Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita tää Susanna Ylinen vain ärsyttää?

Vierailija
27.04.2025 |

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011160389.html

Henkilö vielä kaikenlisäksi kuvittelee lisäävänsä ihmisten arkiliikuntaa! Mikään, mitä hän tekee ei lisää kenenkään arkiliikuntaa siis oikeasti. Jos joku jaksaakin mennä kuukauden ajan muka hänestä "inspiroituneena" lenkille tai liikkumaan lastensa kanssa, niin sen jälkeen kun inspiraatio lopahtaa, jokainen palaa taas aiempiin uomiinsa. 

Täytyy olla jonkinlainen narsistin tuon ihmisen, koko ajan työntämässä lärviään esille kaikenmaailman medioihin. 

Että näin upeasti mä suoriudun, tää on mulle lasten leikkiä ja helppoa, aaaah, on niiiin ihanaa kärsiä! Tää oli ihan hirveetä, elämäni karsein kokemus, mutta olin onnellinen ja hymyilin 95% suorituksesta!

Synnyttämään menin pyörällä ja kyysäsin miestäni osan matkasta tarakalla, kun hän ei jaksanut juosta mun pyöräilyvauhtia!  Ai niin, se sairaala muuten sijaitsee mäen päällä, hihi!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta vaikuttaa samanlaiselta kuin psykopaatilla. Ei tunne kipua eikä pelkoa ja tarvitsee äärimmäisiä kuolemanvaarallisia kokemuksia ja tunkee julkisuuteen.

Vierailija
42/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele, sen nuorimmaisen nimi on Timjami 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd, so not annoyed

Vierailija
44/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen naaras jaksaa  n u s s i a   läpi yön.

Eikö teillä incel-luusereilla mitään muuta ole mielessä kun paneminen? Haluisin nähdä millaiset herneen kokoiset aivot sulla on.

Vierailija
45/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin hyvin liikunnallinen ihminen ja uskon, että Susanna Ylinen ihan aidosti nauttii noista kovista tempauksistaan. Ja ovathan ne olleet oikeasti tosi kovia saavutuksia.

Oma kriittisyyteni liittyy kuitenkin siihen, että hän painottaa koko ajan sitä, kuinka tämä kaikki on vain harrastusta. Öö, ihminen on jäänyt pois vakituisesta päivätyöstä ja pyörittää omaa valmennusbisnestään. Siihen päälle vielä kirjat ja kaikenlaiset kaupalliset yhteistyöt. Tässä ei ole mielestäni mitään väärää. On kuitenkin väärin antaa ymmärtää näissä haastatteluissa ja muissa julkisuushakuisissa tempauksissa, että ihan vain arkiliikunnan iloa haluan tässä levittää. Olisi rehellistä myöntää, että näillä haetaan näkyvyyttä ja maksavia asiakkaita myös omille liikuntapalveluille.

Vierailija
46/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin hyvin liikunnallinen ihminen ja uskon, että Susanna Ylinen ihan aidosti nauttii noista kovista tempauksistaan. Ja ovathan ne olleet oikeasti tosi kovia saavutuksia.

Oma kriittisyyteni liittyy kuitenkin siihen, että hän painottaa koko ajan sitä, kuinka tämä kaikki on vain harrastusta. Öö, ihminen on jäänyt pois vakituisesta päivätyöstä ja pyörittää omaa valmennusbisnestään. Siihen päälle vielä kirjat ja kaikenlaiset kaupalliset yhteistyöt. Tässä ei ole mielestäni mitään väärää. On kuitenkin väärin antaa ymmärtää näissä haastatteluissa ja muissa julkisuushakuisissa tempauksissa, että ihan vain arkiliikunnan iloa haluan tässä levittää. Olisi rehellistä myöntää, että näillä haetaan näkyvyyttä ja maksavia asiakkaita myös omille liikuntapalveluille.

Vastenmielinen akka, jonka vois poistaa. Siis tää Susanna Ylimielinen. 

Vierailija
47/49 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli, että hän ei palapelejä kokoa vaan heillä lapset liikkuu. En ymmärrä miksi liikunnallinen elämäntapa on se ainoa oikea. Olen hyvin liikunnallinen, mutta omat lapseni saavat valita ovatko liikunnallisia, taiteellisia, tieteellisiä, musikaalisia Liikunnallinen elämä ei ole ainoa, eikä paras tapa elää. Haluan omille lapsilleni opettaa taitoja ja asioita monipuolisesti ja saavat sitten itse valita oman elämänsä. Heidän ei tarvitse valita minun elämääni. Ja siksi joustan omasta liikunnastani nyt, että saan vietyä heitä taidenäyttelyihin yms. Vaikka en sitten olekaan superliikkujaäiti. 

Vierailija
48/49 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olen samaa mieltä. Tuollaisia tuloksia ei tehdä sillä, että juoksee arjessa lapsien kanssa päiväkotimatkat. Täysin ihmisten harhaanjohtamista ja siksi ei pitäisi tavallisille 8-16 ihmisille luennoida arkiliikunnasta. 

Vierailija
49/49 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli, että hän ei palapelejä kokoa vaan heillä lapset liikkuu. En ymmärrä miksi liikunnallinen elämäntapa on se ainoa oikea. Olen hyvin liikunnallinen, mutta omat lapseni saavat valita ovatko liikunnallisia, taiteellisia, tieteellisiä, musikaalisia Liikunnallinen elämä ei ole ainoa, eikä paras tapa elää. Haluan omille lapsilleni opettaa taitoja ja asioita monipuolisesti ja saavat sitten itse valita oman elämänsä. Heidän ei tarvitse valita minun elämääni. Ja siksi joustan omasta liikunnastani nyt, että saan vietyä heitä taidenäyttelyihin yms. Vaikka en sitten olekaan superliikkujaäiti. 

Eikä liikunta ja palapelit sulje toisiaan pois. Vuorokaudessa on monta tuntia ja mä näen että sekä liikunnalla että muulla toiminnalla on paikkansa. 

Mitä siihen pyörällä synnyttämään- juttuun tulee, se kuulostaa mediassa hurjemmalta kuin on. Jos asuu lähellä sairaalaa ja sairaalalla pysäköinti on yhtä hankalaa kun täällä silloin, on pyöräily ihan hyvä vaihtoehto ja tietäen heidän silloisen asuntonsa sijainnin, jopa nopeampikin. Itseasiassa iso osa synnyttäjistä kokee avautumisvaiheessa liikkumisen hyvänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi