Onko tämä mies ihastunut minuun? Sähköpostiviesti:
" Kiitos hyvin tehdystä työstä!
Olen työskennellyt monenlaisten ihmisten kanssa, mutta sinä olet mielestäni fiksu, asiantunteva ja muutenkin vaan upea."
Kommentit (38)
Sähköpostiviestit ovat yleensä kahdenkeskeisiä eikä suinkaan julkisia. Tietenkin ryhmäsähköpostit ovat erikseen...
siis hyvää päivää, täällä on taas kotiäidit tuskissaan moralisoimassa, ettei vaan olisi jonkun teistä aviomies? Siis flirttiähän tuo on ja mukavaa päivänpiristystä sinulle ja miehelle. Flirttaile takaisin vaan. Eri asia on sitten meneekö homma joskus pidemmälle. Mutta flirttailla kyllä saa ihan vaikka olisitkin itse sekä mies varattuja.
Flirtti EI tarkoita, että olisi vakavasti ihastunut, saati rakastunut.
Flirtti EI tarkoita, että haluaisi edetä sänkyyn, tai edes suukotteluun.
Flirtti on toisinaan hyvin luonnollista kanssakäymistä. Ainakin minä flirttailen ihan vahingossa, jos tapaan viehättävän ihmisen. En ole tunteeton robotti.
kyllä mä pitäisin erikoisena sitä että mua sanottaisiin upeaksi, vaikka upea olenkin :-)
Jos enkunkielinen mies lähettelee mulle tekstareita, jotka alkavat sanoilla
-Hello, my sweet sunshine!
-Hi, my little spring tulip!
niin onko kyse flirtistä vaiko normaalista kanssakäymisestä?
Teen siis tälle miehelle free lance -hommia.
Lisäksi ikäeroa aivan liikaa, jotta tässä hommassa voi olla mitään järkevää. Mutta taidan silti olla itse ainakin ihastunut.
ap
Vaikuttaa todellakin siltä, että hän on ihastunut, mutta varmaksi en voi tietää. Ehkä pitää vain hyvänä työntekijänä.
ap
osaa sen verran hallita omia tunteitaan ja keskittyä niihin omiin kumppaneihin. Mitä siitä vaikka varattu kunhan minä minä minä minä ..ja heti kuvitellaan jostain viestistä et nyt se on niiiiin ihastunut muhun ja haluaa muaaaa ... aaaaahhhhh
Älä ota vakavissasi ellet ole teini ;)
Siltikin ajattelen tätä ihmistä koko ajan...
ap
Ei toi " välttämättä" tarkoita mitään.
Mitä muuta se " muutenkin upea" tarkoittais kuin ihastusta? Pidä silti pää kylmänä, koska moni kakku on päältä kaunis...
Kuulostaako mielestäsi liian suurelta?
ap
Onko hän vielä pomosi? Toivoo varmaan helppoa panoa ja virkistävää työpaikkaflirttiä... Älä vaan lähde moiseen mukaan. Mieti miehen huonoja puolia, esim. vaimonsa pettämistä!
tai toistepäin niin on iso ikäero.
Eiköhän koettele kepillä jäätä...
kiinnostustani. Lähinnä pähkäilen tässä omien tunteideni kanssa.
ap
Vierailija:
Onko vaikea ymmärtää, että nämä jutut riippuvat täysin ihmisestä ja tilanteesta? Tämä sinun kuvaamasi tilanne vaikuttaa tosiaan selvältä: jos joku tekee tuota kaikille, niin kaikki myös tietävät ettei se merkitse enempää. Tuollainen " säihkyvät silmäsi" jne menee myös niin överiksi, ettei sitä voi senkään takia pitää enää flirttinä.
Jos joku toinen kirjoittaisi sinulle noin, voisi olla toinen ääni kellossa.