Voiko uunimakkaraa laittaa myös paistinpannulla??
Kommentit (59)
Minä laulan aina makkaraa pilkkoessa "päät pois, päät pois, vatsa konaduu!"
Vierailija kirjoitti:
Voiko jauhelihaa tehdä juustosta?
Se on jauhenliha!
Tämä makkara nimittäin Korpelan siskonmakkara on ongelmallista laittaa. Pitäisi olla aina se Korpela itte paikalla. Tai sitten pitäisi mennä sinne Korpelaan ja pyytää sitä siskonmakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä makkara nimittäin Korpelan siskonmakkara on ongelmallista laittaa. Pitäisi olla aina se Korpela itte paikalla. Tai sitten pitäisi mennä sinne Korpelaan ja pyytää sitä siskonmakkaraa.
Se Korpelan sisko ei kyllä osaa yhtään pitää makkaroistaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sipuliteemakkaraa käytetään?
Sipuliteemalla. Eli ohessa on kaikenlaista lisuketta sipulista. Huoneessa sipulikoristeita, sipulikuvioiset servietit.
Ei voi. Tätä säätelee Suomessa Laki Uunimakkaran Laittamisesta ja siihen liittyvä valtioneuvoston asetuskokoelma VnA 1377/2022.
Jos kuka vaan voisi tehdä mitä tahansa, niin maailma olisi hetkessä yhtä suurta orpopurran hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten myydään nauravia nakkeja?
Pilailupuodissa. Myös stand-up keikoilla myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit syö uunimakkaraa.
Meillä sivistyneillä akateemisilla on ilmeisesti uunimakkaralle parempaakin käyttöä?
M59+
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain juntit syö uunimakkaraa.
Meillä sivistyneillä akateemisilla on ilmeisesti uunimakkaralle parempaakin käyttöä?
Näin on. Me teemme siitä taksarin!
Se ei käy, mitä sitä kiertelemään, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy, sillä minä olen lihava.
Mamabear tarina yllä videossa. Hyvä iltasatu.
Satu kuin aloituskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sipuliteemakkaraa käytetään?
Yleensä keitetään teetä, johon lisätään sipulia. Makkara lisätään sipuliteehen ja nautitaan pikkusormi ylhäällä.
Minä syön aina ne makkaran- ja sipulinpalat puikoilla. Ja sen teen ryystän siitä kupin reunalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että se Korpelan sisko on paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö riitä, että se Korpelan sisko on paikalla?
Korpelan sisko on päivät töissä ja illat opiskelemassa. Niin siksi hän ei ole tavoitettavissa just ruuanlaittoaikaan.
Napsahtavat nakit on suunnattu sa-intin varusmiesesimiehille, lähinnä alikersanteille jotka sitten napsauttelevat niitä napsahtavia nakkeja alaisilleen.