Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako pukumies naista

Vierailija
27.04.2025 |

Pitääkö tuo vanha sanonta vielä paikkaansa nykyajan yöelämässä?

mielipiteitä ja kokemuksia kiitos !

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähtee puku päälle yöelämään. Sehän on työasu. Vähän rennompaa pitäisi olla. Jos töistä suoraan mennään yöelämään, niin sitten tekee ihan liian pitkiä päiviä ja se ei ole hyvä asia.

Parempi kuin tennarit ja joggins housut..ei klubille kuulu tuollaisissa vaatteissa mennä, smart casual tai hiukan siistimpää. Annat vieraille ihmisille huonon kuvan itsestä, mistä tiedät vaikka viereisessä pöydässä istuisi varatuomari tai sinut joskus operoiva kirurgi?

Vierailija
22/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin puku on vain glitterinä paskan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Olin viime keväänä työpäivän jälkeen terassilla puku päällä parilla oluella. Ehdin istua minuutin verran itsekseni, kun eräs nainen pyysi saada istua viereeni saman pöytään. Juttelimme pitkään ja selvisin tilanteesta pelkällä juttelulla.

Eli et saanut kuitenkaan.

Mutta kai sillä ainakin huomion saa herätettyä tosiaan. Jos sitä haluaa, mutta jos ei halua herättää huomiota, kannattaa sitten miettiä sitäkin aspektia ja laittaa vaikka rumat, harmaat vaatteet päälle jotka ei istu.

Vierailija
24/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Olin viime keväänä työpäivän jälkeen terassilla puku päällä parilla oluella. Ehdin istua minuutin verran itsekseni, kun eräs nainen pyysi saada istua viereeni saman pöytään. Juttelimme pitkään ja selvisin tilanteesta pelkällä juttelulla.

Mutta kai sillä ainakin huomion saa herätettyä tosiaan. Jos sitä haluaa, mutta jos ei halua herättää huomiota, kannattaa sitten miettiä sitäkin aspektia ja laittaa vaikka rumat, harmaat vaatteet päälle jotka ei istu.

En saanutkaan. Vastasin naisen esittämään kysymykseen, lähdetäänkö meille, että minulla on kotona vaimo ja kaksi lasta.

Vierailija
25/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ainakin. Oma mies joutuu käyttämään yleensä pukua töissä. Vapaa-ajalla sitten rennommin urheiluvaateissa tai moottorisaha kädessä pilkkomassa puita. Ai että, on kuuma yhdistelmä!

Samoin, mutta ei minusta se puku ole mitenkään kuuma ja seksikäs asu, suorastaan tylsä ja ruma asu. 

Pukuja on eri kankailla esim.kesiä varten ja eri laadulla sekä leikkauksilla.

Puku tekee kyllä miehen ja korostaa raamikkuutta. Saa puvun laittaa päälle, jos haluaa..kuka kieltää.

On se tyylikäs, suomalaiset alipukeutuu, vaikka pukeutuminen on ilo. Roomassa vilisi pukupäällä olevia tyylikkäitä italialais-miehiä joka kulmassa. Kenkiä myöden siistit! Kyllä..kengät kannattavat olla siistit (naiset katsovat näitä!), ei siis tennarit ellei tyyli ole muutenkin jotenkin hiphop-tyyliä.

Vierailija
26/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttee olla muutakin annettavaa kuin puku.

Muhkea etumus, älliä ja empatiaa. Huumorintaju plussaa ja komea nassu ja hyvä runko 180 + cm. Ai niin ja hartiat, ne tekevät puvun! Käytöstapoja unohtamatta.

Ja tuuhea tukka!

Vierailija
27/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanutkaan. Vastasin naisen esittämään kysymykseen, lähdetäänkö meille, että minulla on kotona vaimo ja kaksi lasta.

Miksen oikein usko..ja mistä nainen voisi tietää että sulla on lapsia ja vaimo? Tekee susta sekunnissa muutenkin tylsä, eli huomaa että ei se puku auta. Väitit tosin, että "sait", jos 1 nainen istui pöytääsi, ei ole saamista. Varisnkaan jos naisia ei ollut 2,3 tai 4 illan aikana..1 ei kerro mitään jos istuu vaan pöytään.

Vierailija
28/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttee olla muutakin annettavaa kuin puku.

Muhkea etumus, älliä ja empatiaa. Huumorintaju plussaa ja komea nassu ja hyvä runko 180 + cm. Ai niin ja hartiat, ne tekevät puvun! Käytöstapoja unohtamatta.

Ja tuuhea tukka!

Joo, ei pälvkaljua tai puvun takin välistä pullottavaa daddy-pötsiä.

Norsunsynnyttäjät ei kiinnosta.

Vierailija
29/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kuin mies-melkein komistuu huikeesti kun laatupuku päällä.istuva jne... valtava muodonmuutos

Vierailija
30/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen oikein usko..ja mistä nainen voisi tietää että sulla on lapsia ja vaimo? Tekee susta sekunniss

Minulle aivan se ja sama uskotko vai et. Näin kuitenkin tapahtui ja minulle esitettiin suorasukainen kysymys, haluanko lähteä terassilta vieraan naisen luokse. En lähtenyt, koska minulla on vaimo ja lapsia. Jos se tekee minusta tylsän, niin sitten niin. 

Suosittelen myös lukemaan ketjun otsikon uudestaan. Siinä ei kysytty, että saiko pukumies naista. Siinä kysytään, että saako pukumies naista. Näinhän minulle juuri kävi ja eipä se kovin epäselväksi jäänyt, mitä olisin saanut, jos olisin naisen mukaan lähtenyt. Nyt jäi pelkästään juttelun tasolle, joku toinen olisi ehkä lähtenytkin mukaan. 

Vierailija
31/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen oikein usko..ja mistä nainen voisi tietää e

Tuskin on ihan sama, kun aika pitkästi vastasit! Jos ihan sama, olisit kohottanut olkia ja ohittanut.

Ja tänne saa kirjoittaa mielipiteensä, olenkin lukenut otsikon (kiitos kun huolehdit ja jaksat nähdä vaivaa) ja jatkanut sitä langalla mielipiteen muodossa.

Taisit testata markkina-arvoa varattuna miehenä puku päällä ja luulit "saavasi" jos yksi henkilö tuli pari sanaa vaihtamaan (mitä ihmiset paljon tekevät muutenkin terasseilla jne.oli pukua tai ei).

Vierailija
32/33 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka lähtee puku päälle yöelämään. Sehän on työasu. Vähän rennompaa pitäisi olla. Jos töistä suoraan mennään yöelämään, niin sitten tekee ihan liian pitkiä päiviä ja se ei ole hyvä asia.

Hotellivirkailijalla tai autokuskilla tuskin edes rahat riittäisivät työelämään. Vai onko vielä jotain muita pukuammatteja?

Vierailija
33/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi.. kyllä iso nallekarhumainen pukumies saa ainakin minun pöksyt kostumaan.