Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Veera, 27, haluaisi perheen, mutta miestä on vaikea löytää Uudeltamaalta

Vierailija
28.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20149547

Tuossa artikkelissa on haastateltu Kauppakorkeakoulussa loppusuoralla opiskelevaa naista, jolla on vaativa työ, kivat harrastukset ja paljon kavereita, mutta hänellä on ollut vaikeuksia löytää kumppania.

Mitä ajatuksia herättää? En yhtään ihmettele, vaikka ei olekaan kokemuksia pk-seudulla deittailusta.

Kommentit (1740)

Vierailija
1381/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin/pääsin/mitä tahansa parisuhteeseen vain olemalla oma itseni. Ei siinä tarvitse tehdä mitään sirkustemppuja tai olla jotain muuta kuin on.

Tämä. Ja minusta mikä tahansa muu antaa väärän pohjan parisuhteelle. Koska jos ajatuksena on olla yhdessä loppuelämä, sinun pitää riittää sinuna. Piste. 

Tuo on vaarallinen tapa ajatella "minä nyt vain olen tällainen". Itsensä kehittäminen on jokaiselle tärkeää, enkä nyt tarkoita että pitää ruveta esittämään jotain mitä ei todellisuudessa ole.

Paras keino löytää unelmiensa puoliso on tulla itse sellaiseksi. Miettiä ihan oikeasti sitä minkälainen ihminen minä haluan olla. Siihen voi ihan oikeasti itse vaikuttaa. 

Samaa mieltä, periaatteessa. Jos Jordan Peterson on sanonut jotain järkevää, se on chase excellence, not women

Itse olen päätynyt parisuhteeseen keskittymällä ihan vain itseäni kiinnostaviin asioihin ja saavuttamalla asioita ammatissani. Pidän huolta terveydestäni ja liikun, mutta en laihduta enkä pyri miellyttämään ketään ulkonäölläni. Omalla kohdallani se riitti, vaikka se miten olisi palstateorioiden vastaista. 

N46, ei mitenkään hoikka

Vierailija
1382/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, rehellisesti, kelpaisiko tämä Vieruska teille, jos laihtuisi puolet tuosta, mitä nyt on?

Niinpä niin.

Olen 47 ja korkeimmassa tulodesiilissä.

Mitä mä tuolla loisella tekisin?

Vain todella pieni ihminen arvottaa itsensä (ja muut) tulodesiilin perusteella.

Veeruska ei tosiaan ole todella pieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin/pääsin/mitä tahansa parisuhteeseen vain olemalla oma itseni. Ei siinä tarvitse tehdä mitään sirkustemppuja tai olla jotain muuta kuin on.

Tämä. Ja minusta mikä tahansa muu antaa väärän pohjan parisuhteelle. Koska jos ajatuksena on olla yhdessä loppuelämä, sinun pitää riittää sinuna. Piste. 

Tuo on vaarallinen tapa ajatella "minä nyt vain olen tällainen". Itsensä kehittäminen on jokaiselle tärkeää, enkä nyt tarkoita että pitää ruveta esittämään jotain mitä ei todellisuudessa ole.

Paras keino löytää unelmiensa puoliso on tulla itse sellaiseksi. Miettiä ihan oikeasti sitä minkälainen ihminen minä haluan olla. Siihen voi ihan oikeasti itse vaikuttaa. 

Unelmien puoliso ei tupakoi, ei juo humalahakuisesti eikä muutenkaan kuin muutaman kerran vuodessa vähän, ei ole mustasukkainen, osaa tarttua toimeen, kun tehtävää näkee, osaa laittaa ruokaa ja siivota jälkensä. On ihme, että tuollaisia miehiä ei ole joka paikka täynnä. Tuollaisia naisia taas on ja paljon.

Vierailija
1384/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se näkyy nyt kun naiset tukkii kasvukeskuksiin elämään jotain "sex & the city" sinkkuelämää mutta monet miehet jää maakuntiin.

