Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia, mistä joku ollut kateellinen?

Vierailija
29.04.2025 |

Sinulle tai jollekin muulle?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamastani joulukortista :D Ja siis ihan aikuisiässä.

Vierailija
22/57 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneudesta ollaan kadehdittu 

Miksi tuo olisi "outoa"?

On varmaan tosi tavallista ja yleistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran dokkarin vammaisista. Siinä sähköpyörätuolilla liikkuva nainen kertoi, että häneltä on tultu utelemaan tuolista ja sen hinnasta ja sitten kettuiltu siitä, miten kallista on saanut veronmaksajien piikkiin. Tämän alemmaksi on vaikea mennä.

Tuntuu, että kateus on pikemminkin joidenkuiden luonteenpiirre kuin mitään muuta. 

Vierailija
24/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison veli (elämäntapatyötön ja kaikin puolin laiska, keksii aivan absurdeja tekosyitä tekemättömyydelleen) on kateellinen kaikesta mitä puolisoni saa aikaan, auton osto, talon rakennus, koulutus, työpaikka ym ym. Selittää kaikille kuinka puolisoni on saanut nuo suhteilla ja helpolla. Unihtaa tyystin ruuhkavuosien aikaan opiskelum, työharjoittelun ja muun sosiaalisen elämän myötä hankitut verkostot jne. Ilmeisesti hänelle olisi pitänyt järjestää kaikki sama kotiin ilman omaa panostusta.

Idiootti se on, ei siitä pääse mihinkään.

Vierailija
25/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaan ketjuun kirjoitin aikaisemminkin:

Työkaverit kadehtivat, kun lapseni ei sairastanut koskaan ja pomo ihmetteli, kun mulla ei ollut lapsenhoitovapaita ollenkaan.😅

Vierailija
26/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaalla sain pomolta uudet työrukkaset, pari työtoveria alkoi mököttämään eikä puhuneet viikkoon minulle !

Vierailija
27/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaikeavammaisen lapsen yh ja omaishoitaja ilman mitään tukiverkkoja, ja ainoat vapaahetket olivat enintään 1 vkl/ kk, lakisääteinen omaishoitajan vapaa. Koska minulla ei ole ajokorttia, hän kulki taksilla tuonne lomituksen aikaiseen hoitopaikkaan, joka oli toisella paikkakunnalla.

Tuttavani selvästikin suuttui, kun hän joutui viemään oman terveen lapsensa

linja-autolla mummolaan hoitoon. 

Vierailija
28/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asui kimppakämpässä opiskeluaikaan ja kävi yhden kämppiksen kanssa kirppiksellä. Sieltä löytyi nätit kengät, joista molemmat pitivät. Kämppikselle ne olivat liian pienet, ystävälle taas sopivat. Kämppis kiukutteli tästä viikon kateellisena, kun hän olisi halunnut ne kengät itselleen, vaikka ne eivät mene jalkaan.

Vierailija
29/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalainen kadehti vuokra asuntoa !  Venäläinen. Että hänelle se pitäisi antaa. ( Mitään vuokra asuntoa ei voi antaa laittomasti kenellekään,  ne anotaan laillisesti  hakujonossa ja Venäjällä on vuokra asuntoja ).   Nimikin oli joku Aharon tai Aaron.  Jeesus sentään Juudas oli varas. Hänen naisystävä olikin prostituoitu vaikka hänellä oli vaimokin . Että älä tee huorin käsky siinä rikottu. Oikeat lainrikkojat siinä. Puolan juutalainen prostituoitu myös naimisissa olevien miesten kanssa. Moosesta rikkomassa. Mitäs nämä on rikkoo uskontonsa käskyt. 

Vierailija
30/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kadehdittu siitä, että minulla on neurologinen sairaus jonka vuoksi olen työkyvytön. Kun mulla on niin helppoa kun ei tarvitse kuulemma muuta kuin laiskotella

Mua kadehdittiin siitä, että sain olla osasairauspäivärahalla töissä. Olin tuolloin niin kipeä, että jaksoin just sen 40 % työajan enkä mitään muuta edes kotona. Eipä ollut kovin kadehdittavaa.

Ihmiset on kyllä pöljiä.

Vierailija
31/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset tiedä että heidän miehet käy muita raiskaamassa?  Osa käy prostituoiduissa. Vie sinne rahaa. Yksi kadehti kun oltiin kaupassa ostamassa mehua ja huuteli meille siitä että ollaan niin hienoja kun oikein kaupasta haetaan. 

Vierailija
32/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison veli (elämäntapatyötön ja kaikin puolin laiska, keksii aivan absurdeja tekosyitä tekemättömyydelleen) on kateellinen kaikesta mitä puolisoni saa aikaan, auton osto, talon rakennus, koulutus, työpaikka ym ym. Selittää kaikille kuinka puolisoni on saanut nuo suhteilla ja helpolla. Unihtaa tyystin ruuhkavuosien aikaan opiskelum, työharjoittelun ja muun sosiaalisen elämän myötä hankitut verkostot jne. Ilmeisesti hänelle olisi pitänyt järjestää kaikki sama kotiin ilman omaa panostusta.

Onko nämä mielestäsi outoja kadehtimisen kohteita? Minusta hyvin tavallisia. Vai halusitko päästä vain haukkumaan puolisosi veljeä?

Vierailija
33/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän koosta. Mulla 36-37 koon jalka. Kaverilla muistaakseni 41. 

Vierailija
34/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyydestä. Siivoamisesta myös (ohimennen kuultua toimistossa - noi siivoojat pääsee niin helpolla).

Ja koskaan nämä valittajat eivät kuitenkaan rupea työttömäksi tai siivoojaksi.

Vierailija
35/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta kadehti sitä ja mustamaalaus alkoi . Nyt se on itse työtön . Paha saa palkkansa. Täysin keksittyjä perättömiä selän takana panettelua.  ( On uskontoja jossa uhrataan riivaajille ).  Yksi työ kaveri päätti tehdä inventaarion omaksi hyväkseen ja jakeli tavaraa muillekin,  että ota sinäkin jotta saa muut mukaan varastamiseen. Työpaikassa pitäisi pystyä käyttäytymään kunnolla. 

Vierailija
36/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vakavasti sairaana ja allipainoisena "upean hoikka". Sisätaudit eivät näy päällepäin.

Vierailija
37/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä himoitse mitään mikä on toisen omaa. Taas on Mooseksen käskyt rikottu. 

Vierailija
38/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menestyminenhän tulee helpolla, yhtä helpolla kuin elämäntapatyöttömyys. Se on vain tuurista kiinni että kenelle on helppo menestyä.

Jos jaksoit hakea lääkikseen 10 kertaa niin se oli helppoa sinulle, minä taas en jaksaisi lukea pääsykokeisiin tuntiakaan. Sinä et ikinä pystyisi olemaan 20 vuotta sohvalla yksin kotona, minulle se taas on ollut helppoa.

Vierailija
39/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanit sairastaa sitä KAIN syntiä , kateus mikä kalvaa.  Himo muiden tavaroita ja puolisoita kohtaan. Kateudesta. Se on synti. Kateudesta Jeesus ristiin naulittiin Juutalaiset kadehti kun mies teki hyviä tekoja.  Kateus on synti . 

Vierailija
40/57 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri sairasti kateus syntitautia. Kopioi kaiken ja teki itsestään kopion , samat vaatteet ja leikkasi hiukset samalla tavalla. Matkimalla. Söi luvatta ruokia ja karkkeja. Kuin eräs juutalainen joka meni jääkaapille luvatta. Otti tavaroita . Kateudesta ne syö muiden ruokia ja ottaa vaatteita. Ne sairastaa kateus syntitautia.