Voiko kukaan oikeasti väittää pitävänsä enemmän mansikoista, kuin vadelmista?
Kyllähän mansikat menee, mutta, kun vadelma astee kehiin nii se jättää mansikan toiseksi.
Kommentit (21)
Suonenjoella myö tykätään vuan mansikoesta.
Juu. Monen lempimarja on mansikka. Ehkä keski-iässä vadelma voi kiinnostaa enemmän.
Vadelma on toki herkullinen, mutta käytännössä se on pelkkää siementä. Mansikasta sen sijaan on mehukas ja maukas sisus. Ei ole mansikan voittanutta.
Minun suosikkimarja on karviainen, vadelma tulee hyvänä kakkosena. Mansikat kelpaavat, mutta ei suosikki.
En siedä kumpaakaan. En missään muodossa.
Kyllä. Vadelmassa on outo metsäinen vitunlöyhkä.
Löytäispä jostain oikein hyvän villivadelmapaikan, suomalaiset pakastevadelmat on järkyn kalliita :( Ja ne ulkomaalaiset tuoreet myös hintavia.
Eivät ole nämä marjat aina samanlaisia. Olen syönyt hyviä ja huonoja vattuja ja hyviä ja huonoja mansikoita. Mutta erinomaisen laatuinen, makea vadelma kyllä voittaa tavallisen mansikan.
Vierailija kirjoitti:
Löytäispä jostain oikein hyvän villivadelmapaikan, suomalaiset pakastevadelmat on järkyn kalliita :( Ja ne ulkomaalaiset tuoreet myös hintavia.
Mulla on sellainen:)
Oikein hyvä pensasvadelma kun on niin sen voittanutta ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen:)
Olen kade!
Kyllä meillä kasvaa paljon ihania ja terveellisiä marjoja Suomessa, mutta puolukka on suosikkini ja sopii kaikkeen. Vähän kaipaa makeutusta, että hieno aromi tulee paremmin esille.
Ajattelin antaa lapselleni nimeksi Sanelma-Vadelma Josefiina (Mansikkamäki on sukunimi.) Eikö olekin hyvä?
Mansikka on paras.