Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten vilkuilut ovat noloja, jos eivät kykene tekemään aloitetta

Vierailija
27.04.2025 |

Miehenä on hauska antaa ymmärtää, palauttaa katseita ja vaan seurata, kuinka niin harva nainen kykenee tulemaan lopulta jutulle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena musta on hauskaa kun käyn porukalla ulkona ja satun olemaan ainut joka polttaa ja tupakka paikalla pikku hiprakassa olis kiva jutella jonkun kaa ihan vaikka kengän nauhoista,mut kun jotain erehtyy sanomaan niin vastaus on miehiltä heti: olen varattu,olen naimisissa,mä seurustelen jne. Oolrait. Ja mä vaan tyylin haluisin kysyä onko tanssijalkaa vipattanu, en ole lakanoihisi pyrkimässä. Kun ei osata edes sitä small talkkia. Mut joo, imasen röökit ja takas bailaa. 

Tämä on niin totta, heti kun nainen avaa suunsa niin miehet olettaa naisen olevan kiinnostunut, olen itse törmännyt samaan useasti. En voi käsittää miten miehet ajattelee noin.

Tuota tapahtuu ihan koko ajan.

Jos tulee uusi mies töihin, ja menen esittelemään itseni käsipäivää, niin ne luulevat, että tulin iskemään, ja alkava

Se, että mies alkaa puhua vaimostaan pyytämättä, on kyllä facepalmin arvoinen juttu.

Vierailija
22/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä mene jutulle? 

Miksi naisen pitäisi tulla jutulle, pyytää ulos, päättää paikka, maksaa, tuoda kukkia ja viedä sut vielä kotiin autolla?

Grow some balls, bro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katso, että oot peluri.