Voiko uunimakkaraa laittaa myös paistinpannulla??
Kommentit (59)
Voi, kun sen pannun laittaa uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut napsahtavien nakkien käyttötarkoitusta. Tietääkö kukaan ohjetta, mihin niitä voisi käyttää. Me ollaan tähän asti syöty vain ruokaa, joka ei napsahtele lainkaan.
Emme syö myöskään niitä riisimuroja, jotka tv-mainoksen mukaan jopa juttelee teille.
Niillä koulutetaan koiria. Koira tottelee napsahduksia.
Ette halua tietää mitään maksamakkarasta.
Vain mikäli se pestään ennen pannulle laittamista. Silloin sen pinta kestää pannukäsittelyn eikä pannuun tartu haitallisia mikrobeja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut napsahtavien nakkien käyttötarkoitusta. Tietääkö kukaan ohjetta, mihin niitä voisi käyttää. Me ollaan tähän asti syöty vain ruokaa, joka ei napsahtele lainkaan.
Emme syö myöskään niitä riisimuroja, jotka tv-mainoksen mukaan jopa juttelee teille.
Oikein. Ei pidä totutella syömään ruokaa joka vielä ääntelee tai liikkuu. Voi tulla muuten myöhemmällä iällä noloja ja vaikeasti selitettäviä tilanteita esimerkiksi lemmikkieläinten kohdalla.
M59+
Vitsit kun oon oottanut, että sisko tulis käymään. Arvaatte varmasti, että mieleni tekisi siskonmakkarakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit kun oon oottanut, että sisko tulis käymään. Arvaatte varmasti, että mieleni tekisi siskonmakkarakeittoa.
Ja minä taas tahtoisin mummonlihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa treeniliivin taskussa sekä napsahtavan nakin palaset että klikkeri. Kokemusta asiasta.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Paistinpannumakkarat on erikseen, etkö vielä sitä tiedä?
Ja grillissä kypsentämiseen on grillimakkarat. Nuotiossa kuumentamiseen on nuotiomakkarat sitten erikseen.
Nakkikeittoon on keittonakit. Ei nakkikeittoonkaan voi laittaa uunimakkaraa tai lenkkimakkaraa. Lenkkimakkarat on tarkoitettu syötäväksi lenkillä, ääliö
Ei se nyt ihan noin mene. Makkara kuin makkara käy pannulle ja keittoon
Kuule ootko kuullut joskus huumorintajusta tai sarkasmista? Se tiedetään, että ihan jokainen ei näitä pysty ymmärtämään. Olikohan se niin, että nepsyt ei kykene ymmärtämään vai mikä diagnoosi se olikaan?
Voiko jauhelihaa tehdä juustosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään. Paistinpannumakkarat on erikseen, etkö vielä sitä tiedä?
Ja grillissä kypsentämiseen on grillimakkarat. Nuotiossa kuumentamiseen on nuotiomakkarat sitten erikseen.
Nakkikeittoon on keittonakit. Ei nakkikeittoonkaan voi laittaa uunimakkaraa tai lenkkimakkaraa. Lenkkimakkarat on tarkoitettu syötäväksi lenkillä, ääliö
Kuule ootko kuullut joskus huumorintajusta tai sarkasmista? Se tiedetään, että ihan jokainen ei näitä pysty ymmärtämään. Olikohan se niin, että nepsyt ei kykene ymmärtämään vai mikä diagnoosi se olikaan?
Homous useimmiten syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei ole edes etäisesti vitsikästä. Yritit kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottava tieto minulle, kun minullahan on koira, niin voin käyttää siihen tarkoitukseen niitä. Huh huijaa kun ensin meinasin kutsua ystäväni päivälliselle. Voi kuinka noloa olis ollut laittaa tarjolle napsahtavia nakkeja mun ystävälle. Olis loppunut varmaan ystävyys siihen paikkaan, ja olisin altistanut itseni naurun alaiseksi.
Tuntemani homot ovat kyllä olleet ihan huumorintajuisia. Mutta hekään eivät yritä valmistaa UUNImakkaraa pannulla. Jotain rajaa sentään.
M59+
Uunimakkara on uuniin ja pannumakkara on pannuun. Näiden sekoittaminen on luonnotonta. Mihin maailma on menossa. Kohta tulee varmasti vapaalla tyylillä kypsennettävä makkara. Hyvä luoja meidän lapsiamme ja lapsenlapsiamme millaisen maailman jätämme heille...
Entä siskonmakkara? Voiko syödä muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tykkään niistä molemmista! Me ollaan niin samiksii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei ole edes etäisesti vitsikästä. Yritit kuitenkin.
Suosittelen kuvilla varustetun keittokirjan käyttämistä jos yrität valmistaa kok-au-vääniä ettei tule kipeitä vahinkoja.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Entä siskonmakkara? Voiko syödä muut?
Se on vähän niin ja näin. Tässähän on kaksi koulukuntaa, miten siskonmakkaraa tulee syödä. Pääsääntöisesti sitä saa syödä ja laittaa vain silloin, kun sisko tulee käymään, ja tuo tullessaan makkaraa. Tää on se yleisin tyyli ja tapa.
Mut talossa talon tavalla. Jotkut veljet ja serkut saattaa vetää siskonmakkarat parempiin suihin. Etenkin maaseudulla asuvat tekevät tän jälkimmäisen tavan mukaisesti.