Onhan Uudellamaalla miehiä mutta ei vain suomalaisia miehiä. Jokaista suomalaista miestä kohden Helsingissä varmaan 2-3 naista. Huomaahan sen jo tinderistä että tosi helposti matchaa mihelle Hesoissa.

Mikä siinä oikeasti on syy miksi maakuntiin jääminen on naisille niin vaikeaa? Ihan aidosti kiinnostaisi tietää.

Tässä näkyy, ettei Ylen hakemaan juttuun  löytynyt haastateltavaksi kuin omaa uraansa sinkkuteemalla edistävä, hetkellisesti sinkku nainen. 

Naisilla ei ole laajaa ongelmaa pariutumisessa edes naisvaltaisilla alueilla. 

U

"Se että nainen parittelee miehen kanssa ei tarkoita etteikö sata muutakin naista parittele saman miehen kanssa jolloin sata muuta miestä jää ilman."

Tiesitkös, et pariutuminen ja parittelu eivät ole sama asia. Ja siis varmasti tiesit, piti taas vääntää jotain epäloogista tasoteoriaa tähänkin.

Vierailija
1385/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nauran enemmän kun oloni on taloudellisesti turvattu, eikä tarvitse miettiä rahaa. "

Suomessa pärjää tavallisella keskipalkkaisessa ammatissa oikein hyvin. Ei tarvitse valvoa öitä miettiä miten laskut saa maksettua. Vielä jos on kaksi työssäkäyvää aikuista niin aina parempi. Mediaanipalkka Suomessa on noin 3400 € / kk.

Riittääkö keskipalkka Veeralle?

Suomen valtion pitäisi maksaa Veera Hellmanille kelpo bonus, niin paljon katkeruutta pääsee purkautumaan hänestä tehdyn jutun tiimoilta. 

Toivottavasti sinunkin olosi helpottaa. Älytöntä projisointia. Kukaan meistä ei tiedä, minkälaisen hobitin kanssa Hellman lopulta päätyy yhteen, jos päätyy. 

Vierailija
1386/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli helppoa tavallaan. Vaihtoehtoina oli naapurin Jorma ja viereisen kylän Kalle. Juhannustansseissa sitä sitten tehtiin päätös näiden väliltä. Rakastuttiin ja oltiin onnellisia. Mukuloita tuli ja avioliitossa puhallettiin yhteen hiileen.

Ei pidä paikkaansa. Ennettäin ollut tosi kamalia avioliittoja, eikä niistä voinut lähteä, koska ajateltiin, että avioliitto on pyhä asia ja se on hautaan asti.  Nykyään on hyvä asia, ettei ole painetta paritua ja siksi voi olla vaikka supernirso. Toki jos on kova vauvakuume, ja ikää alkaa olla lähes 40v, niin sitten pitää melkein ottaa heti eka jolle kelpaa.

Aika huono ratkaisu sekin, ettei parisuhteita synny ollenkaan. Katsoo vaikka suomalaisten syntyvyyttä joka on suorastaan romahtanut. Ratkaisuna parisuhdeongelmiin syöksymme kohti sukupuuttoa.

Miehet voi ihan vapaasti tehdä lapsia niiden ulkomaalaisten kaunottarien kanssa. Jostain syystä miehiä kiinnostaa vain seksi, ei lisääntyminen. Miesten pitää muuttua ja paljon, jotta syntyvyys nousisi. Samoin äitiyden arvostaminen, nythän lapsia hankkineita naisia halveksitaan ihan joka paikassa työelämää myöten.

Vierailija
1387/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matalalle kouluttautunut mies saa kyllä saman tasoisen koulutuksen hankkineen naisen. Iso osa ihmisistä on hankkinut koulutuksen noiden välissä. On höpöhöpöä väittää, että peruskouluun opiskelut jättänyt nainen saisi tohtorin, sellaista ei tapahdu.

