Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi temutamme krääsää? Asiantuntija listaa syyt

Vierailija
29.04.2025 |

Ei voi käsittää miksi porukka haluaa ostaa tuota krääsää jostain temusta, jota vieläpä hallinnoi Kiinan Kommunistinen hallinto, samat tyypit jauhaa varmaan että tästä jauhavat ovat kommunistivihreitä! Haha

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-temutamme-kraasaa-asiantuntij…

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset ajattele nokkaansa pidemmälle, ikävä kyllä. No muutama vuosi ja eiköhän tuota rajoiteta/kielletä jollain lailla.

Vierailija
2/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta. Päivänselvä asiahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää käyttötavaraa ainakin minä tuolta olen ostanut ja edulliseen hintaan.

Vierailija
4/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paljon mitä en muualta löydä mm värikkäitä tekstiilejä, julisteita, sukkahousuja, alusvaatteita - halvalla.

Jotain "krääsää" on ehkä tullut välillä mukaan mutta enimmäkseen olen jopa ollut iloisesti yllättynyt.

Vierailija
5/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temutamme ärsyttääksemme Petteriä ja Riikkaa. Vain alvit jää käteen.

Vierailija
6/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista paljon mitä en muualta löydä mm värikkäitä tekstiilejä, julisteita, sukkahousuja, alusvaatteita - halvalla.

Jotain "krääsää" on ehkä tullut välillä mukaan mutta enimmäkseen olen jopa ollut iloisesti yllättynyt.

Olis kiva tietää mitä juuri sinun tekstiilit pitävät sisällään, ei olisi pokkaa laittaa ihoa vasten itse kyllä noita. No omapahan on kehosi😂

Vierailija
7/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään nämä "asiantuntijat" tiedä keskustelemastaan asiasta mitään. Valikoima ei ikävä kyllä ole niin laaja mitä luulevat, ei edes tunnu loputtomalta.

Valikoima on aika rajallinen, mutta löytyy kuitenkin sellaisia parempia tuotteita, mitä ei Suomesta edes saa. Laadukkaammat tuotteet olen ostanut Temusta, ja huonoimmat K-raudasta ja Tokmannista.

Vierailija
8/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäasiantuntija????

Vierailija
9/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää mitä juuri sinun tekstiilit pitävät sisällään, ei olisi pokkaa laittaa ihoa vasten itse kyllä noita. No omapahan on kehosi😂

Ikävä kyllä ne myrkyt lähtee pesussa😉

Myös Suomesta ostetut ihoa vasten tulevat tekstiilit pitäisi pestä ennen käyttöä, jotta prosessissa käytettyjen myrkkyjen jäämät poistuu.

Vierailija
10/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temutan juurikin vit*uillakseni hallitukselle. En osta enää mitään muuta kuin ruokaa Suomesta. Siitä saitte! Ja ehkä samalla ammun itseäni jalkaan mutta omapahan on jalkani!

Vierailija
11/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään nämä "asiantuntijat" tiedä keskustelemastaan asiasta mitään. Valikoima ei ikävä kyllä ole niin laaja mitä luulevat, ei edes tunnu loputtomalta.

Valikoima on aika rajallinen, mutta löytyy kuitenkin sellaisia parempia tuotteita, mitä ei Suomesta edes saa. Laadukkaammat tuotteet olen ostanut Temusta, ja huonoimmat K-raudasta ja Tokmannista.

Asiantuntijat ei tiedä, mutta sinä tiedät vissiin paremmin? Anna mun nauraa. 

Vierailija
12/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna sain Hesarin mukana Tokmannin kesäkuvaston. Siinä mainostetaan, että tuotteet voi tilata kätevästi myös verkkokaupasta. Kiinnostuin yhdestä matosta. Mutta hups: se onkin mukamas jo loppuunmyyty verkossa; joissain myymälöissä vielä hajakappaleita. Ja tuotetta kuitenkin mainostetaan kesäkuvastossa, joka on jaettu asiakkaille vasta nyt.

Ei mikään ihme, että moni tilaa Temusta: paremmat valikoimat, edullisemmat hinnat. Krääsäksi leimaaminen on asiatonta, koska enemmän sitä oikeaa kiinakrääsää näkee mm. Tokmannin ja Prisman hyllyillä.

Vierailija
13/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Suomesta ostetut ihoa vasten tulevat tekstiilit pitäisi pestä ennen käyttöä, jotta prosessissa käytettyjen myrkkyjen jäämät poistuu.

Temusta ja sheinistä tilatuista tuotteissa on löydetty useista tuotteista sellaisia myrkkyjä, jotka eivät liukene edes pesussa pois. Ja kyllä toki suoja-aineita vaatteissa on, mutta monesti nämä myrkyt temun tuotteissa on vähän astetta tujumpaa.

Vierailija
14/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain punoittavan ihottuman Finlaysonin tekstiileistä. Valitin siitä, ja syy oli kuulemma oma kun en ollut noudattanut paketin ohjetta pestä ennen käyttöä. 

Ei edes ollut tullut mieleen että ne pitäisi pestä ennen käyttöä.

Vierailija
15/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna sain Hesarin mukana Tokmannin kesäkuvaston. Siinä mainostetaan, että tuotteet voi tilata kätevästi myös verkkokaupasta. Kiinnostuin yhdestä matosta. Mutta hups: se onkin mukamas jo loppuunmyyty verkossa; joissain myymälöissä vielä hajakappaleita. Ja tuotetta kuitenkin mainostetaan kesäkuvastossa, joka on jaettu asiakkaille vasta nyt.

Ei mikään ihme, että moni tilaa Temusta: paremmat valikoimat, edullisemmat hinnat. Krääsäksi leimaaminen on asiatonta, koska enemmän sitä oikeaa kiinakrääsää näkee mm. Tokmannin ja Prisman hyllyillä.

Temu krääsän leimaaminen on asiatonta? Nyt oli hyvä!!

Vierailija
16/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta jutusta oikein kunnon syitä löytynyt. Tilaamme Kiinasta, koska lähes kaikki valmistetaan nykyään siellä. Verkkokaupoista tilaamme, koska se on helppoa ja valikoiman näkee heti.

Vierailija
17/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä krääsää? Ihan käyttötavaroita minä olen tilannut tarpeisiini.

Vierailija
18/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta jutusta oikein kunnon syitä löytynyt. Tilaamme Kiinasta, koska lähes kaikki valmistetaan nykyään siellä. Verkkokaupoista tilaamme, koska se on helppoa ja valikoiman näkee heti.

Kiinasta saa oikeasti ihan hyvää tavaraakin, miksi ostaa krääsää temusta? Se on nimenomaan KRÄÄSÄ kauppa-alusta.

Vierailija
19/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temu krääsän leimaaminen on asiatonta? Nyt oli hyvä!!

Hyvin ennakkoluuloista.

Vierailija
20/190 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat ei tiedä, mutta sinä tiedät vissiin paremmin? Anna mun nauraa. 

Näiden asiantuntijoiden kommentit olivat pelkkää luuloa kuulon perään. Eivät edes tienneet valikoiman laajuudesta. Ikävä kyllä kaikkea ei sieltä saa, ja suurimman osan joutuu ostamaan muualta.

Eivät edes tienneet, että ne (Temun) surkeimmat tuotteet ovat kyllä saatavissa ihan kotimaisista kivijalkaliikkeistä. Parhaita Temun tuotteita ei taasen saa täältä. 

Tuo krääsä käsite on myös omituinen, kun siitä puhutaan vain puhuttaessa kiinakaupoista. Tokmanni on täynnä sitä krääsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi