Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, bilsanope kuvaili synnytystä lapsellemme " kuin isona kakkahätänä" !

Vierailija
17.03.2007 |

Kamalaa, kun tällä tavalla annetaan lapsille vääriä käsityksiä! Pitäisikö ottaa rehtoriin yhteyttä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ponnistusvaihe. Ainakin mulla oli.

Vierailija
2/3 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että joskus olen joutunut synnyttämään ainakin kilon tai parin painoisen kuulan, kun on ollut vatsa kovalla. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö pisti mut kakkaamaan sängylle, että vauva olisi mahtunut ulos. Täytyy sanoa, että paskan vääntämiseen meni monta minuuttia ja oli tuskallista. Vauva tuli minuutissa ja paljon helpommin kuin kakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi