Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hiustyylisi pese ja pidä, vai pitääkö väkertää?

Vierailija
27.04.2025 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ja pidä. Pyöräilen töihin ja pesen töissä hiukset pikaisesti. Malli on pitkä suora polkka. Ei ole aikaa tehdä kampauksia. Jos hiukset ovat sähköiset, niin laitan ne kuriin muotoilutuotteella. 

Vierailija
22/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väkerrä. Hiusta on runsaasti, nyt taas kun sytostaateista on vuosi aikaa. Hiuksen laatu on muuttunut vähän pehmeämmäksi solumyrkkyjen jälkeen. Aiemmin olivat niin painavaa tavaraa, etten oikeastaan pystynyt olemaan pitkillä hiuksilla, koska nukkuessa päänahka sattui. Nyt kasvattelen pidempää mallia. Pesen ja annan kuivua, harjalla vähän muotoilen kiharoita toivomaani suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että ketjussa on jo monta pesen-ja-pidän-luonnonkiharaista. Minulla on olkapäiden alapuolelle ulottuvat luonnonkiharat, jotka ovat laittamattomina kamala, epäsiisti villapallo, eli minä olen aina kuin kuivausrummussa pyörinyt Pikku-Heidi. 

Miten teidän hiuksenne osaavat olla nätisti ihan noin vain? Olisi kiva tietää salaisuutenne.

Jos tuo on sinulle jännää niin itselleni on se, että kolaroin laina-auton.

Jännän synonyymeja ovat erikoinen ja mielenkiintoinen. Jännittävä ei ole aivan sama asia.

24/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joutuu föönaamaan pesun jälkeen. Ohut ja lyhyt, mutta jos ei muotoile, on pitkin päätä ja näyttää Paavo Ruotsalaiselta.

Vierailija
25/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  haluan, että hiukset on kauniit niin pakko vetää ruoristusraudalla. Polkkatukka on ja eihän se kaunis ole, jos ei laita. 

Vierailija
26/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, hoidan, kuivaan ja pidän. Välillä suoristan ja kiharran.