Pieni Keski-Pohjanmaa nousi tilaston kärkeen rokottamattomien lasten määrässä äiti: En halua laittaa lapsiani testiin
"Keski-Pohjanmaalla on suhteessa enemmän rokottamattomia, kolmevuotiaita lapsia kuin muualla Manner-Suomessa. Terveysviranomaiset tyrmäävät vanhempien halun valita lapsensa rokotukset."
Onko olemassa rokotetta typeryyteen ja välinpitämättömyyteen koska tuolla sitä selkeästi tarvittaisiin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Eipä meilläkään ole otettu influenssa- ja koronarokotteita lapsille.
Onko teillä lapsilla esimerkiksi tetanus ? Jos ei ole niin ei kannata edes kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokoteenkin piti olla tutkittu ja turvallinen :D
Mitä lie paskaa niissäkin piikeissä ollut, itselle tuli esivaihdevuodet tuon piikin takia, kuukautiskierto edelleen sekaisin yhdestä Pfizerin rokotteesta. Joten ikinä en tule enää ottamaan rokotetta. Ymmärrän niitä vanhempia jotka eivät halua altistaa lapsiaan etenkään kokeellisille piikeille joiden pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta
Sulla vain loppui munasolut. Ei liity rokotteeseen vaan ikään. Hankkisit hormonikorvauksen ja lopettaisit tuon sekoilun. Olet maallikkotermillä hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkehullut laittavat omat pimppuransa skalpellin alle ja "synnyttävät" itse lapset mitä piikitellä. Toisten lapset eivät ole lääkehullujen riistaa.
Tiesitkö, että leikkauksista huolimatta tk-lääkäri voi antaa lähetteen psykkarille (B1 tai M1)? Kannattaa käydä niin ehkä se pää selkenee
Jos jollakulla on päässä vikaa niin sillä joka kaappaa toisen lapsia mutiloitavaksi.
Varmaan taas ihan itse keksit tuon "mutiloida"-jutun. Jos vielä levität täällä rokotevastaista hörhösanomaa, käytän yhteyksiäni ja valkoinen pakettiauto hakee sinut "koulutettavaksi"
Sitähä se on. Tunkeudutaan toisen kehoon tämän tahdon ja perusoikeuksien vastaisesti bioaseella.
Jaaha, IP osoitteesi on jäljitetty eikä kestä kuin hetki, niin operaattorilta saadaan osoite ja pojat tulevat käymään! Enää ei varoitella!
Vierailija kirjoitti:
Mitä lie paskaa niissäkin piikeissä ollut, itselle tuli esivaihdevuodet tuon piikin takia, kuukautiskierto edelleen sekaisin yhdestä Pfizerin rokotteesta. Joten ikinä en tule enää ottamaan rokotetta. Ymmärrän niitä vanhempia jotka eivät halua altistaa lapsiaan etenkään kokeellisille piikeille joiden pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta
NYT EI OLE KYSE KORONAROKOTTEESTA, DIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä otin koronarokotteen niin sain palkankorotuksen. Mutta niin ne voi kokemukset vaihdella. Tiedän yhden joka otti koronarokotteen eikä mennyt vuottakaan kun sille tuli vesivahinko,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkehullut laittavat omat pimppuransa skalpellin alle ja "synnyttävät" itse lapset mitä piikitellä. Toisten lapset eivät ole lääkehullujen riistaa.
Tiesitkö, että leikkauksista huolimatta tk-lääkäri voi antaa lähetteen psykkarille (B1 tai M1)? Kannattaa käydä niin ehkä se pää selkenee
Jos jollakulla on päässä vikaa niin sillä joka kaappaa toisen lapsia mutiloitavaksi.
Varmaan taas ihan itse keksit tuon "mutiloida"-jutun. Jos vielä levität täällä rokotevastaista hörhösanomaa, käytän yhteyksiäni ja valkoinen pakettiauto hakee sinut "koulutettavaksi"
Sitähä se on. Tunkeudutaan toisen kehoon tämän tahdon ja perusoikeuksien vastaisesti bioaseella.
HAKEUDU HOITOON.
Ongelmahan on jo kirjoitettuna tähän ketjun otsikkoon,. Ei puhuta mitään lapseen parhaasta vaan ÄITI EI HALUA.
Tuo rokottamattomien mesta jossain rantaruottalaisten Pietarsaari ja Larsmo alueella?
Muuten, onko nää just niitä alueita missä pelätään että MS-tauti alkaa leviämään jos rokottelee kaikkea muuta vastaan.....?!?!
Lapsena asuttiin paikassa, jossa oli erityisen paljon rokotekieltäytyviä perheitä. kuuluivat erääseen suomalaiseen uskonnolliseen yhdyskuntaan. Siellä oli kaikissa perheissä vähintään yksi lapsi, joka oli kuollut tai vammautunut jossain lastentaudissa. Aikuisena tajusin miten onnekas itse olin, kun omat vanhemmat olivat sitten rokoteuskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rokottamattomien mesta jossain rantaruottalaisten Pietarsaari ja Larsmo alueella?
on yleistä koko länsisuomen alueella, jossa on myös paljon uskonnollisuutta, olipa uskonnollisuus sitten traditionaalista laatua tai newage-höpinää
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä taas niin foliohattumeininkiä! Vai että esivaihdevuodet alkoi koronarokotteesta? Meinaatko että siinä oli jotakin, joka vähentää naisen hormonituotantoa? Mee nyt ottamaan lääkkeesi, vaikka sen hopeaveden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
ei voi olla kiertosi edelleen sekaisin yhdestä rokotteesta, sillä sen rokotteen teho on lakannut jo kauan sitten.
Luulisi äidin aina haluavan lapsensa parasta. Tuossa listassa oli vaarallisua tauteja, jotka voidaan estää rokottamalla.
Mitenkä äiti selittää aikuiselle polioon sairastuneelle halvaantuneelle lapselleen, että "äiti oli silloin sitä mieltä, että rokotukset ovat turhia. Lapsirakas mä oon niin pahoillani."
"Herra antaa, herra ottaa." Kelle näköjään mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä äiti selittää aikuiselle polioon sairastuneelle halvaantuneelle lapselleen, että "äiti oli silloin sitä mieltä, että rokotukset ovat turhia. Lapsirakas mä oon niin pahoillani."
Eipä ne taida olla edes pahoillaan, kun rokotteen katsotaan olevan itse saatanasta, parempi vaikka raajarikkona kuin saastuneena
Sittenhän sitä ollaan, kun poliohalvaus tai joku muu sairaus iskee rokottamattomaan lapseen jostain puskista. Ei hyvää päivää tätä ihmismielen pimeyttä.
Jatkossa lapsilisät pitäisi saada vain rokotetuille lapsille. Niin toimii Australia.
Tänne palstallekin pitäisi olla jonkinlainen pääsytesti. Ei olisi niin paljon tuollaisia hörhöjä liikkeellä.