Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos kauniilla/komealla ihmisellä on paha sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
18.05.2024 |

henkilö on siis keskivertoa kauniimpi ja komeampi ja alkaisi punastella ja hikoilla esim ihmisten parissa ja saisi paniikkikohtauksen? Useinhan ajatellaan jos on kaunis tai komea niin pitäisi olla automaattisesti myös itsevarma  ja sosiaalisempi. Kaikki pitäisi olla hyvin. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tekemisissä.

Vierailija
2/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa aikaani tuollaisen miettimiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on. Olen kaunis ja kaikki tuntuvat olettavan että olen reipas, rohkea ja jotkut jopa että ylimielinen. Oikeasti minut on nuorena kiusattu niin maan rakoon että olen arka jännittäjä joka yrittää aina miellyttää kaikkia.

Vierailija
4/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan mitään huonoa. Ujostelu on suloista ja inhimillistä. 

Vierailija
5/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, jos on painostettu tai kiusattu varsinkin. Ja on hyvä ollakin varovainen ellei tunne muita. Se voi joskus pelastaa, ettei mene puukkojunkkarien kaveriksi. Tai ei usko suoraan kaikkea mitä muut horisevat.

Vierailija
6/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ei sosiaalisten tilanteiden pelko katso ulkonäköä. Sitä paitsi hyvännäköisen ihmisen ympärillä pyörii usein jos jonkinlaista stalkkaajaa, lääppijää, hyväksikäyttäjää ja lisäksi peruskateellisia, jotka haluavat kiusata tämän "kostoksi" maan rakoon. Kyllä vähemmästäkin alkaa sosiaaliset tilanteet ahdistaa. Se asenne ei muuten auta tippaakaan, etteikö komeilla ja kauniilla voisi koskaan olla mitään ongelmia varsinkaan ihmissuhteissa, koska ovat komeita ja kauniita. Typerää ja naiivia typistää ihminen pelkäksi ulkonäöksi.

Vierailija
7/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ajattelet, jos kauniilla/komealla ihmisellä on syöpä tai diabetes?

Vierailija
8/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan pahempi sellasella ihmisellä, koska sitä tuijotetaan aina enemmän ja siihen kiinnitetään huomiota eniten joka paikassa. Se voi olla sellaselle ihmiselle yhtä helvettiä 

Keskiverto ihmisen on helppo sulautua muiden joukkoon, koska 90% ihmisistä on keskivertoihmisen näkösiä

Vierailija
9/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kunhan hänellä seisoo. T. Pekka

Vierailija
10/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että vedä tumppuun, niin kuin tähänkin asti

Vierailija
11/11 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi punastella ihan mausteista ruokaa syötyään. Esimerkiksi minä sekä hikoilen että posket helpottavat punaisena kaulan ja dekolleten lisäksi kun syön todella tulista intialaista ruokaa, jota teen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän