Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea

Vierailija
27.04.2025 |

Onko täällä, jotka ovat menettäneet kykynsä tuottaa unta lääkkeillä? Mikä on elinajanennusteenne? 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pitää elimistösi hermoston jatkuvassa hälytystilassa? Se pitää ratkaista. 

Lääkkeet ja niiden haitat. Mitään muuta syytä ei ole. Tasapaino on tuhoutunut. 

Vierailija
22/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jäänyt unipätkilläni vielä henkiin. Nekin olivat osoitus edeltävien lääkitysten vaikeista haitoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun hermosto enää palaudu. Hädintuskin edeltävien lääkkeiden jälkeen jäi jäljelle lyhyitä unipätkiä, pinnallista unta. Niillä olisin kuitenkin pysynyt hengissä. 

Vierailija
24/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaiskokemuksia? 

Vierailija
25/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti kuolen ihan turhaan. Unipätkilläni olisin voinut vielä elää. En tajunnut, että niitä olisi pitänyt tarkkailla vuosia. Rikoin homeostasian ja nyt kuolen. 

Vierailija
26/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti kuolen ihan turhaan. Unipätkilläni olisin voinut vielä elää. En tajunnut, että niitä olisi pitänyt tarkkailla vuosia. Rikoin homeostasian ja nyt kuolen. 

Olin tehnyt vuoden töitä, että sain edes lyhyitä unipätkiä. En tajunnut, kuinka onnekas olin. Se oli ihme. Kuitenkin 5 lääkkeen jälkeen. 

Vierailija
27/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkkeillä sahaaminen ole kaikkein vaarallisinta? Sun olisi vaan pitänyt elää lääkkeettömänä. 

Vierailija
28/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkkeillä sahaaminen ole kaikkein vaarallisinta? Sun olisi vaan pitänyt elää lääkkeettömänä. 

):

Vierailija
29/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita keksiä elämääsi muuta sisältöä. Jos et nuku, niin sitten teet jotain muuta. Lopeta obsessointi tämän unen ympärillä.

Vierailija
30/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaiskokemuksia? 

Vierailija
31/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita keksiä elämääsi muuta sisältöä. Jos et nuku, niin sitten teet jotain muuta. Lopeta obsessointi tämän unen ympärillä.

Olisinpa ymmärtänyt, että uudet lääkkeet olisivat olleet vasta-aiheisia. Siinä tapauksessa kuolen, kun unettomuus on totaalista insomniaa. Se on hyvin todennäköistä kohdallani. Eli vauriot ja epätasapainot olivat liian suuria. Pienillä pätkillä olisin vielä pysynyt elossa. Nekin olivat merkki lääkkeiden vakavista haitoista. 

Vierailija
32/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe otsikkoon, että ei tarvitse turhaan avata!

Vierailija
33/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut itseni lääkkeillä kuolemaan johtavaan tilaan. Jo pelkästään sympaattisen ja parasympaattisen hermoston tasapaino on rikki. Pienillä pätkillä olisin voinut vielä elää. 

Vierailija
34/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe otsikkoon, että ei tarvitse turhaan avata!

No, jos toisen ihmisen kuolemaan johtava tila on turha. 

Vierailija
35/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaiskokemuksia? 

Vierailija
36/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut rouskuttaa lääkkeitä. 

Vierailija
37/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaiskokemuksia? 

Vierailija
38/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa ymmärtänyt, että uudet lääkkeet olisivat olleet vasta-aiheisia. Siinä tapauksessa kuolen, kun unettomuus on totaalista insomniaa. Se on hyvin todennäköistä kohdallani. Eli vauriot ja epätasapainot olivat liian suuria. Pienillä pätkillä olisin vielä pysynyt elossa. Nekin olivat merkki lääkkeiden vakavista haitoista. 

Kuinka kauan mulla on elinaikaa? 

Vierailija
39/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet keski-ikäinen nainen, niin hormonikorvaushoito? Kärsin pitkään 1-2h unista, kunnes tajuttiin mistä on kyse. Hormonikorvauksella aloin nukkua normaalimmin.

Vierailija
40/65 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin netistä miehen, joka nukkuu vain 30-45min yössä. Olisin voinut ihan hyvin elää unipätkilläni. Hän oli sairastunut lääkkeiden jälkeiseen agrypniaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän