Miten nopeasti pääsee hammaspäivystykseen Helsingissä?
Pääseekö samana päivänä jos on kova hammassärky?
Kommentit (11)
Kai se riippuu aina vähän siitä minkälaiset jonot siellä on ja kuinka vakava vaiva, kaupunki ku kaupunki. Soita eka ja käy siellä, kandee ehkä valita ei-ruuhkaisin ajankohta.
2 päivää piti odottaa, kun valitin tarpeeksi. Käskivät syödä Buranaa, se ei auttanut
Jos särkee paljon niin kannattaa myös kertoa, että sattuu niin paljon ettet saa nukutuksi ja burana ei auta. Jos sanot että vähän tuntuu vaan, niin et pääse
Sanot että hampaaseen sattuu todella paljon, et pysty edes nukkumaan.
'Jos on turvotusta, niin painota sitä. On tulehtunut.
Itse pääsin soittopäivänä päivistykseen, ja vetivät haljenneen hampaan pois.
Riippuu ihan miten paljon kehtaat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanot että hampaaseen sattuu todella paljon, et pysty edes nukkumaan.
'Jos on turvotusta, niin painota sitä. On tulehtunut.
Itse pääsin soittopäivänä päivistykseen, ja vetivät haljenneen hampaan pois.
Mulla oli puoli naamaa turvonnut, sain luvan mennä päivystykseen heti😁 eikä tarvinnut siellä odottaa. Ei kannata tosin odottaa että naama turpoo noin, hammas vedettiin heti pois ja antibioottikuuri.
Samana tai seuraavana päivänä on mies päässyt särkypäivystykseen.
Minulla lohkesi juuri etuhammas todella pahasti, aiempi poslii/muovi-paikka nuoruuden onnettomuudesta. Jonoon laitettiin, vähintään puoli vuotta.Yksityisellä hemmetin kallis, en haluaisi ottaa velkaa. En ole hymyillyt sen jälkeen ja hävettää - olisi kesätapahtumiakin tulossa ja joku tindertyyppi pyysi juuri treffeille. Tämä look ei ehkä ole kuuminta hottia naistenkaan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lohkesi juuri etuhammas todella pahasti, aiempi poslii/muovi-paikka nuoruuden onnettomuudesta. Jonoon laitettiin, vähintään puoli vuotta.Yksityisellä hemmetin kallis, en haluaisi ottaa velkaa. En ole hymyillyt sen jälkeen ja hävettää - olisi kesätapahtumiakin tulossa ja joku tindertyyppi pyysi juuri treffeille. Tämä look ei ehkä ole kuuminta hottia naistenkaan mielestä.
Pyydä palveluseteli, pääsin itse seuraavana päivänä korjauttamaan! Sano, että hankaa limakalvoja etkä voi syödä normaalisti, valita!
Älä naurata. Ei pääse millään pian.
Pääsin seuraavana päivänä kun soitin , oli kova hammassärky