Vertaistukea
Onko täällä, jotka ovat menettäneet kykynsä tuottaa unta lääkkeillä? Mikä on elinajanennusteenne?
Kommentit (65)
Olisin jäänyt unipätkilläni vielä henkiin. Nekin olivat osoitus edeltävien lääkitysten vaikeista haitoista.
Ei mun hermosto enää palaudu. Hädintuskin edeltävien lääkkeiden jälkeen jäi jäljelle lyhyitä unipätkiä, pinnallista unta. Niillä olisin kuitenkin pysynyt hengissä.
Mä oikeasti kuolen ihan turhaan. Unipätkilläni olisin voinut vielä elää. En tajunnut, että niitä olisi pitänyt tarkkailla vuosia. Rikoin homeostasian ja nyt kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti kuolen ihan turhaan. Unipätkilläni olisin voinut vielä elää. En tajunnut, että niitä olisi pitänyt tarkkailla vuosia. Rikoin homeostasian ja nyt kuolen.
Olin tehnyt vuoden töitä, että sain edes lyhyitä unipätkiä. En tajunnut, kuinka onnekas olin. Se oli ihme. Kuitenkin 5 lääkkeen jälkeen.
Eikö lääkkeillä sahaaminen ole kaikkein vaarallisinta? Sun olisi vaan pitänyt elää lääkkeettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkkeillä sahaaminen ole kaikkein vaarallisinta? Sun olisi vaan pitänyt elää lääkkeettömänä.
):
Koita keksiä elämääsi muuta sisältöä. Jos et nuku, niin sitten teet jotain muuta. Lopeta obsessointi tämän unen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Koita keksiä elämääsi muuta sisältöä. Jos et nuku, niin sitten teet jotain muuta. Lopeta obsessointi tämän unen ympärillä.
Olisinpa ymmärtänyt, että uudet lääkkeet olisivat olleet vasta-aiheisia. Siinä tapauksessa kuolen, kun unettomuus on totaalista insomniaa. Se on hyvin todennäköistä kohdallani. Eli vauriot ja epätasapainot olivat liian suuria. Pienillä pätkillä olisin vielä pysynyt elossa. Nekin olivat merkki lääkkeiden vakavista haitoista.
Aihe otsikkoon, että ei tarvitse turhaan avata!
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut itseni lääkkeillä kuolemaan johtavaan tilaan. Jo pelkästään sympaattisen ja parasympaattisen hermoston tasapaino on rikki. Pienillä pätkillä olisin voinut vielä elää.
Vierailija kirjoitti:
Aihe otsikkoon, että ei tarvitse turhaan avata!
No, jos toisen ihmisen kuolemaan johtava tila on turha.
Ei olisi kannattanut rouskuttaa lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ymmärtänyt, että uudet lääkkeet olisivat olleet vasta-aiheisia. Siinä tapauksessa kuolen, kun unettomuus on totaalista insomniaa. Se on hyvin todennäköistä kohdallani. Eli vauriot ja epätasapainot olivat liian suuria. Pienillä pätkillä olisin vielä pysynyt elossa. Nekin olivat merkki lääkkeiden vakavista haitoista.
Kuinka kauan mulla on elinaikaa?
Jos olet keski-ikäinen nainen, niin hormonikorvaushoito? Kärsin pitkään 1-2h unista, kunnes tajuttiin mistä on kyse. Hormonikorvauksella aloin nukkua normaalimmin.
Löysin netistä miehen, joka nukkuu vain 30-45min yössä. Olisin voinut ihan hyvin elää unipätkilläni. Hän oli sairastunut lääkkeiden jälkeiseen agrypniaan.
Lääkkeet ja niiden haitat. Mitään muuta syytä ei ole. Tasapaino on tuhoutunut.