Sosioekonomisessa asemassa on muutakin.

Missit jääkiekkoilijoiden kimpussa...

Lentoemäntä ja F1-maailmanmestari

Onko eroa "tasossa"

Ei ole. Näiltä naisilta löytyy kauneutta ja miehiltä löytyy rahaa. Julkisuus, varakkuus, asema ja ulkonäkö. Näillä mies pärjää ja tässä järjestyksessä. Jos jotakin on enemmän, niin jotakin voi olla vähemmän.

"Kyse onkin siitä, että naiset sanoo yhtä ja toteuttaa toista."

Niin, me naiset kun olemme yksi iso monoliitti, jolla on yksi yhteinen mielipide ja vale.

Vierailija
1388/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin löytämiseksi pitää omata tiettyjä ominaisuuksia ja taitoja.

- Pitää olla riittävän hyvännäköinen, että ne itseä kiinnostavat ihmiset näkevät sinut seksuaalisesti kiinnostavana 

- pitää olla rohkeutta tehdä aloitteita kiinnostavia ihmisiä kohtaan 

- pitää olla riittävän taitava sosiaalisesti, että ihmiset pitävät seurastasi ja viihtyvät kanssasi

Veeran, ja meidän kaikkien muidenkin vastentahtoisesti sinkkuna olevien, pitää tehdä itsetutkiskelua ja miettiä että ovatko nuo yllä mainitut asiat hoidossa.

Samaa mieltä. Veeralla taitaa olla nuo kaikki ongelmat, ainakin haastattelun perusteella. Vähän kyllästyn siihen että tässä keskustelussa tullaan argumentoimaan naisten voimaantumisella ja sillä että kukin s

"Arvaas... ei ihmiset ollu ennen Veeran kokoisia 27 vuotiaana. Hän näyttää kolme lasta synnyttäneeltä ja sen vuoksi luovuttaneelta."

Olen elänyt kauan ennen Veeran syntymää. Olen ollut aina paljon isompi, kuin Veera. Jo ennen lasteni syntymää. Olen ollut koko aikuisiän parisuhteissa. Kahden miehen kanssa. Toisen kanssa edelleen. Molemmat vieläpä erityisen hyvän näköisiä. 

Vierailija
1389/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Luin aihetta koskevan meta-analyysin. Siitä lainattuna: 

"Studies like those from David Buss or OKCupid analysis suggest:

- The top 15% of men receive the majority of female attention on dating p

"Yleistä tietoa on myös naisten taipumus pettää miehiään. Jopa 85% kaikista suomalaisista lapsista on ns. käenpoikasia"

Vain sinun kieroutuneessa päässäsi. Oikea luku on 1-2%. Aina vaan ja edelleen.

Vierailija
1390/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matalalle kouluttautunut mies saa kyllä saman tasoisen koulutuksen hankkineen naisen. Iso osa ihmisistä on hankkinut koulutuksen noiden välissä. On höpöhöpöä väittää, että peruskouluun opiskelut jättänyt nainen saisi tohtorin, sellaista ei tapahdu.

Pelkkään peruskouluun opintonsa jättänyt ja tohtorit eivät liiku samoissa piireissä, joten heillä ei juurikaan ole tilaisuutta tutustua.

Nainen kuin nainen saa tinderissä kaikilta miehiltä tykkäyksiä vaikka seisois lantaläjässä kainaloita myöten

Se, että saa tinderissä tykkäyksiä miehiltä, ei kerro yhtään mistään mitään. Se ei ole mikään parisuhde, ei edes sen alku. Miehet jakelevat niitä tykkäyksiä ihan sok

Tämä on totta. Aikanaan, kun Tinderissä pystyi vielä catfishaamaan, tein kokeita erilaisilla mies ja nais profiileilla. Sellainen naisen profiili jossa oli vain musta kuva tai pelkkä maisemakuva, sai aina satoja tykkäyksiä hetkessä. 

Ja naisten saamien tykkäysten arvo on edelleen nolla. Zero. 

Vierailija
1391/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmien puoliso ei tupakoi, ei ju

Unelmien puoliso ei tupakoi, juo humalahakuisesti eikä muutenkaan ole selvänä kuin muutaman kerran vuodessa, ei ole mustasukkainen, osaa tarttua sukuelimeen, kun tehtävää näkee, osaa laittaa ruokaa ja siivota jälkensä. On ihme, että tuollaisia naisia ei ole joka paikka täynnä. Tuollaisia miehiä taas on ja paljon.

Vierailija
1392/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vaikka mitä voi keksiä syyksi sille ettei miestä löydy mutta tämän naisen kohdalla se on 99% ulkonäkö. Ei miehiä kiinnosta naisen koulutus jos on 27-vuotiaana pallonmuotoinen tantta.

Kauneus on katsojan silmässä. Mutta mitä ihmettä miehet täällä sit valittaa, ettei naiset lähe? Kun ihan tavis miehet ei kelpaa. Jos kerran 99% arvottaa naisen puhtaasti tiettn ulkonäön perusteella.

On täysin normaalia pitää ylipainoa ja epäliikunnallisuutta epäviehättävinä piirteinä. Kauneus ei ole täysin katsojan silmässä eli subjektiivista, meidät on ohjattu viehättymään tietynlaisista asioista (biologia, media, ympäristö). Miesten asenteissa on paljon vikaa, mutten ymmärrä miksi heillekään pitäisi kelvata nainen jota eivät pidä kauniina. 

Kuka on sanonut, että pitäisi? Se vaan, et kaikkien mielipide ei ole sama. Toisten miesten silmiin Veera ei ole liian lihava. 

Veera harrastaa liikuntaa.

Vierailija
1393/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Luin aihetta koskevan meta-analyysin. Siitä lainattuna: 

"Studies like those from David Buss or OKCupid analysis suggest:

- The top 15% of men receive t

Yleistä tietoa on myös naisten taipumus pettää miehiään. Jopa 85% kaikista suomalaisista lapsista on ns. käenpoikasia"

Vain sinun kieroutuneessa päässäsi. Oikea luku on 1-2%. Aina vaan ja edelleen.

Kjulla oikea, tjuore ljuku on 102,8%. Yandexista kjatšoin. 

Vakavasti, Väestöliiton tutkimuksen mukaan miehet pettävät parisuhteessa tuplasti naisia useammin, ja epäilevät naisia perusteettomasti pettämisestä samassa suhteessa.

Vierailija
1394/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"miesten ei tarvitse naida alaspäin. Jokaista koulutettua ja jotenkin edustavaa miestä kohti on menestyviä supernaisia jonoksi. Jos joku epäsuhtainen pari sattuisi syntymään, vaatimattomampi osapuoli kyllä syrjäytetään. Eli kyllä, sama taso (koulutus, menestys, elämäntyyli, status) on realistinen lähtökohta molemmille."

Tämä on minusta aivan väärä tapa ajatella! Niin paljon tämä koko ongelma kiteytyy siihen, että aletaan arvottamaan tuntemattomia ihmisiä koulutuksen, statuksen tai vastaavan pohjalta.

Ethän sinä omia ystäviä tai perheenjäseniäkään arvota sen perusteella onko käynyt kauppakorkeakoulun vaiko ei. Olisi aivan absurdia ajatella, että nostaisin siskoni tai veljeni jalustalle sellaisen asian perusteella. Tai että ajattelisin äitini olevan vähäpätöinen koska hän on vain ammattitutkinnon suorittanut.

Jos

"Asenne selviää tekstistä varsin selvästi

-eri"

Aha. Eli itsekunnioitus/itseluottamus=jumalan lahja miehille. Jepjep.

Vierailija
1395/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ennen vanhaan oli aivan valtava yhteiskunnallinen paine pariutua. Lähes kaikki pariutuivat. "

Ennen oli helppoa tavallaan. Yhteisön paine jokaisella perustaa perhe nuorena. Ei ollut tindereitä tai mitään. Vaihtoehtoina oli naapurin Jorma ja viereisen kylän Kalle. Juhannustansseissa sitä sitten tehtiin päätös näiden väliltä. Rakastuttiin ja oltiin onnellisia. Mukuloita tuli ja avioliitossa puhallettiin yhteen hiileen.

Avioliitossa rai5kaaminen oli sallittua 1990-luvulle saakka. Sellaista hiileen puhaltelua. Anteeksi vain, jos en haikaile menneeseen. 

Vierailija
1396/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet huom! Tuo tavisnainen haluaa miehen!

Minusta Veera on kyllä selkeästi siellä tavisnaisten valikoiman parhaimmistossa. Perusnätti, mutta osaa meikata itsensä siististi ja seksikkäästi. Paksut hiukset, tai osaa ainakin laittaa ne niin että ne näyttävät hyvältä. Lisäksi koulutus ja täyspäisyys. En tiedä mitä sitten jonkun miehen mielestä puuttuu? Että joku erikavikmanmainen pukeutuminen?

Itse olen hurjasti häntä alempana tasoltani, eli ihan alinta roskasontasakkia, jos hän on tavis.

Arvion naisen tasosta tekevät miehet, ei naiset.

Te naiset arvostatte eri asioita. Esimerkki: sinä arvostat enemmän tyyliä ja meikkiä kuin miehet. Miehet arvostavat enemmän timmiä kroppaa kuin sinä.

Sama pätee koulutustasoon.

Ongelma on siinä, että Veeralla on muutamia heikkouksia ja sitten piirteitä jotka eivät ole miinusta, mutta eivät varsinaisesti plussaakaan - naiselle. Mutta samat piirteet ovat kyllä isoja plussia miehelle. Tämä tarkoittaa sitä, että jos/kun haussa on samanlainen mies, kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Niistä samoista miehistä kilpailevat muutkin naiset. mm. hoikat ja sporttiset, kenties feminiinisemmät mutta vähemmän tienaavat.

Kukaan ei ole väittämässä Veeraa heikkolaatuiseksi naiseksi. Kyse on siitä, että samanlainen mies on sitä kärkitasoa josta pk-seudulla kilpaillaan verisesti. Jos Veeralle kävisi esimerkiksi lyhyenkö ja hoikka mies joka tienaa häntä vähemmän mutta omaa vaikka muita vahvuuksia, tilanne olisi toinen. Yleensä kuitenkin on niin, ettei naiselle käy mies joka alittaa hänet pituudessa, raamikkuudessa, tuloissa, varallisuudessa, sosioekonomisessa asemassa tai assertiivisuudessa.

Vierailija
1397/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli rumiin naisiin."

....Eikö rumat naiset ole naisia ollenkaan? ..jotenki

Tämä sekopäinen tasoteoria väittää, että suurin osa naisista onnistuu kerran olee ylempitasoisen miehen kanssa, ja siksi ei hyväksy "omantasoista" miestä ja siksi niin iso osa tavallisista hyvistä miehistä on ilman naista. Ja tämän mukaan syypäitä eivät ole ne top 10% miehistä, jotka suostuvat menee sänkyyn alempitasoisen naisen kanssa (ja siten pilaamaan hänet), vaan naiset, jotka kuvittelevat itsestään liikoja. 

Puhdasta naisvihateoriaa.

Vierailija
1398/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ennen vanhaan oli aivan valtava yhteiskunnallinen paine pariutua. Lähes kaikki pariutuivat. "

Ennen oli helppoa tavallaan. Yhteisön paine jokaisella perustaa perhe nuorena. Ei ollut tindereitä tai mitään. Vaihtoehtoina oli naapurin Jorma ja viereisen kylän Kalle. Juhannustansseissa sitä sitten tehtiin päätös näiden väliltä. Rakastuttiin ja oltiin onnellisia. Mukuloita tuli ja avioliitossa puhallettiin yhteen hiileen.

Avioliitossa rai5kaaminen oli sallittua 1990-luvulle saakka. Sellaista hiileen puhaltelua. Anteeksi vain, jos en haikaile menneeseen. 

Siitä tehtiin rangaistavaa koska niin monet naiset raiskasivat miehensä saadaakseen lapsia.

Vierailija
1399/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vaikka mitä voi keksiä syyksi sille ettei miestä löydy mutta tämän naisen kohdalla se on 99% ulkonäkö. Ei miehiä kiinnosta naisen koulutus jos on 27-vuotiaana pallonmuotoinen tantta.

Kauneus on katsojan silmässä. Mutta mitä ihmettä miehet täällä sit valittaa, ettei naiset lähe? Kun ihan tavis miehet ei kelpaa. Jos kerran 99% arvottaa naisen puhtaasti tiettn ulkonäön perusteella.

Arvottaahan naisetkin miehen ensilähestymisen sen perusteella mitä mies tuo mukanaan. Pullo shampanjaa (ei sitä halvinta) pöytään saa ihan eri vastaanoton kuin farkuissa ja flanellipaidassa haahuileva köyhimys

Tuon perusteella vain shampajaa tarjoavat miehet ovat parisuhteissa. Pitäisköhän ottaa ero, kun oma mies ei ole ikinä shampanjaa ostanut?

Vierailija
1400/1740 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehet huom! Tuo tavisnainen haluaa miehen!

Minusta Veera on kyllä selkeästi siellä tavisnaisten valikoiman parhaimmistossa. Perusnätti, mutta osaa meikata itsensä siististi ja seksikkäästi. Paksut hiukset, tai osaa ainakin laittaa ne niin että ne näyttävät hyvältä. Lisäksi koulutus ja täyspäisyys. En tiedä mitä sitten jonkun miehen mielestä puuttuu? Että joku erikavikmanmainen pukeutuminen?

Itse olen hurjasti häntä alempana tasoltani, eli ihan alinta roskasontasakkia, jos hän on tavis.

Te naiset arvostatte eri asioita. Esimerkki: sinä arvostat enemmän tyyliä ja meikkiä kuin miehet. Miehet arvostavat enemmän timmiä kroppaa kuin sinä.

Ongelma on siinä, että Veeralla on muutamia heikkouksia

Ongelma on siinä, että Veeralla on muutamia heikkouksia ja sitten piirteitä jotka eivät ole miinusta, mutta eivät varsinaisesti plussaakaan - naiselle. Mutta samat piirteet ovat kyllä isoja plussia miehelle. Tämä tarkoittaa sitä, että jos/kun haussa on samanlainen mies, kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Niistä samoista miehistä kilpailevat muutkin naiset. mm. hoikat ja sporttiset, kenties feminiinisemmät mutta vähemmän tienaavat.

Kukaan ei ole väittämässä Veeraa heikkolaatuiseksi naiseksi. Kyse on siitä, että samanlainen mies on sitä kärkitasoa josta pk-seudulla kilpaillaan verisesti. Jos Veeralle kävisi esimerkiksi lyhyenkö ja hoikka mies joka tienaa häntä vähemmän mutta omaa vaikka muita vahvuuksia, tilanne olisi toinen. Yleensä kuitenkin on niin, ettei naiselle käy mies joka alittaa hänet pituudessa, raamikkuudessa, tuloissa, varallisuudessa, sosioekonomisessa asemassa tai assertiivisuudessa.

Mistä sinä tiedät, millaisen miehen kanssa Hellman on valmis suhteeseen?

Et mistään. Pelkkää turhaa sössötystä siis koko viestisi  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi