Uusi facebookkaveri, toki tuttu livenä pidemmän aikaa,
kommentoi ihan joka avaukseen jotain. Antaa itsestään jotenkin yksinkertaisen kuvan.
Kommentit (26)
Kaikesta ihmiset valittaa ja ärsyyntyy!
Mä en saa kommenttia yleensä melkein keltään paitsi ehkä joltain sukulaiselta välillä.
Olisin iloisesti yllättynyt, jos joku muukin kommentoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisen tapailumiehen äiti kommentoi jokaista, yli 50v poikansa avausta. Tyyliin *hienoa* ja jokin käsitaputus-emoji perään. Tuli vähän sellainen olo, ettei poika ole vielä irtautunut äidistään.
Ei vaan äiti ei ollut irtautunut pojastaan.
No hän oli vähän sellainen mammanpoika, äiti edelleen kovin tärkeä ja läheinen.
No tuohan on vaan hyvä asia. Arvostan, jos pystyy pitämään läheiset välit vanhempiinsa.
"Mitä sitä sitten pelleilemään ollenkaan että olisimme kavereita jos täytyy luoda jotain ryhmiä että tälle näytän tätä ja tälle toista jne."
Minusta on pelkästään hyvä juttu, jos tekee eri ryhmiä. Ei kaikkia kiinnosta kaikki postaukset. Yksi tuttu jakaa kuvia ja juttuja koirastaan vain meille muille koiraihmisille, kun monia hänen kavereistaan ei koirat kiinnosta lainkaan.
Täälläkin moni on valitellut, kun jotkut kaverit postaavat pelkkiä koira- tai kokkauskuvia. Näin he säästyvät niiltäkin, eipähän tarvitse katsella tylsiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on facebookkaveri joka oikeasti on vähän yksinkertainen ja se kyllä näkyy kommenteissa. Mutta eipä se ole minun häpeäni.
Mulla taas yksi kaveri kommentoi kännipäissään, mutta annan olla. Kyllä hän joskus niitä poistaa, kun krapuloiltaan herää. Ei ne kommentit minua mitenkään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi kommentointi sinua häiritsee?
Tämä. Miksi teet päivityksiä, jos niihin ei saa kommentoida tai vain tietyt ihmiset saavat? Hyvä kyllä, että nyt olet alkanut piilottaa päivitykset niiltä joille niitä ei ole tarkoitettu.
Nuo piilottelut voi saada naurettavia mittasuhteita 😁. Entinen ystäväni julkaisi ensin julkaisunsa muille paitsi minulle, ja viikkojen päästä kun oli saanut paljon tykkäyksiä ja kommentteja ja keskustelua, vasta laittoi niin että minäkin pääsin näkemään julkaisun. Huom. ENTINEN ystävä 😅
Mistä päättelit, että julkaisu oli jaettu kaikille muille mutta ei sinulle? Hänellä voi hyvinkin olla joku tietty ydinporukka, jolle hän laittaa ensin, ja vasta myöhemmin kaikille muille kavereille. Voi o
Juu tämä koko kuvio selvisi kyllä minulle kokonaan ajan myötä 😁 Tästä on jo vuosia. Olen ollut fasessa viimeksi vuonna 2018. Ehkä ystävyys tarkoittaa sinulle sitä että tunnetaan vain facen kautta.
Mistä päättelit, että julkaisu oli jaettu kaikille muille mutta ei sinulle? Hänellä voi hyvinkin olla joku tietty ydinporukka, jolle hän laittaa ensin, ja vasta myöhemmin kaikille muille kavereille. Voi olla, ettei hän aluksi tiennyt kehtaako heti jakaa sitä kaikille, joten näytti sen ensin vain läheisimmille.
Oletteko muuten olleet tekemisissä muuten kuin Facebookin kautta? Itse en edes huomaisi, kuka näkee jonkun julkaisun milloinkin en seuraa sitä niin tarkkaan.