Matka etelän lämpöön: aamiainen vai puolihoito?
Hei,
Voisiko joku auttaa? Kuten ehkä aloituksesta voi ymmärtää, olen matkustelussa melko kokematon. Miehen kanssa olemme käyneet kertaalleen all inclusive- pakettimatkalla, ja nyt sitten mukaan olisi lähdössä meidän lisäksi teini. Teinin toiveena on tutustua kohteeseen auringossa löhöilyn lisäksi, ja siksi all inclu sitoisi liikaa hotellille.
Pohdimme, olisiko mielekkäämpää ottaa puolihoito vai jopa pelkkä aamiainen? Puolihoito olisi siinä mielessä helppo, että illan ruoat olisi järjestelty eikä sopivaa ruokapaikkaa tarvitsisi miettiä.
Haluaisinkin kuulla, onko joku matkustanut pelkän aamiaisen hotellille varanneena ja olisitko kaivannut jotain selkeämpää systeemiä vai oliko hyvä noin?
Muistan, että itse olin aikanaan lapsuuden perheeni kanssa lämpimässä ja meillä ei ollut mitään varauksia hotellille ruoan puolesta. Aamupalaa syötiin niistä aineksista, mitä kohteesta ostettiin ja iltaisin syötiin jotain tukevampaa. Mutta se oli sitä aikaa se.
Tämä, ei huvita sitä ravintolarumbaa illalla. Mitkä ovat tarjoilijan fiilikset, löytyykö tilaa ja tuleeko ravintolan huonoin pöytä. Huvittaako häntä nyt palvella ja tuoda laskua. Aamupala ja illallinen buffetissa, niin hoituu asiat varmasti, nopeasti ja terveellisesti. Päivällä seikkailut muualla ja riittää kevyt välipala.