Onko tämä mies ihastunut minuun? Sähköpostiviesti:
" Kiitos hyvin tehdystä työstä!
Olen työskennellyt monenlaisten ihmisten kanssa, mutta sinä olet mielestäni fiksu, asiantunteva ja muutenkin vaan upea."
Kommentit (38)
oot sä vaan niin ihana, mä rakastan sua jne ilman että se tarkoittaa muuta kuin kaverillista tykkäämistä. Mutta voihan tuo ap:n tapauksessa tarkoittaa ihastustakin. Kun ei tunne tapausta, on mahdotonta sanoa parin lauseen perusteella. Eiköhän tuo selviä muustakin käyttäytymisestä. Mutta ap, anna asian jäädä tähän, jooko.
Vierailija:
" Kiitos hyvin tehdystä työstä!Olen työskennellyt monenlaisten ihmisten kanssa, mutta sinä olet mielestäni fiksu, asiantunteva ja muutenkin vaan upea."
en voi olla 100% varma itsestäni. Olen huomaamattani päästänyt itseni ihastumaan.
Toivotaan kuitenkin, että tämä pysyy ihan asiallisena työsuhteena.
ap
Vierailija:
en voi olla 100% varma itsestäni. Olen huomaamattani päästänyt itseni ihastumaan.
ap
Vielä joitakin viikkoja sitten tuntui siltä, etten voisi luottaa itseeni jos jotain tapahtuisi. Nyt olen tehnyt itseni kanssa vakavasti tiliä ja miettinyt erityisesti mokaamisen seurauksia. Se on antanut voimia seistä selkä suorana!
29
En kyllä tuon viestin perusteella vetäisi johtopäätöksiä ihastumisesta. Vaan lähinnä siitä, että olet kiva tyyppi, jonka kanssa kiva tehdä töitä ja osaat asiasi.
Muutenhan ehdottaisi jotain suorempaa. On ihastunut varmaan sinun persoonaasi ja tapaasi toimia, mutta tietää realiteetit eli olette varattuja ja ikäeroakin on.
Siis ei tuo viesti ainakaan tavallinen töitten tiimoilta lähetetty viesti ole. Vai kuinka moni muka voi sanoa saaneensa työkavereilta tms. viestejä " olet tosi upea" ? Kuulostaa kyllä ihastuneen kirjoitteluilta. Ellette sitten ole läheisiä ystäviä jo ennestään...
Mielestäni hän on halunnut antaa positiivista palautetta ja halunnut vielä todeta, että paitsi että olet hyvä ammattilainen olet muutenkin kiva/upea ihminen.
Voin hyvin kuvitella tietyn tyyppisen persoonan lähettävän ko. tyyppisen viestin, ilman minkäänlaista flirttiä. Ei kannata ylitulkita.
Kirjoitin työkaverille: " toivottavasti et koe, että häröilen taas jotain ja astun varpaillesi." Mies vastasi: " Häröile vain jatkossakin. Pidän siitä, kun varpailleni astutaan. ;)"
???
RIIPPUU TÄYSIN IHMISESTÄ JA TILANTEESTA, milloin tietynlaisia puheita tai käytöstä voi pitää flirttinä. Ei täällä netissä pysty sanomaan mitään varmaa suuntaan tai toiseen.
Jotenkin tuntuu että elätte jotenkin laput silmillä?! Suomessako ei saa olla ystävällinen henkilölle, vaan pitää olla ystävällinen vain ammattipersoonalle? Jos synkkaa niin synkkaa, ei sen kuitenkaan tarvitse olla missään mielessä flirttiä. Herätkää pahvit!
Vierailija:
Jotenkin tuntuu että elätte jotenkin laput silmillä?! Suomessako ei saa olla ystävällinen henkilölle, vaan pitää olla ystävällinen vain ammattipersoonalle? Jos synkkaa niin synkkaa, ei sen kuitenkaan tarvitse olla missään mielessä flirttiä. Herätkää pahvit!
No nimenomaan flirttiähän tuollainen on, mutta kyse onkin siitä onko viatonta flirttiä vai ei...
Teiltä " eihän tuo mitään tarkoita" -tyypeiltä kysyisin, että mikä teidän mielestänne sitten täyttää flirtin kriteerit?
Flirttihän nimenomaan on hienovaraista _pikku_ vihjailua tai kiusoittelua, josta ei voi koskaan olla täysin varma muuten kuin intuition tasolla. Jos sanoo suoraan että olen ihastunut ja haluan sinua klo 14 Toyotan takapenkillä, niin ei se ole enää flirttiä!
Mulle yksi työkaveri heittää aina vastaavaa ja tiedän että ei flirttaile kun on sen tyyppinen kaikkien kanssa.
" Miten voisin unohtaa sinua tai säihkyviä silmiäsi" tuli viimeisessä viestissä kun kysyin onko unohtanut yhtä asiaa.
Voishan tostakin tulkita että VOI EI! Se muistaa mun silmät ja siitä ne on ihanat ja säihkyvät :)))
Tiedän että ei ole muhun ihastunut ja on täyttä läppää. Älä nolaa itseäsi ap...
Vierailija: