Naisten vilkuilut ovat noloja, jos eivät kykene tekemään aloitetta
Miehenä on hauska antaa ymmärtää, palauttaa katseita ja vaan seurata, kuinka niin harva nainen kykenee tulemaan lopulta jutulle.
Kommentit (23)
Taitavat ajatella sinua pelkuriksi
Ajattelevat että annat pakit. Eli siksi eivät tule. Tai arvioivat oletko kiva.
Millainen vilkuilu. Mä en edes tunnistaisi kiinnostunutta vilkuilua.
Ehkä et ole vain tarpeeksi kiinnostava sitten kuitenkaan....Tosiaalta täällä olen kohdannut myös ihan liian monta kirjoittajaa, jotk ahaluavat ylläpitää naisten passiivista roolia uskotellen, että sen täytyisi olla aina mies, jonka tehtvä on tehdä ensimmäien aloite. - Ja ellei mis näin tee, niin hän ei muka olisi oikeasti kiinnostunut tai tosissaan. Ja tällasita perustellaan mm- viittamaallla johonkin miehen alkukantaiseen metsästys ja saalis veittiin.
Sinkkumies
Nyt sä teet a bimp liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä
Naisena musta on hauskaa kun käyn porukalla ulkona ja satun olemaan ainut joka polttaa ja tupakka paikalla pikku hiprakassa olis kiva jutella jonkun kaa ihan vaikka kengän nauhoista,mut kun jotain erehtyy sanomaan niin vastaus on miehiltä heti: olen varattu,olen naimisissa,mä seurustelen jne. Oolrait. Ja mä vaan tyylin haluisin kysyä onko tanssijalkaa vipattanu, en ole lakanoihisi pyrkimässä. Kun ei osata edes sitä small talkkia. Mut joo, imasen röökit ja takas bailaa.
Entäpä jos niitä naisia ei kiinnostakaan mikään enempi kuin vilkuilu?
Luuletko oikeasti, että he haluavat kanssasi jotain?
Mä en noteeraa katseita. Jos mua ei kiinnosta tulla juttelemaan tai mies ei tule mulle juttelemaan niin se on voi voi.
Jos mä näen omituisen näköisen tyypin, niin en pysty olemaan vilkuilematta. Kaikki outo ja ällöttävä jotenkin kiehtoo ja herättää uteliaisuuden. En ole ihastunut, eikä kiinnosta juttelu. Sori siitä 🤷
Vierailija kirjoitti:
Naisena musta on hauskaa kun käyn porukalla ulkona ja satun olemaan ainut joka polttaa ja tupakka paikalla pikku hiprakassa olis kiva jutella jonkun kaa ihan vaikka kengän nauhoista,mut kun jotain erehtyy sanomaan niin vastaus on miehiltä heti: olen varattu,olen naimisissa,mä seurustelen jne. Oolrait. Ja mä vaan tyylin haluisin kysyä onko tanssijalkaa vipattanu, en ole lakanoihisi pyrkimässä. Kun ei osata edes sitä small talkkia. Mut joo, imasen röökit ja takas bailaa.
Oikeastiko miehet sanovat heti noin? Ellei sitten se vaimo ole jossain siinä lähellä niin mies saa kuulla kunniansa ja sitä pitää varoa
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, heti kun nainen avaa suunsa niin miehet olettaa naisen olevan kiinnostunut, olen itse törmännyt samaan useasti. En voi käsittää miten miehet ajattelee noin.
Ehkä ne vilkuilee että mitä hemmettiä sä vilkuilet.
Naisille ehdoton sääntö numero yksi: mies on kiinnostuneempi sinusta kuin sinä miehestä. Ainoa keino saada uskollinen mies.
Vilkuilua voi tapahtua monesta syystä.
Olet luultavasti aika omituisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, heti kun nainen avaa suunsa niin miehet olettaa naisen olevan kiinnostunut, olen itse törmännyt samaan useasti. En voi käsittää miten miehet ajattelee noin.
Tuota tapahtuu ihan koko ajan.
Jos tulee uusi mies töihin, ja menen esittelemään itseni käsipäivää, niin ne luulevat, että tulin iskemään, ja alkavat kertoa olevansa varattuja 😂
Siis työpaikalla hyvänen aika...
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti, että he haluavat kanssasi jotain?
No ainakin ne naiset jotka vilkuilevat ja tulevat jutulle vaikuttaa haluavan, ketään en ole ikään katsomatta pois käännytänyt. Yhden valvovenäläisen kyllä, mutta siinä keksin itse tekosyyn lähteä pois baarista.
AP
Okei, ennemminkin sinä kuulostat joltain vilho 7v:ltä jolla pieni pippeli.
Mmmhhh