Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei katso minua sekuntiakaan

Vierailija
29.04.2025 |

Eli mieheni ei katso minua kun puhun hänelle. Hän töllöttää vain eteensä eikä vahingossakaan vilkaise minuun päin. Puhun hänen ohimolleen. Jos vaikka sanon että "se ja se oli tämän kokoinen" ja näytän käsilläni mittoja, niin ei silloinkaan käännä päätä katsoakseen minuun päin. Olen joutunut sanomaan tuollaisissa tilanteissa että "näetkö, siis tämän kokoinen". Eikun töllöttää vaan kaikkialle muualle eikä käännä päätään. Mitä ihmeen kettuilua tämä on? Tätä on jatkunut kuukausi tolkulla. Minä päätin että alan tehdä samoin. Nyt on jo neljäs päivä että aina kun hän tai minä puhuu jotain, niin en katso häneen päin. Turhauttavaa ja rasittavaa. Lapsellista. Mitä tämä nyt tarkoittaa? Ikinä en ole tuollaiseen törmännyt ennen. Jos hänellä olisi jotain hampaankolossa toisiamme kohtaan tai jotain muutaa kinaa, niin ymmärtäisin että tuo on jonkinlainen mielenosoitus (joka on kestänyt jo kuukausia). Mutta ei. Hän puhuu minulle ihan niin kuin ennenkin, samoin minä hänelle. Nauretaan ja kaikki on ok. Mutta toisiamme ei vahingossakaan katsota. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantunut, nukkuu huonosti, väsynyt, neuroepätyypillinen...

Vierailija
42/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutinoitunut suhteeseen, uupumusta, stressiä, ajatukset muualla? 

Keskustele asiasta arvostavasti. Ei syyttämistä tai kiukkuilua. Kyllä siihen jokin syy on. Ei sen tarvitse olla iso ja dramaattinen syy, mutta miehesi on ainoa, joka osaa tähän vastata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lukenut täältä, että katsominen on seksuaalista häirintää.

Nauroin ääneen tälle :D

Vierailija
44/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyykö muuten ihan täysin normaalisti? Usein jos on jotain salattavaa niin ei katso toista silmiin mutta tämä ei nyt vaikuta siltä. Outoa on.

Kyllä käyttäytyy aivan normaalisti muuten. Puhuu kivasti ja romanttisesti aina silloin tällöin. Halaa ja pussaa. Mutta ei katso. Siis ei vaan yksinkertaisesti päätään käännä. Kun olen neljättä päivää nyt tehnyt samaa niin minua rupee oikeen ahdistamaan että puhun seinälle kun mies on vieressä. Tuntuu hirveän töykeältä olla katsomatta mieheen päin kun hän puhuu jotain. Eikö tuon nyt ymmärrä jo lapsikin että jos joku puhuu sinulle niin sinä katsot häntä?

Kaiketi kyseessä on jonkinlainen juuri puhjennut neurologinen sairaus.

Vierailija
45/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hankkinut mielialalääkityksen. Elää oman päänsä sisällä ja on vain puoliksi läsnä.

Vierailija
46/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naisena sanon että välttelen katsomasta miestä tietyissä tilanteissa ja osin se johtuu siitä että ulkonäkö ei ihan sytytä ja toisekseen siitä että petän häntä ja jotenkin koen siitä syystä vieraantuneeni.

Vierailija
47/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vituttaa kun ei saa tarpeeksi seksiä.

Vierailija
48/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiin katsomalla voisi vaikka lohjeta. Onko miehet noin tyhmiä?

Vierailija
49/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmiin katsomalla voisi vaikka lohjeta. Onko miehet noin tyhmiä?

Ovat

Vierailija
50/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö ymmärrä vihjettä ? Miestä ei kiinnosta sinun jutut. 

Vierailija
51/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
52/52 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on hankkinut mielialalääkityksen. Elää oman päänsä sisällä ja on vain puoliksi läsnä.

Sekö aiheuttaa pään sisällä elämistä? Itse olen tuollainen ilman mitään lääkitystä. Siksiköhän en ole masentunut? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi