Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyytyväinen vaatekokooni 44-hulluko?

Vierailija
10.03.2007 |

Olin vielä syksyllä kokoa 48/50, nyt Lindexin, H&M:n, Seppälän jne. koko 44 on juuri sopiva. Ja olen niin tyytyväinen. Pääsin taas raskauden jälkeen siihen omaan kokooni, jota suurin osa vaatteistani on. Kunto on hyvä. Ratsastan, lenkkeilen jne. Mutta en jaksaisi enää laihduttaa. 9 kiloa laihdutettu ja nyt haluaisin vain pitää tätä painoa yllä. Laihis oli rankka, kaikkea hyvää kun rakastan. Kuntoilua jatkan ehdottomasti, mutta suklaata haluaisin viikonloppuisin....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikkien tarvii olla kokoa 38?

Vierailija
2/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nyt kokoa 36, mutta yritän vielä vähän kaventaa itseäni niin että 34 mahtuisi alaosasta. Yläosa on tuo 36/s, koska olen leveäharteinen.

Olen tyytyväinen nykyiseen kokooni, mutta pieni kiinteytys toisi lisää " tilaa" nykyisiin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T; samankokoinen joka aloittaa laihiksen

Vierailija
4/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisijaisesti sinua varten. Hienoa että tunnet olosi hyväksi.

Vierailija
5/5 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit mahtua kokoon 38, saati 36? Olen 179cm ja nyt 69 kiloa, ennen lasta 64kg ja pituuteni puolesta en ikinä mahtuisi kokoon 38. Koko on useimmiten 40-42 ja en mielestäni ole lihava, mutta mikään pienempi ei riitä hihojen tai lahkeiden pituudesta, ei riittänyt edes kun olin 64kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä