Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi temutamme krääsää? Asiantuntija listaa syyt

Vierailija
29.04.2025 |

Ei voi käsittää miksi porukka haluaa ostaa tuota krääsää jostain temusta, jota vieläpä hallinnoi Kiinan Kommunistinen hallinto, samat tyypit jauhaa varmaan että tästä jauhavat ovat kommunistivihreitä! Haha

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-temutamme-kraasaa-asiantuntij…

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään nämä "asiantuntijat" tiedä keskustelemastaan asiasta mitään. Valikoima ei ikävä kyllä ole niin laaja mitä luulevat, ei edes tunnu loputtomalta.

Valikoima on aika rajallinen, mutta löytyy kuitenkin sellaisia parempia tuotteita, mitä ei Suomesta edes saa. Laadukkaammat tuotteet olen ostanut Temusta, ja huonoimmat K-raudasta ja Tokmannista.

Asiantuntijat ei tiedä, mutta sinä tiedät vissiin paremmin? Anna mun nauraa. 

Mikähän titteli on temusta ostamisen asiantuntija? Vähän kyseenalaistan näitä joka soppaan lusikkansa työntäviä asiantuntijoita. Ei tarvitse kenenkään asiantuntijan päteä, kun ihan itse olen kokemuksen kautta todennut, että temusta tilaamani tuotteet on oikein hyviä. T.eri

Vierailija
182/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kiinakauppoja ollut jo pitkään ennen temua ja sheiniä. Wish ja Lightning in the box ainakin. Lisäksi sitä kiinaroinaa on saanut tilattua Amazonin kautta ihan riittämiin.

Itse en ole koskaan haksahtanut. En edes silloin, kun olin köyhä opiskelija, jolla oli pieni lapsi. Koska ainakin vaatteista (joita enimmäkseen ostan) näkyy jo sivustoa selatessa, että laatu ei ole kummoinen. Ovat myös tyyliltään todella halvan ja mauttoman näköisiä. Samaa tasoa kuin ostaisit jostain torilta vaatteita. Ja kyllä noita on nähnyt ihan omin silminkin lapsen kavereilla. Ensimmäisellä näkemällä ihan hyvän näköisiä. Sitten pesun jälkeen näyttävät siltä, että kelpaisivat lähinnä lattiarätiksi.

En ymmärrä miten joku viitsii ottaa sen riskin, että lapsen vaatteissa on kauheat myrkyt. Ja miten jaksaa tilailla koko ajan uusia, kun vanhat menevät lattiarätti-kuntoon. Kun esim. Lindexiltä saa ihan peruskivoja vaatteita kohtuu hinnalla ja ne pysyvät oikeasti hyvänä lapselta toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temutin taas satasella, kivaa kun tulee krääsää. Mahtaa ahneita kokkarikauppaita v*tuttaa. :)

Vierailija
184/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Akateeminen omistusasuja Helsingistä. Miksi maksaisin samasta tuotteesta kymmenkertaisen hinnan?

Vierailija
185/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Akateeminen omistusasuja Helsingistä. Miksi maksaisin samasta tuotteesta kymmenkertaisen hinnan?

Ja unohtui vielä mainita, että asuntolaina jo maksettu ja olen nelikymppinen.

Vierailija
186/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei temusta saa röökiä,viinaa,huumehia ja naisia(miehiä)tilattua.

Vierailija
187/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
188/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en minä ainakaan mitään krääsää ole temulta tilannut vaan ihan käyttöön tulevaa tavaraa ja vaatetta ja olen hyvin tyytyväinen ostoksiini jotka olen saanut kolmasosa hintaan siitä, mitä täällä samasta käyttötavarasta olisin joutunut maksamaan. Temua on ihan turha syyttää tai sieltä tilaavia - hintapolitiikkaa täällä kotimaassa olisi syytä rukata.. Minä tilaan jatkossakin ihan tyytyväisenä. 

Vierailija
189/190 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään asiantuntijoita tarvita. Eiköhän temusta tilata tasan kahden asia. Takia. Hinta ja valikoima. 

Vierailija
190/190 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään asiantuntijoita tarvita. Eiköhän temusta tilata tasan kahden asia. Takia. Hinta ja valikoima. 

Nämä ovat toki oikeat ne syyt oikeat, vaikka tekosyitä kyllä riittää. Itsekään en pidä hallituksesta, mutta on siltikin "hivenen" väsynyttä, että tällaista lapsi- ja orjatyövoimaa suosivan sekä työntekijön itsareilla kuuluisuutta saaneen roskafirman suosimista perustellaan kapinointilla epäeettistä hallitusta. Kai se sitten on ihan sama mitä tapahtuu jossain Venäjän toisella puolella. Toi on jo sen luokan persuilua, ettei edes persut pysty samaan kovin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi