Kuinka moni ajattelee, että olisi suositumpi hoikempana?
Kommentit (12)
Minä en ainakaan haluaisi sellaisia ystäviä, jotka suostuvat olemaan väleissä minuun vain jos olen hoikka. Eli minua ei kiinnosta tietää, olisiko seuraani enemmän tunkua jos olisin hoikempi. Olen iloinen tämänhetkisistä ystävistäni.
Vierailija:
Rehellisiä mielipiteitä kehiin...
Nykyään ei enää kavereita sillä perusteella valita (tai ainakaan kilot eivät näihin vaikuta vaan muut asiat).
Mutta itse tykkäisin peilikuvastani enemmän jos sitä hieman muokkailisi. ei välttämättä kiloja pois, nämä luvut ovat ihan ok (162cm ja 49kg) mutta tuota vyötärn seutua voisi kyllä kiinteyttää näin kahden raskauden jälkeen. ja lihaksia saada muuten vähän paremmin esiin.
Vierailija:
ystäväpiirissä tms. tms.ap
Minulla on aviopuoliso, en kaipaa muiden miesten huomiota tai heidän suosiossaan olemista. Minulla on ihania ystäviä, me voimme luottaa toisimme lihavina ja laihoina.
Ihan tosi, ap, vaikutat aivan teiniltä! Sori vaan.
olisin paremmassa arvossa jos kilot tippuisivat :/ Myös työssäni haluan olla arvostettu sen mukaan miten hommani hoidan enkä painoni tai ulkonäköni tähden. Mies on jo olemassa ja hän kyllä ainakin väittää pitävänsä siitä että naisella on ne pari ylimäärästä kiloa pehmeyttä mukana, muiden miesten mielipiteillä ei minulle ole väliä.
Itse olen kyllä sitä mieltä että ihan oman itseni takia voisin pari kiloa pudottaakin. Ei niinkään painoats kysymys vaan elintavoista eli tiedän iltaisten mässäilyjen pitävän näitä " raskauskiloja" yllä vaikka synnytyksestä alkaa kohta olla vuosi aikaa...
het tykkäävät ettei ole ihan tikku.
Enpä ole koskaan ajatellut asiaa.
Minulla on lukuisia ystäviä(myös niitä ihan läheisimpiä joille voi sanoa rakastavansa heitä), minulla on ihailijoita, minulla ei ole koskaan ollut puutetta miehistä/miesystävistä/puolisoista(todellakaan) ja työpaikankin olen aina saanut kun olen sitä etsinyt.
Niin ja jos se nyt liittyy mitenkään asiaan niin elopainoa on yli 150kg.
mutta jos hoikistuisin viiden kilon verran niin olisin hieman kauniimpi ja vaatteita olis helpompi löytää. (olen nyt 167 cm ja 66 kg)
Minä ajattelen niin. Tässä raskauden ja synnytksen jälkeen kiloja tuntuu tarttuvan herkemmin kuin ennen raskausaikaa ja näin 160 cm ja 69 kg painoisena ajattelen, että totta hitossa olisin suositumpi. Inhoan katsoa itseäni peilistä enkä osaa kuvitella että kukaan pitäisi minunlaistani viehättävänä.
Eiköhän nuo jutut jääny johonkin yläasteelle aikoinaan...