Au pairit Thaimaassa
Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
Vierailija kirjoitti:
Tällä foorumilla puhutaan vähiten Neasta. Hänessä on vähiten haukuttavaa.
Minusta hän oli jotenkin vastenmielinen kun kertoi ettei välitä eläimistä eikä ole niistä kovin kiinnostunut. Sisäinen rumuus se vasta rumuutta onkin.
Tässä ei puhuta mitään NAISEN ylipainosta. Tässä on kyse nuoren IHMISEN huomattavasta ylipainosta. Sukupuoli on epäolennainen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairas tämä keskustelu. Kun ohjelmassa on ylipainoinen, ei ohjelmasta keskustella mistään muusta kuin naisen ylipainosta. Sekopäistä kontrollointia! Se on jännä miten naisia kannustetaan koko ajan tekemään itsetuhoisia asioita miehen eduksi, mutta ylipainoinen ei saa olla. Te voisitte käyttää tämän ajan Aasian tyttövihaa vastaan taisteluun vaan ei, te jankutatte yksilön kehon massasta ja vain trollaatte.
Teidän mukaanne Aino ei saa mitenkään kommentoida isän huumeiden käyttöä ja alkoholismia. Niillähän ei toki ole terveysvaikutuksia!
Ylipaino on ihan laillista. Kas kun ette halua ennemmin taistella laittomuuksia ja väkivaltaa vastaan. Te heterot voisitte käyttää tämän ajan tyttöjen puolustamiseen ja perheväkivallan ehkäisemiseen, mutta ei. Vikisette toisen ihmisen kehosta!
Aino itse oli yli puolet ajasta räkäkännissä itse. Lopuksi muka sai tarpeekseen perheen isästä, kun halusi asumaan Ranjan kanssa kartanoon. Oli noloa, kun Aino odotteleli halauksia perheeltä vaikka oli vain viikon ollut siellä. Olisi poistunut sivummalle ja antanut Ranjan saada kiitokset ja jäähyväiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän oli jotenkin vastenmielinen kun kertoi ettei välitä eläimistä eikä ole niistä kovin kiinnostunut. Sisäinen rumuus se vasta rumuutta onkin.
Ei hän sanonut yhtään mitään tuollaista. Hän sanoi että eläimet ovat aiemmin olleet hänellä vieraita kun niitä ei omassa perheessä ollut JA hän oli nyt oppinut tuolla kuinka kivoja ne voikin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon, että tv lihottaa 5-6 kg. Jankkaajille tiedoksi, ihan normaalikroppaisia ovat.
Lisäisin vielä että TV lihottaa suomalaisia mutta ei thaimaalaisia.
Loistava huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka perkeleen puudelitukkainen wnb-salimake on taas tullut tännekin ketjuun pätemään? Naisen vartalossa ihan oikeasti on hyvä olla jonkin verran rasvaa, jotta hormonitoiminta toimii kunnolla. Jos laihtuu liikaa kuukautiset jäävät ensimmäisenä pois. Naisen kroppa EI TOIMI samalla lailla kuin miehen. Ja kohta sama salimake tulee jeesustelemaan jollain ylipainoargumentilla, joojoo reipas ylipaino on asia erikseen ja toki terveysriski kaikkihan me se tiedetään. Lähtökohtaisesti naisen kehon ei kuitenkaan tarvitse tai kannata olla mikään bikini fitness-kroppa, lajin harrastajat toki erikseen mutta se ei ole normaali tai ideaali naisvartalo hormonitoiminnan kannalta.
Normaali rasvaprosentti+ sopivasti lihasta oikeissa paikoissa= hyvän näköinen tipu
Normaali rasvaprosentti ilman lihaksia ja huono ryh
Bikini fitness naiset ovat ihan parhainta offilla vertaa mihin muihin tahansa. Sopivasti rasvaa ja muotoja, ryhti ylivertainen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ei pidä eläimistä on sisäistä rumuutta. Just. Sun pääsi sisällä ainakin on tyhjää.
Ranja on väkisin vetänyt kaksin käsin muutakin kuin kasviksia että tuohon kuntoon on itsensä saanut. Karkkia, leivonnaisia ja siideriä?
Ihminen ei ole paha jos hän tappaa eläimiä niitä syödäkseen tai lihaa kaupasta ostaessaan.
"Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea mikä maan päällä elää ja liikkuu. Minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit joita maan päällä on ja kaikki puut joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoon ne teidän ravintonanne." Raamattu ei ainakaan kiellä eläinten käyttöä ravintona. Mutta mässäily (=ylensyöminen) on väärin Raamatun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole paha jos hän tappaa eläimiä niitä syödäkseen tai lihaa kaupasta ostaessaan.
"Vallitkaa meren kaloja, taivaan lintuja ja kaikkea mikä maan päällä elää ja liikkuu. Minä annan teille kaikki siementä tekevät kasvit joita maan päällä on ja kaikki puut joissa on siementä kantavat hedelmät. Olkoon ne teidän ravintonanne." Raamattu ei ainakaan kiellä eläinten käyttöä ravintona. Mutta mässäily (=ylensyöminen) on väärin Raamatun mukaan.
Raamattuhan se varsinainen opas onkin. Muista sitten toteuttaa kaikki muutkin "ohjeet" mitä sieltä löytyy.
Tuo Aino ei vaikuta tasapainoiselta ihmiseltä. Ihminen joka koko ajan häslää jotakin eikä pysty olemaan hiljaa pakenee omaa itseään ja ajatuksia mitkä voisivat kummuta esiin hiljaisuudessa ja rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ei pidä eläimistä on sisäistä rumuutta. Just. Sun pääsi sisällä ainakin on tyhjää.
Tottakai? Jos ei välitä eläimistä ei ole ihminen joka kokee aidosti empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes mitä tarkoittaa empatia. Se tarkoittaa myötäelämistä esim. toisen kipuihin. Miten saat eläinrakkauden ja empatian samaan boksiin?
Aino kävi ostamassa lohturuokaa, jep, ja se kyllä näkyy että on lohduttauduttu usein.
Vierailija kirjoitti:
Ranja on väkisin vetänyt kaksin käsin muutakin kuin kasviksia että tuohon kuntoon on itsensä saanut. Karkkia, leivonnaisia ja siideriä?
Moneskohan kerta tässä ketjussa kun joku älykkö tekee tämän saman nerokkaan huomion.
Kulttuureissa iso ero. Thaimaalaiset näkee sairaan naisen ja kannustaa terveellisempään elämään. Suomalaiset kannustaa kehopositiivisuuteen ja teolliseen lisäaineilmastomoskaan. Maassa maan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten valintoihin ei saa mitenkään puuttua silloin kun nainen valitsee miehen sukunimen, mutta puututte siihen että nainen itse valitsee mitä syö? Miehen sukunimen valinta heikentää kaikkien naisten asemaa, sen takia tyttöjä ei haluta syntyvän. Minua ei abortoida ja syrjitä sen takia että toinen nainen on lihava. Minua syrjitään koska te akat vaihdatte nimeänne ettekä ikinä jatka sitä.
Vieläkö väitätte että naiset ovat vapaita ja että ulkonäköpaineita ei ole? Te ette koskaan takertuisi miehen ylipainoon tällä tavalla. Sairaalloista naisvihaa.
Joissain kulttuureissa ihaillaan ylipainoa. Sekin on kulttuuria. Miksette hyväksy sitä? Niin? Ihan turha jankata terveysvaikutuksista. Ne ovat oma valinta eivätkä vaikuta teihin. Sukunimenne vaikuttavat.
Oma ajatuksenjuoksusi on vähintäänkin merkillinen. Kuvitteletko, ettei nainen Suomessa
Oma ajatuksenjuoksusi on vähintäänkin merkillinen. Kuvitteletko, ettei nainen Suomessa itse saa valita pitääkö oman vai valitseeko miehensä sukunimen? Vai ajatteletko peräti, että naisen "valintoihin" pitääkin puuttua jos nainen päättää valita miehen sukunimen?!
Tämä on sitä kummallista woke-hysteriaa, jolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon tai naisen aseman kanssa. Pelkkää vastakkainasettelun lietsomista.
Tässä keskustelussa taas on täysin eri asia puhua Ranjan edesottamuksista, ja ainakin itse kommentoin tätä käsittämätöntä ylipainon käärimistä "kehopositiivisuuteen", josta tässä todellakin ollaan eri mieltä kuin Ranja. Olkoon painoltaan mitä vaan, terveellistä tuo hänen toimintansa ei ole. Ja tuntuu pahalta seurata sitä. Tas-arvon kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.
Siis mitä, onko Ranja sanonut jossain jaksossa että hänen toimintansa olisi terveellistä? Missä ja millä sanoilla? Multa on mennyt täysin ohi.
Muuten olen samaa mieltä kuin sä, mutta itse käsitin Ranjan pointin niin, että hänen kehonsa on hänen asiansa, eikä se kuulu kenellekään miksi hän on lihava ja miksi ei ole laihduttanut tai onnistunut siinä. (Olen 100% varma, että hän on yrittänyt usein, kuten 99% ylipainoisista). Se, että ylipaino on epäterveellistä, on niin yleistietoa, että itse en ainakaan tajua miksi tämäkin ketju käytetään sen saman tiedon toistamiseen uudelleen ja uudelleen. Ongelma ei varmasti ole se, etteikö joku sitä tietäisi. Haukkumalla ja pilkkaamalla ylipaino ei vähene, silloin meillä ei olisi yhtään ylipainoista, sillä niin yleistä ilkeä kommentointi on.
Jos vegaani ajaa autolla maantiellä ja törmää hirveen niin voiko hän syyllistää metsästäjiä koska nämä eivät ole metsästäneet hirviä tarpeeksi?