Au pairit Thaimaassa
Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
Ja toivon todella, että Yle lopettaisi tämän ohjelman. Tässä halutaan nuorista saada esille sellaisia puolia, mitkä aina nostavat negatiivisen keskustelun. Ei sovi mielestäni Ylen arvoihin, mutta ehkä vaan ihannoin Ylen toimintatapoja väärin.
Kaikki 10 jaksoa katsottu. Aino on junttityttö, 15v tasolla. Ranja on kypsä ikäisekseen vaikken ole poliittisesti samaa mieltä. Sheri on perus parikymppinen miehenalku, ihan kelpo jäbä. Nea ihan kehityskelpoinen, hiukan lapsekas myös mutta positiivisemmalla tavalla kuin Aino. Toivottavasti löytää tapaisiaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista nähdä 5 v päästä jakso: "Missä nämä au pairit ovat tänään" ja lisäksi katsoisivat klippejä kaudeltaan. Vois vähän hävettää.
Ihan samanlaisia paitsi jokainen + 5 kg., löysiä mimmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. jakson tilanne jossa Au Pairin painoa kommentoitiin, ei omasta mielestäni ollut niiin paha. Äiti yritti kertoa, että terveemmät elämäntavat olisi paremmat ja ettei painon pudotus oli pahasta. En tajua, miksi tuollaisesta vedetään huutoitkut.
Minäkin olen selvästi vihakommentoija, jos se, että kerrotaan terveyshyödyistä on l-fobiaa. Olen itse huomattavan ylipainoinen ja tiedostan kyllä, että olisi paljon parempi minulle, että olisin normaalipainoinen.
Ja siksi sinulle on ihan ok, että esim. some- tai muihin kuviisi käydään asia aina sinulle moneen kertaan alleviivaamassa? Tai että sinut nähdessään random ihmiset muistavat sinua aiheesta valistaa?
Kuten moneen kertaan todettu, on ihan vissi ero puhua aiheesta yleisellä tasolla kuin jakaa neuvojaan suoraan ihmisille, jotka niitä eivät ole pyytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. jakson tilanne jossa Au Pairin painoa kommentoitiin, ei omasta mielestäni ollut niiin paha. Äiti yritti kertoa, että terveemmät elämäntavat olisi paremmat ja ettei painon pudotus oli pahasta. En tajua, miksi tuollaisesta vedetään huutoitkut.
Minäkin olen selvästi vihakommentoija, jos se, että kerrotaan terveyshyödyistä on l-fobiaa. Olen itse huomattavan ylipainoinen ja tiedostan kyllä, että olisi paljon parempi minulle, että olisin normaalipainoinen.
Ja siksi sinulle on ihan ok, että esim. some- tai muihin kuviisi käydään asia aina sinulle moneen kertaan alleviivaamassa? Tai että sinut nähdessään random ihmiset muistavat sinua aiheesta valistaa?
Kuten moneen kertaan todettu, on ihan vissi ero puhua aiheesta yleisellä tasolla kuin jakaa neuvojaan suoraan ihmisille, j
En puhunut somekommentoinnista, vaan siitä mikä näytettiin sarjassa. Siitä, kun äiti sanoi, että ihmisen ihmisen on parempi olo ja vointi laihempana ja liikuntaa harrastaen.
Vihakommentointi ja toisten sanojen väärin tulkinta on todellakin paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten moneen kertaan todettu, on ihan vissi ero puhua aiheesta yleisellä tasolla kuin jakaa neuvojaan suoraan ihmisille, j
Miten voi puhua yleisellä tasolla asiasta, jos toista asia koskettaa. Silloinen jokainen kokee sen henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ympäristöaktivismiryhmään Ranja kuuluu ?
Oliko Elokapinallinen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ympäristöaktivismiryhmään Ranja kuuluu ?
Oliko Elokapinallinen ?
Sopisi oireyhtymään.
Tosi hyvä ohjelma mun mielestä. Viimeinen jakso tosi liikuttava. Toivottavasti pääsevät joskus käymään perheissä uudelleen kun ikävä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ja on niitä läski yms huuteluja tullut mutta jos rupeaisin jokaisesta huudosta ja pilkasta hyperventiloimaan ja itkeskelemään en mitään muuta ehtis tekemäänkään enkä astuisi edes ulko ovesta pihalle.
Tulikohan Ainon ja Sherin jutusta mitään Suomessa? Veikkaan että pysyvät vaan kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan Ainon ja Sherin jutusta mitään Suomessa? Veikkaan että pysyvät vaan kavereina.
Kavereina pysyivät
Veikkaan kuuluvan ryhmään rasvamaksa ja metabolinen oireyhtymä
Ranjaa syrjitään! Näin julmia ihmiset ovat. Paikalliset vetoavat kulttuurin oikeutuksiin. Se on vielä pahempaa. Yhteiskunta siis tukee syrjintää.
Tässä paistaa läpi myös myös vapaa ja ns. ei-kristillinen kasvatus. Kiroillaan rankasti. Ja pettymysten sietokyky on nolla. Jos ei tykkää, niin nostetaan kytkintä. Ei välitetä miltä toisesta tuntuu. Pairithan oli vieraina!
Yllättävää, että tuon ikäiset käyttäytyivät kuin 14-15 vuotiaat teinit. Ainoa joka fiksuin ja tasapainoisin, oli se 11-vuotias tyttölapsi, joka lähti yksin Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ja on niitä läski yms huuteluja tullut mutta jos rupeaisin jokaisesta huudosta ja pilkasta hyperventiloimaan ja itkeskelemään en mitään muuta ehtis tekemäänkään enkä astuisi edes ulko ovesta pihalle.
Juu ja Ranja painotti vegaanisuuttaan, tietenkin kiinnitti huomiota ylipainonsa. Itse jokainen kilonsa kantaa mutta turha oli itkeä kun host äiti painotti terveys asioita. Thaimaassa varmaan kasvisruokaa on paljon saatavilla. Joku on vikana Ranjan ruokavaliossa.
Googlasin Ranjan ja äitinsä juttuja, käsitin että äitikin aiemmin ollut lihavampi ja on hyvin salliva kaikenlaisissa asenteissa.
Joku on vikana Ranjan ruokavaliossa.##############
Terävä havainto, Watson.
Porukka voisi lopettaa taivastelun että miten ihmeessä vegaani voi olla ylipainoinen. Totta kai voi, eihän lihan syönti itsessään ketään lihota vaan siinä sivussa mätetyt valatavat annokset höttöhiilaria ja rasvaa. Yksi sipsipussi päivässä yli kulutuksen niin jälki on juuri tuollaista ajan mittaan.
SIPSIT:
KCal
541
Rasva
33g
Hh
53g
Prot
6g
Kohteessa 100 g on 541 kaloria
Kalorien jakautuminen: 56% rasva, 40% hh, 5% prot.
Ranja voi olla atleettinen läski. Sanoi että määritteleekö ulkonäkö atleettisuuden.
Näin pihalla on kun ei myönnä itselle sitä tosiasiaa ettei voi olla muuta kun on tai omassa mielessään voi olla mutta muuta näkevät kyllä vain sen mitä näkevät.
Atleetin määrittely "vartalotyypiltään lihaksikas ja voimakasluustoinen henkilö."
Ranjan tapaiset ihmiset tykkää kertoa tarinoita, sellaisia missä itse on hyvis.
Kyllähän kuumassa ilmastossa väsähtää sekunnissa jos ylipainoinen eikä koskaan liiku ees.