellista. Mitä tämä nyt tarkoittaa? Ikinä en ole tuollaiseen törmännyt ennen. Jos hänellä olisi jotain hampaankolossa toisiamme kohtaan tai jotain muutaa kinaa, niin ymmärtäisin että tuo on jonkinlainen mielenosoitus (joka on kestänyt jo kuukausia). Mutta ei. Hän puhuu minulle ihan niin kuin ennenkin, samoin minä hänelle. Nauretaan ja kaikki on ok. Mutta toisiamme ei vahingossakaan katsota. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Miksi et katso enää silmiini kun puhun sinulle?""

Ainoa joka osaa vastata väärintai oikein on mies itse. Lopuilla mennään sillä mitä itse haluat.

Vierailija
22/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa kuunnella sinua enää. Varmaan miettii miten sais sanottua että haluaa eron

Itse nauraa ja juttelee kanssa ihan normaalisti ja kysyy minulta jotain. Ei tuokaan ole kyseessä. Eroa ei halua, on sen varsin selväksi tehnyt. Uhosi jopa ettei "anna eroa". Tiedämme kyllä että se ei este ole avioerolle mutta sanoi vaan noin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta kysyä suoraan. Itse tulkitsen passiivis-aggressiivisuudeksi tuollaisen, mutta jos se ei muuten sovi kuvioon, niin outoa on. Jos siis ennen on katsonut normaalisti ja yhtäkkiä ei. Joillekin se on aina vaikeaa, mutta muussa tapauksessa se kertoo jostakin. Jostain syystä toinen ei halua luoda välillenne yhteyttä.

Keskittyykö silloin johonkin muuhun? Itselläni on aina jokin pään sisäinen prosessi käynnissä, enkä oikein jaksa kiinnostua sitten kaikesta puolison höpinästä, jos se ei ole tärkeää. Yritän silloin vastailla jotain ikään kuin kuuntelisin, ja havahdun sitten jos on oikeasti tärkeä aihe. Tämä voi liittyä myös stressiin tai vaikka aistien kuormittumiseen. Ehkä hän kaipaisi enemmän omaa rauhaa.

Vai eikö katso enää ollenkaan, milloinkaan? Häpeääkö jotain? Onko hänellä joku toinen (mielessä)?

Entä temperamenttierot. Onko hän pidättyväinen ja sinä kovin eläväinen? Se voi olla alitajuinen tapa yrittää hillitä sinua. Tai pitääkö hän juttujasi typerinä tai noloina?

Tässä kaikki syyt, mitä keksin. 

Vierailija
24/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niin kotoisa olo sinun kanssasi ettei koe tarpeelliseksi tuijottaa kun puhutte.

Vierailija
25/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko se vain tyhjyyteen vai telkkaria tai puhelinta?

Vierailija
26/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sanot,että "se ja se oli tämän kokoinen", niin kokee kenties riittämättömyyttä...

;)

Vierailija
27/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tartuttanut sukupuoli taudin . Miettii milloin huomaat oireet.   

Tämä. Nåjjjaaaa.. jå..

Vierailija
28/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut pitää sinua pelkkänä sperma-ämpärinä.

Vierailija
29/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ollaan oltu naimisissa 10 vuotta. Tämä on aivan uusi piirre. -ap

Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu

Vierailija
30/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänelle on puhjennut aikuisiän autismi? Ja tuleekohan hänelle sitten seuraavaksi mutismi? Lähtisin. 

Vierailija
31/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus laitoin tv:n pois päältä kun puhuin hänelle jostain asioista. Vaihtoehtoisesti myös pysäyttänyt ohjelman jos tulee esim Katsomosta. Sitten hän tuijottaa tyhjää ruutua ja puhuu sinne. Kerran kysyin että "kenelle sinä puhut, tuolle telkkarille vai?". Sitten uhriutuneena kääntää pääntä minua kohti että "no katsotaaaan nyt sitten" -ap

Vierailija
32/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen, ainakin ihastuksen tasolla. Ärtyneisyys ja kettuilu kertoo, että ajatukset ihan muualla. Kysy suoraan.

Vierailija
33/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus laitoin tv:n pois päältä kun puhuin hänelle jostain asioista. Vaihtoehtoisesti myös pysäyttänyt ohjelman jos tulee esim Katsomosta. Sitten hän tuijottaa tyhjää ruutua ja puhuu sinne. Kerran kysyin että "kenelle sinä puhut, tuolle telkkarille vai?". Sitten uhriutuneena kääntää pääntä minua kohti että "no katsotaaaan nyt sitten" -ap

No eikö se kerro syytä, jos kysyt, että mitä ihmettä tämä nyt on? Vai häiritsetkö koko ajan jollain turhalla puheella, kun hän katsoo ohjelmaa tai on ajatuksissaan?

Oma puoliso ainakin jappasee ihan ilmanaikuisia juttuja, etten jaksa olla samassa huoneessakaan, kun se keskeyttää ajatukseni jatkuvasti. Vähän semmoista tyhjänpäiväistä päivittelyä tai tavan vuoksi jutustelua, kuten vanhoilla ihmisillä on usein tapana.

Ehkä puolisollasi on kuormitusta eikä hän vain jaksa kuunnella. Tai selität samoja juttuja aina uudestaan, tai muuten jotain aika turhia asioita. Voisiko olla niin? 

Vierailija
34/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, aloituksessa oli, että ei katso sekuntiakaan ja nyt kuitenkin katsoo ainakin sen sekunnin.

Vierailija
35/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikan näytön yläpalkissa just suljettuna  Treffit ym näitä.

Mene istumaan viereen. Näkyy. Kyttää läheltä. Älä sano mitään. Pussaa ja hymyile. Lähde uidduun vaikka heti ulos.

Älä koskaan pyydä mihinkään selityksiä. 

Vierailija
36/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirjolla? He eivät katso silmiin. Jollet vain ole tätä aiemmin huomannut.

Toinen vaihtoehto on, että on pettänyt ja pelkää, että huomaat sen. Koska silmät ovat sielun peili. On rakastunut tai vähintään ihastunut toiseen.

Vierailija
37/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt mieheltä syytä?

Olen. Silloin hän oikeen kyllästyneenä kääntää päätään, katsoo silmiin ja on että "no nyt katson prkl" ja alkaa sen jälkeen oikeen korostuneesti tuijottaa minua. -ap

Mies siis avoimesti halveksii sinua. Joko hänellä on toinen, tai muuten vain on alkanut pitää itsestäänselvyytenä. En tiedä miten sen voisi korjata, ehkä niin että muutat toiseen asuntoon ja laitat eron alulle, ehkä hän silloin tajuaa, mitä on menettämässä. Tai sitten ei. Jos et tee mitään sellaista radikaalia, mikään ei muutu, pahenee vain.

Vierailija
38/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoori on ohi 

Vierailija
39/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-aggressiivisuutta. Se on yhtä lailla vihan osoittamista kuin avoimesti ilmaistu aggressiivisuuskin, kumpikin on henkistä väkivaltaa. Parisuhdeväkivaltainen ihminen ei arvosta uhria, vaan väkivalta pohjautuu aina halveksuntaan.

Vierailija
40/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi