Kuka muu on töissä perjantaina?
Torstai on vapaa mutta perjantai on tavallinen arkipäivä. Meille tuli muistutus siitä äsken.
Kommentit (31)
Töissä ja töissä myös Vappupäivänä.
No ei meillä tarvitse työpäivistä muistuttaa. Mä teen sairaanhoitajana arkityötä joten tietenkin mulla on perjantaina työpäivä.
Joo olen töissä, ei ole nyt liukumatunteja riittävästi, että voisin pitää vapaana. Mutta mitä tuosta nyt erikseen on tarvinnut AP:n työnatnajan muistuuttaa?
Sain potkut eilen. Tämä on eka vapaapäivänä kolmeen vuoteen. Juhlin kuin viimeistä päivää. Sain erorahaa 7000 euroa, palkkaa 3500 euroa ja lomarahaa 9000 euroa. Aion lähteä risteilylle pian ehkä jo viikonloppuna jos tyttöystävä lähtee myös.
Mä olen torstaina töissä, perjantaista ei muistia, varmaan töitä. Nyt oon vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Normaali työpäivä. Vain vappupäivä on palkallinen arkipyhä. Jos joku on vapaalla perjantain, se on palkaton, tai on lomalla.
Moni on töissä myös vappuna eli torstaina, jotta yhteiskunnan rattaat pyörisi esim. kaupan ala
Eipä oo vappu palkallinen kaikilla.
On perjantai ja lauantakin työpäiviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä. Mahdollisesti ollaan perjantaina pois, jos lisää töitä ei tule.
Mikä työ sulla oikein on?
Perusduunari oon pien'yrityksessä. Jos jotain töitä on tullakseen niin korjaustöitä. Huonot näkymät on työrintamalla. Tuotteista en ehkä saa puhua.
Kaljaa vedän koko päivän.