Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen haluaa tehdä töitä nuorten kanssa?

Vierailija
27.04.2025 |

Niin? Kyseessä yksi vaikeimmista asiakasryhmistä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi joku haluaa. Koskee montaa muutakin ammattia, joita ei kaikki haluaisi tai pystyisi tekemään.

Vierailija
2/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, mutta pakko on, kun kesätöihin tulevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tällainen. Minä. Nuorisotyö on aivan huippua ja nuoret ihania. En tiedä, miksi pidät heitä vaikeana asiakasryhmänä?

Vierailija
4/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotyössä on pääosin entisiä ongelmanuoria, huumeidenkäyttäjiä, pikkurikollisia jne. Käyttävät työtä oman päänsä hoitamiseen, ymmärtävät niin vimmalla, että muita kauhistuttaa.

Vierailija
5/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tällainen. Minä. Nuorisotyö on aivan huippua ja nuoret ihania. En tiedä, miksi pidät heitä vaikeana asiakasryhmänä?

Millä tavalla ihania? Eihän kukaan ihminen ole pelkästään ihana. Hyvä jos edes joskus.

Vierailija
6/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisotyössä on pääosin entisiä ongelmanuoria, huumeidenkäyttäjiä, pikkurikollisia jne. Käyttävät työtä oman päänsä hoitamiseen, ymmärtävät niin vimmalla, että muita kauhistuttaa.

Ei pidä paikkaansa 😂 Onhan tuollaisia mainitsemiasikin henkilöitä, kuten joka alalla, mutta hyvin harvassa he ovat. 

Vierailija
7/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokasta työtä tekevät. Yksikin elämän syrjään kiinni pääsevä on valtava palvelus yhteiskunnalle ja veronmaksajille, puhumattakaan läheisistä.

Ei olisi minulle sopiva työ, mutta tiedän riittävästi arvostaakseni.

Vierailija
8/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa 😂 Onhan tuollaisia mainitsemiasikin henkilöitä, kuten joka alalla, mutta hyvin harvassa he ovat. 

Nuorisotyönohjaajat lähes poikkeuksetta ovat itsekin ihan lapsia. Kypsymättömiä nuorten kavereita, pukeutuvatkin samalla tavalla.

Vierailija
9/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ihania? Eihän kukaan ihminen ole pelkästään ihana. Hyvä jos edes joskus.

Jos sinua joku sanoo ihanaksi, toivottavasti uskot sen. Etkä heti kiellä että enpäs ole, ei kukaan ole, jne. 

Vierailija
10/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorisotyönohjaajat lähes poikkeuksetta ovat itsekin ihan lapsia. Kypsymättömiä nuorten kavereita, pukeutuvatkin samalla tavalla.

Nyt et selvästikään edes tiedä mistä puhut 😂 Muuta en viitsi edes kommentoida.

"Nuorisotyönohjaaja on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon virka, joita on seurakunnissa ja seurakuntayhtymissä. Isoissa seurakunnissa nuorisotyö jaetaan varhaisnuorisotyöhön, rippikoulutyöhön, rippikoulun jälkeiseen nuorisotyöhön sekä erityisnuorisotyöhön." wikipedia

Vierailija
11/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista leikkityötä. Hengailua, tapahtumien järjestämistä ja lapsenpiikana olemista.

Vierailija
12/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilastojen mukaan nuorisotyötä opiskelevat nimeomaan ongelmanuoret?

Vierailija
13/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että kerrankin olisi ollut aito kysymys ja asiallinen ketju. Olisi ollut mukava kertoa maailman parhaasta työstä. Mutta antaapi olla sitten.

-Nykyinen etsivä nuorisotyöntekijä, entinen lastensuojelulaitoksen ohjaaja, entinen nuoriso-ohjaaja, entinen perhetyöntekijä.

Vierailija
14/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin että kerrankin olisi ollut aito kysymys ja asiallinen ketju. Olisi ollut mukava kertoa maailman parhaasta työstä. Mutta antaapi olla sitten.

-Nykyinen etsivä nuorisotyöntekijä, entinen lastensuojelulaitoksen ohjaaja, entinen nuoriso-ohjaaja, entinen perhetyöntekijä.

Kerro tai ole kertomatta, mutta älä syyllistä muita. Sellainen on epäkypsää.

Vierailija
15/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pitää nuorena?

Vierailija
16/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen työskennellyt nuoriso-ohjaajana. Nuoret olivat todella helppoja kun antoi heille vastuuta. Meidän nuorisotalollamme sai leipoa ja tehdä keittoa kunhan siivosi jäljet. Monet pojat olivat nuorisotalon pihalla odottamassa, että pääsevät tekemään ruokaa ja leipomaan. Keittiö oli aina viimeisen päälle siisti heidän jäljiltään. 

Opetin nuorille myös käsitöitä ja he keskittyivät hyvin, eivät rikkoneet mitään ja siivosivat aina jälkensä. Minun aikoinani nuoriso oli ilmeisesti kunnollisempaa kuin nykyään? Olen ollut 10 vuotta eläkkeellä ja olen hämmästynyt kun luen nykynuorisoa kirjoitettuja juttuja.

Vierailija
17/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vain. Ihan tavallinen nainen olen. En ole käyttänyt päihteitä, huumeita enkä ole tehnyt rikoksia. Ikävää, että leimaat ammattiryhmän tuolla tavalla.

Vierailija
18/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen työskennellyt nuoriso-ohjaajana. Nuoret olivat todella helppoja kun antoi heille vastuuta. Meidän nuorisotalollamme sai leipoa ja tehdä keittoa kunhan siivosi jäljet. Monet pojat olivat nuorisotalon pihalla odottamassa, että pääsevät tekemään ruokaa ja leipomaan. Keittiö oli aina viimeisen päälle siisti heidän jäljiltään. 

Opetin nuorille myös käsitöitä ja he keskittyivät hyvin, eivät rikkoneet mitään ja siivosivat aina jälkensä. Minun aikoinani nuoriso oli ilmeisesti kunnollisempaa kuin nykyään? Olen ollut 10 vuotta eläkkeellä ja olen hämmästynyt kun luen nykynuorisoa kirjoitettuja juttuja.

Ainakin yhdessä nuorten kokkikerhossa jättivät aina kauhean sotkun jälkeensä. Vikaa oli myös nuorisotyönohjaajissa, jotka eivät opastaneet kunnolla, miten pitää toimia. Toisten siivottavaksi ne sotkut aina jäivät.

Vierailija
19/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä a bimp

Vierailija
20/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili pippalot 🤢🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän