Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita tää Susanna Ylinen vain ärsyttää?

Vierailija
27.04.2025 |

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011160389.html

Henkilö vielä kaikenlisäksi kuvittelee lisäävänsä ihmisten arkiliikuntaa! Mikään, mitä hän tekee ei lisää kenenkään arkiliikuntaa siis oikeasti. Jos joku jaksaakin mennä kuukauden ajan muka hänestä "inspiroituneena" lenkille tai liikkumaan lastensa kanssa, niin sen jälkeen kun inspiraatio lopahtaa, jokainen palaa taas aiempiin uomiinsa. 

Täytyy olla jonkinlainen narsistin tuon ihmisen, koko ajan työntämässä lärviään esille kaikenmaailman medioihin. 

Että näin upeasti mä suoriudun, tää on mulle lasten leikkiä ja helppoa, aaaah, on niiiin ihanaa kärsiä! Tää oli ihan hirveetä, elämäni karsein kokemus, mutta olin onnellinen ja hymyilin 95% suorituksesta!

Synnyttämään menin pyörällä ja kyysäsin miestäni osan matkasta tarakalla, kun hän ei jaksanut juosta mun pyöräilyvauhtia!  Ai niin, se sairaala muuten sijaitsee mäen päällä, hihi!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui siis omaan narsistiseen haavaasi, tsemppihali

Vierailija
22/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osui siis omaan narsistiseen haavaasi, tsemppihali

No siis mun lähivanhempi oli erittäin narsistisesti käyttäytyvä henkilö, joka ei piitannut mun todellisesta minästäni p*skaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lue juttuja sellaisista ihmisistä jotka ei kiinnosta mua, ja tämä nainen on yksi niistä. Kun ei lue, niin ei ärsytä. Suosittelen samaa ap"lle.

Pää pensaaseen ei vain ole ratkaisu minulle. 

Tuo sanonta tarkoittaa asioita jotka koskee sinua tai lähipiiriäsi,ei ihmistä jota et tunne.

Vierailija
24/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ärsyttävä pirteä liikunnanopettaja?

Vierailija
25/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en lue juttuja sellaisista ihmisistä jotka ei kiinnosta mua, ja tämä nainen on yksi niistä. Kun ei lue, niin ei ärsytä. Suosittelen samaa ap"lle.

Tuo sanonta tarkoittaa asioita jotka koskee sinua tai lähipiiriäsi,ei ihmistä jota et tunne.

Kyllähän se koskee koko maailmaa. Mitä maailmassa tapahtuu, mikä tulee eteen. On minusta tosi huono asia kategorisesti sivuuttaa kaikki, mistä ei pidä. Myös ne asiat, joista ei pidä, ovat tärkeitä ihmiselle elämässä. Ihan lapsellista sanoa, että älä katso sinne. 

Vierailija
26/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ärsyttävä pirteä liikunnanopettaja?

Sanoisin ennemmin että ärsyttävä muka-pirteä äiti, joka ei oikeasti ole itsekään millään tasolla niin ihana ja hyvä ihminen, kuin millaisena luulee näyttäytyvänsä ja miten katsoo sinua.

Vierailija
27/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen naaras jaksaa  n u s s i a   läpi yön.

No mut sulta loppuu kunto kesken. Hähähä!

Vierailija
28/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävä tapaus ja tosiaan, en tietäisi koko tyyppiä tai ärsyyntyisi hänestä ellei hän olisi jatkuvasti antamassa haastatteluja mediaan tempauksistaan. Somefeedissäkin törmää häneen päivityksiinsä jatkuvasti, mutta blokkasin hänet niin ei tarvitse enää niitä pätkiä nähdä.

Samaa sarjaa kuin ne pari bloggaajaa, joita on vuosikaudet haastateltu vähän joka jumalan aiheesta. Ilmeisesti Suomesta in joko haastateltavat loppu täysin tai sitten toimittajat ovat laiskoja ja ottavat yhteytttä aina pariin samaan joka alan lausuntoautomaattiin.

Vierailija
29/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ärsyttävä tapaus ja tosiaan, en tietäisi koko tyyppiä tai ärsyyntyisi hänestä ellei hän olisi jatkuvasti antamassa haastatteluja mediaan tempauksistaan. Somefeedissäkin törmää häneen päivityksiinsä jatkuvasti, mutta blokkasin hänet niin ei tarvitse enää niitä pätkiä nähdä.

Samaa sarjaa kuin ne pari bloggaajaa, joita on vuosikaudet haastateltu vähän joka jumalan aiheesta. Ilmeisesti Suomesta in joko haastateltavat loppu täysin tai sitten toimittajat ovat laiskoja ja ottavat yhteytttä aina pariin samaan joka alan lausuntoautomaattiin.

Mene töihin niin et kerkeä ärsyyntyä.

Itse en ole törmännyt tuohon nimeen koskaan missään.

Vierailija
30/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä ehdit kommentoida, haukkua ja ruotia kaikki vastaan tulevat ihmiset?

Vierailija
31/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöön kohdistuva kiusausketju av palstalla vol 387.

Vierailija
32/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne kaikki herätä minussa mitään, daa.

Vierailija
33/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kans, et pitäiskö blokata, vai oonkohan blokannutkin jo... Nyt vaan kun luen Hesaria, niin TAAS tää tuli vastaan kimittämään ja selittämään siellä tätä juttuaan.

Vierailija
34/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiusausketju, vaan kritisointi.

Vierailija
35/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lenkille niin helpottaa.

Vierailija
36/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan kestäisi häntä kaverinani, mutta ihailen sitä, kuinka on opettanut lapsensa rakastamaan liikuntaa. 

Jopa me, sohvaperunointiin taipuvaiset, älyttiin viedä lapsemme pienestä asti hiihtämään, luistelemaan, suunnistamaan, retkeilemään, telttailemaan jne. 

Lapselle on todella nöyryyttävää, jos hän on koulussa se joka ei osaa luistella lainkaan, tai hiihtää kuin kaksivuotias. 

Vierailija
37/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne kaikki herätä minussa mitään, daa.

Mitä, miksi pää pensaassa?

Vierailija
38/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapattaa vielä itsensä noilla reissuillaan. Kunhan ei mene lapsi mukana niin kuin sille toiselle ääripään äidille kävi. 

Vierailija
39/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, kyllä tuollaista pakkomielteistä toimintaa voi jo kritisoida. Olisi mielenkiintoista kuulla lasten näkemyksiä äitinsä puuhista.

Super-Susanna paljasti todellisen motiivinsa kertomalla, miten suorituksesta meni ilo, kun ei ollutkaan ensimmäinen. Ei taida se liikunnan ilo ollakaan se pääasia tuossa hommassa, vaan joku kieroutunut kilpailuvietti. 

Mitä synnytyksiin tulee, Susanna voisi synnyttää seuraavan lapsensa talvipakkasessa pihalla kesken navettatöiden ihan yksin ja sitten kipittää vauva helmoissaan savusaunaan ja hoitaa homman loppuun. Varmasti pääsisi taas Hesarin otsikoihin. Yli 100 vuotta vanha sankaritarina on tosi eikä varmasti ainoa laatuaan, ja sekä äiti että lapsi jäivät henkiin ja elivät hyvin vanhoiksi. 

Mutta ei ärsytä, ihmetyttää vaan, miten joku Hesari esittelee tätä tätiä jonain ihmeellisenä yli-ihmisenä ja sankarina.Todelliset sankarinaiset löytyvät jostain ihan muualta.

Vierailija
40/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ei ärsytä, ihmetyttää vaan, miten joku Hesari esittelee tätä tätiä jonain ihmeellisenä yli-ihmisenä ja sankarina.Todelliset sankarinaiset löytyvät jostain ihan muualta."

Tämä. Hesarin toimittaja on varmaan ton kaveri, kun koko ajan pitää tuollaisia ihastelevia juttuja pungertaa ilmoille hänestä. Eikä tää 300 kilometriä 71 tunnissa ole edes mikään ihmeellisen kova suoritus, toki se oli maastossa, mutta suomalaisnainen on juossut esim 320km 48 tunnissa radalla. 

https://ultrajuoksu.fi/tilastot-ja-ennatykset/#ujaccordion-shortcode-co…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi