Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tilaan ruokakaupasta kotiinkuljetuksen.. Vaikka cittarista niin

Vierailija
27.04.2025 |

Tuleeko tavarat kerrostalossa alaovelle vai omalle ovelle? Ja tuleeko ne muovipusseissa vai pahvilaatikossa tms.?

En ole ikinä tilannut. Nyt mietin tätä vaihtoehtoa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä (kerrostalossa) tuodaan keittiön pöydälle asti. Muovipusseissa, jos on tilannut vain vähän tavaraa, pahvilaatikoissa, jos paljon.

Pakasteet säilytetään erikseen auton pakastetilassa ja otetaan pois sieltä vasta juuri ennen vientiä asiakkaalle.

Olen tilannut kaiken ruokani Cittarista kotikuljetuksella jo monta vuotta, ja koko ajan on toiminut kaikki loistavasti.

Millä ne pääsee alaovesta mikä on ympäri vuorokauden lukossa eikä mitään ovipuhelinta ole.

Olen pyytänyt soittamaan kun ovat perillä, ja olen mennyt avaamaan oven. Tosin yleensä seuraan kartalta kuljetuksen saapumista (saan linkin karttaan) ja kipaisen ovelle jo ennen kuin soittavat.

Pakasteet ovat tulleet perille ihan ok kunnossa. Autossa taitaa olla pakastin, jossa ne tuodaan. Ovat aina omassa muovipussissaan olleet. Näin ainakin siinä kaupassa, josta olen tilaukseni tehnyt.

Todella kätevä systeemi, rupesin käyttämään kun taannoin teloin käteni eikä ostosten kantaminen oikein napannut. Vaikka kuljetus maksaa, jää toisaalta kaikki heräteostokset tekemättä. Ja huomaan sinnitteleväni pitempään sillä mitä olen ostanut, kun en heti halua olla tilaamassa lisää. Ruokaan ei mene sen enempää rahaa kuin ennenkään, mutta aikaa säästyy.

Prismastakin olen ostanut, mutta nyt kun ovat siirtyneet tuomaan ostokset muovipussissa, sai loppua. Jos haluan jotain S-ryhmän omia tuotteita, käyn kaupasta hakemassa.

Vierailija
22/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan s-marketista. Meille tulee kotiovelle pahvilaatikossa, nokkakärryllä kuljettaa laatikot kerralla. Pakasteet on ollut muovipussissa ja isommat wc paperi paketit tulee irtonaisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Citymarketista tilaaminen on kätevää, mutta toisinaan tilattuja lihatuotteita on vähemmän kuin on maksettu ja tilattu. Asian selvittely ei ole kivaa puuhaa.

Aika harvoin varsinaisia virheitä on, mutta aibahan kannattaa tarkastaa jos jaksaa vaivautua. Hinnoitteluvirheitä ei minulle ole sattunut, mutta yksikkötavaroiden paino ei aina osu ihan kohdalleen - esim tilattu 1200 g kalan paino voi heittää jotain 15%, sama hedelmissä. Veloitus kuitenkin menee todellisen painon mukaan.

Vierailija
24/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä KAUPASTAhan ei missään nimessä kannata kysyä vaan täältä vauvapalstalta 😂

Oletpa "nokkela".

Kai täältäkin saa kysyä. Ainakin isoilla ketjuilla lienee yhtenevät käytännöt. Täältähän kuulee juuri niitä kokemuksia.

-Kiitos asiallisista vastauksista:)

ap

Vierailija
25/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä KAUPASTAhan ei missään nimessä kannata kysyä vaan täältä vauvapalstalta 😂

Täällä tiedetään paremmin kuin kaupassa.

Vierailija
26/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän cittarissamme ei ole ollut noin viiteen vuoteen kotiinkuljetus.

Vierailija
27/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä (kerrostalossa) tuodaan keittiön pöydälle asti. Muovipusseissa, jos on tilannut vain vähän tavaraa, pahvilaatikoissa, jos paljon.

Pakasteet säilytetään erikseen auton pakastetilassa ja otetaan pois sieltä vasta juuri ennen vientiä asiakkaalle.

Olen tilannut kaiken ruokani Cittarista kotikuljetuksella jo monta vuotta, ja koko ajan on toiminut kaikki loistavasti.

Millä ne pääsee alaovesta mikä on ympäri vuorokauden lukossa eikä mitään ovipuhelinta ole.

Ei meilläkään ole ovipuhelinta, mutta kuljettaja soittaa minulle kännykällään ja minä painan asunnossani päälle summerin, joka avaa hänelle oven.

Vierailija
28/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikossa tulevat. Voi pyytää muovikasseissakin, mutta hinta on sitten sama kuin pahvilaatikoissa ja muovikasseihin mahtuu vähemmän, joten joutuu maksamaan enemmän.

Ainakin S-ryhmä veloitti noudettaessa siitä pahvilaatikosta melkein euron. Pienet ostokset mahtui yhteen laatikkoon, mutta epäselväksi jäi olisiko useamman laatikon vaativan isomman tilauksen kohdalla veloitettu kaikista laatikoista erikseen? Sitähän on asiakkaana aika vaikea etukäteen arvioida kuinka monta laatikkoa tarvitaan. Tuskinpa ne muovikassit myöskään on lähes euroa kappaleelta, vai onko pakkausmateriaalin hinta aina sama pakkaustavasta riippumatta?

Vierailija
29/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavatko edellisen kerran pahvilaatikot takaisin, kun tuovat uusia tuotteita uusissa laatikoissa?

Vierailija
30/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan Cittari on paras ruuan verkkokauppa Suomessa.

Laajin ja monipuolisin valkikoima, erityisesti elintarvikkeissa.

Olemme säännöllisesti käyttäneet Cittarin verkkokauppaa, koronavuodesta 2020 alkaen.

Eikä ole, Prisman keskusvarasto on paras! Saa vaikka tunnin sisällä lähetyksen.

https://s-ryhma.fi/uutinen/vantaalle-avautuu-yksi-euroopan-suurimmista-…

Vierailija
31/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavatko edellisen kerran pahvilaatikot takaisin, kun tuovat uusia tuotteita uusissa laatikoissa?

Kyllä ottavat. 

Vierailija
32/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten pakasteet tuodaan? Pysyvätkö siis jäässä etc

pahvilaatikossa, oon nähnyt kun kaupassa laittavat, saattaa olla neljä-5 laatikkoa kerralla ja siihen laitetaan, itse hauuun käydä kaupassa ja VAlkata. Ymmärrän jos on sairas, vanha jne jne jne

Vierailija
33/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks ruokakuski oli vähän outo. Kun laski ostokset maahan tuijotti sillei jotenkin merkitsevästi. Oli sellainen punatukkainen rillipää tyttö. 

Vierailija
34/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miten pakasteet tuodaan? Pysyvätkö siis jäässä etc

Mitä tarkoittaa etc?

Huoh. Et Cetera = jne = ja niin edelleen. 

Vierailija
35/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yks ruokakuski oli vähän outo. Kun laski ostokset maahan tuijotti sillei jotenkin merkitsevästi. Oli sellainen punatukkainen rillipää tyttö. 

Mä olin sillee että mitä tuijotat (en tietenkään ääneen) kai sitä saa tilata mitä haluaa ja olenhan mä maksanut nuo. Tosiaan vähänihme ilme oli. 

Vierailija
36/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa "nokkela".

Kai täältäkin saa kysyä. Ainakin isoilla ketjuilla lienee yhtenevät käytännöt. Täältähän kuulee juuri niitä kokemuksia.

ap

Tollo. 

Vierailija
37/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti tuo, kiipeää ikkunasta sisään ja kantaa ja purkaa kaappeihin. Sitten teleporttaa ulos.

Vierailija
38/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa "nokkela".

ap

Sinua nokkelampi aivan varmasti. Minä olisin kysynyt kaupasta enkä täältä. Et taida ymmärtää termien käytänne ja kokemus eroa.

Vierailija
39/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyksen kannalta olisi hyvä jos niitä voisi käyttää uudelleen, koska laatikothan vie valtavasti tilaa taloyhtiöiden roska-/keräyspisteillä, etenkin kun monet on niin laiskoja, ettei vaivaudu litistämään niitä.

Mitä taas elintarvikehygieniaan tulee, niin ne käytetyt laatikothan on saattaneet pyöriä ties missä lattioilla tai pölyyntymässä nurkissa sekä erilaisissa lemmikkieläintalouksissa ennen palautusta, että tuskin sopivat ainakaan uudelleen käyttöön.

Vierailija
40/60 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ainakin pakasteet tulee erillisessä pussissa. Ovat siis kylmässä kuljetuksen ajan.