Miksi temutamme krääsää? Asiantuntija listaa syyt
Ei voi käsittää miksi porukka haluaa ostaa tuota krääsää jostain temusta, jota vieläpä hallinnoi Kiinan Kommunistinen hallinto, samat tyypit jauhaa varmaan että tästä jauhavat ovat kommunistivihreitä! Haha
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-temutamme-kraasaa-asiantuntij…
Kommentit (190)
Onhan noita kiinakauppoja ollut jo pitkään ennen temua ja sheiniä. Wish ja Lightning in the box ainakin. Lisäksi sitä kiinaroinaa on saanut tilattua Amazonin kautta ihan riittämiin.
Itse en ole koskaan haksahtanut. En edes silloin, kun olin köyhä opiskelija, jolla oli pieni lapsi. Koska ainakin vaatteista (joita enimmäkseen ostan) näkyy jo sivustoa selatessa, että laatu ei ole kummoinen. Ovat myös tyyliltään todella halvan ja mauttoman näköisiä. Samaa tasoa kuin ostaisit jostain torilta vaatteita. Ja kyllä noita on nähnyt ihan omin silminkin lapsen kavereilla. Ensimmäisellä näkemällä ihan hyvän näköisiä. Sitten pesun jälkeen näyttävät siltä, että kelpaisivat lähinnä lattiarätiksi.
En ymmärrä miten joku viitsii ottaa sen riskin, että lapsen vaatteissa on kauheat myrkyt. Ja miten jaksaa tilailla koko ajan uusia, kun vanhat menevät lattiarätti-kuntoon. Kun esim. Lindexiltä saa ihan peruskivoja vaatteita kohtuu hinnalla ja ne pysyvät oikeasti hyvänä lapselta toiselle.
Temutin taas satasella, kivaa kun tulee krääsää. Mahtaa ahneita kokkarikauppaita v*tuttaa. :)
Minä. Akateeminen omistusasuja Helsingistä. Miksi maksaisin samasta tuotteesta kymmenkertaisen hinnan?
Vierailija kirjoitti:
Minä. Akateeminen omistusasuja Helsingistä. Miksi maksaisin samasta tuotteesta kymmenkertaisen hinnan?
Ja unohtui vielä mainita, että asuntolaina jo maksettu ja olen nelikymppinen.
Miks ei temusta saa röökiä,viinaa,huumehia ja naisia(miehiä)tilattua.
no en minä ainakaan mitään krääsää ole temulta tilannut vaan ihan käyttöön tulevaa tavaraa ja vaatetta ja olen hyvin tyytyväinen ostoksiini jotka olen saanut kolmasosa hintaan siitä, mitä täällä samasta käyttötavarasta olisin joutunut maksamaan. Temua on ihan turha syyttää tai sieltä tilaavia - hintapolitiikkaa täällä kotimaassa olisi syytä rukata.. Minä tilaan jatkossakin ihan tyytyväisenä.
Ei tässä mitään asiantuntijoita tarvita. Eiköhän temusta tilata tasan kahden asia. Takia. Hinta ja valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään asiantuntijoita tarvita. Eiköhän temusta tilata tasan kahden asia. Takia. Hinta ja valikoima.
Nämä ovat toki oikeat ne syyt oikeat, vaikka tekosyitä kyllä riittää. Itsekään en pidä hallituksesta, mutta on siltikin "hivenen" väsynyttä, että tällaista lapsi- ja orjatyövoimaa suosivan sekä työntekijön itsareilla kuuluisuutta saaneen roskafirman suosimista perustellaan kapinointilla epäeettistä hallitusta. Kai se sitten on ihan sama mitä tapahtuu jossain Venäjän toisella puolella. Toi on jo sen luokan persuilua, ettei edes persut pysty samaan kovin usein.
Mikähän titteli on temusta ostamisen asiantuntija? Vähän kyseenalaistan näitä joka soppaan lusikkansa työntäviä asiantuntijoita. Ei tarvitse kenenkään asiantuntijan päteä, kun ihan itse olen kokemuksen kautta todennut, että temusta tilaamani tuotteet on oikein hyviä. T.eri