Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni Keski-Pohjanmaa nousi tilaston kärkeen rokottamattomien lasten määrässä äiti: En halua laittaa lapsiani testiin

Vierailija
28.04.2025 |

"Keski-Pohjanmaalla on suhteessa enemmän rokottamattomia, kolmevuotiaita lapsia kuin muualla Manner-Suomessa. Terveysviranomaiset tyrmäävät vanhempien halun valita lapsensa rokotukset."

https://yle.fi/a/74-20157852

Onko olemassa rokotetta typeryyteen ja välinpitämättömyyteen koska tuolla sitä selkeästi tarvittaisiin.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö koronarokotteita jaetaan lapsille? Mä luulin että korona on ohi mutta yhä jankkaatte siitä.

Vierailija
82/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa lapsilisät pitäisi saada vain rokotetuille lapsille. Niin toimii Australia.

Tämä on oikeasti ainoa tapa jolla jatkossa asian voi varmistaa. Meille tulee paljon lapsia ulkomailta ja kuka tietää mitä rokotteita annettu. Jossain vaiheessa rokotteissa oli siasta liivatetta tms joten jäiköhän lapsia rokottamatta senkin takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mrna-piikit eivät ehkä ole kovin ihmisystävällisiä

Vierailija
84/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä äiti selittää aikuiselle polioon sairastuneelle halvaantuneelle lapselleen, että "äiti oli silloin sitä mieltä, että rokotukset ovat turhia. Lapsirakas mä oon niin pahoillani."

Ei sitä selitetä. Lapselle kerrotaan, että hänen jalat ei toimi, koska sairastui lapsena polioon. Jätetään kertomatta se olennaisin. Se tulee lapselle ilmi sitten myöhemmin, jos osaa itse ottaa selvää.

Vierailija
85/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokoteohjelmaan sitoutuminen pitäisi olla ehto lapsilisän saamiselle. aika mengeleä

Vierailija
86/86 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissahan nyt riehuu tuhkarokkoepidemia, jonka syy lienee korkeassa rokottamattomien lukemissa. Ovat paikkapaikoin pulassa taudin kanssa siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä