Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykötarpeiden varastaminen työpaikalta

Vierailija
27.04.2025 |

Halusin vain tulla tunnustamaan tänne, että varastan usein työpaikaltani kotiini muun muassa vessapaperia, tulostuspaperia, saippuaa ja muita pieniä tykötarpeita. Kahvia taukotilasta en ole vielä kehdannut varastaa, kun sen kyllä varmasti huomaisi, mutta suodatinpaperiakin saattaa lähteä matkaan mukaan. En koe tästä huonoa omaatuntoa, kun työpaikka ei tästä konkurssiin mene. Kuinka moni muu on tällainen työpaikan pikkurosvo säästääkseen rahaa edes vähän arjen kustannuksista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppaa tällainen pakottaminen/jankkaaminen valtiolle/puolustusvoimiin töihin 24/7 7 päivää viikossa 13 vuoden ajan.

Takuulla siellä on joku kgb/stasi agentti, jolle yrität parittaa.

Vierailija
2/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein mun mielestä tässä yhteiskunnan taloustilanteessa! Pitäiskö itsekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaankadun miehelle yrität parittaa? 

Vierailija
4/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, Tehtaankatu on osa Eiraa?

Vierailija
5/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pomo totesi vuosi ennen koronaa, että kaikki saavat 50 e joulurahan, joka käytetään työpaikalta varastettujen asioiden korvaamiseen. Ne, jotka ei varasta, nousi kapinaan, mutta pomo vain totesi, että käräyttäkää varkaat, jokaisesta napatusta saadaan 100 e yhteiseen pottiin.

Vierailija
6/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostan silloin tällöin omia juttuja, koska itselläni ei ole kotona tulostinta. Kerran otin myös kirjekuoren, kun oli kiire postittaa yksi töissä tulostamani henkilökohtainen kirje ja unohdin ottaa kirjekuoren mukaan (olin kyllä jo edellisenä iltana etsinyt sen valmiiksi, mutta pöydälle jäi).

Vierailija
7/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilta saa ottaa kaiken mitä ei ole pultattu kiinni. Tämä on ihan suoraan lakikirjasta sieltä takasivulta pienellä painettuna.

Vierailija
8/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vienyt mitään. Työskentelin vanhainkodissa ja harkan sairaalassa, olen bakteeri ja kakkabakteerikammoinen. Jopa vaatteet, joita olen käyttänyt työpaikalla on minun mielestäni "saastuneita" en todellakaan veisi sieltä mitään kotiin.

Vierailija
9/9 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan pankeissa oli sääntö että sen saa viedä mikä mahtuu taskuihin mutta repulla vieminen on rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi