Miten tehdä lapset perinnöttömäksi?
Kommentit (35)
Pitää olla todella painavat perusteet. Esim. sinun pahoinpitelysi, tai muu vakava teko.
No tuhlaat sen perinnön ja kuolet köyhänä.
Tuhlaat rahat
annat jo eläessäni pois
Kiitos vastauksistanne.
Ps. Ovat todella pahasti loukanneet minua. Ap.
Lavastetaan se ensin syylliseksi rikokseen. Odotetaan tuomiota ja laaditaan testamentti. Helppoa kuin heinänteko.
Juljus kirjoitti:
No tuhlaat sen perinnön ja kuolet köyhänä.
Mutta kun eihän sitä tiedä että milloin sitä kuolee ja elämä köyhänä ei ole kivaa, tiedän tuon kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on, heidän on pitänyt pahasti loukata vanhempiaan
Helppoa se on, tuhlaa ja lahjoittelee vain kaiken omaisuuden ja rahat pois! Jos haluaa varmistaa, että varmasti jäävät perinnöttömiksi, niin ottaa vielä velkaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa se on, tuhlaa ja lahjoittelee vain kaiken omaisuuden ja rahat pois! Jos haluaa varmistaa, että varmasti jäävät perinnöttömiksi, niin ottaa vielä velkaakin!
Miten joku voi ajatella noin? Oletko todella sitä mieltä että vanhana olisi mukavaa elää tosi köyhänä?
käyttämällä rahat itse ja jättämällä lapsille velkainen asunto tai talo
Lakiosa kuuluu lapsille, perinnön eväämiseksi, on oltava rikoksia, väkivaltaa, taloudellista uhkailua.
Vierailija kirjoitti:
käyttämällä rahat itse ja jättämällä lapsille velkainen asunto tai talo
Velat ei periydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo just. Ota reippaasti velkaa niin ei tarvi olla rahattomana, mutta kuoltuasi mahdolliset loput rahat menee sitten niitten velkojen maksuun ja hautauskuluihin, ja kuolinpesa on siis varaton tai ainakin melkein.
Samalla tavalla kuin velallinen tekeytyy varattomaksi esimerkiksi konkurssin yhteydessä. Varattomaksi tekeytyminen ei siis tarkoita varattomuutta sinänsä vaan sitä kenen nimissä varallisuus on ja kenellä siihen käyttöoikeus.
Testamenttaa koko omaisuus hyväntekeväisyyteen.
Anna kaikki omaisuutesi minulle niin olet varaton kuollessasi.
Vierailija kirjoitti:
Testamenttaa koko omaisuus hyväntekeväisyyteen.
Testamentilla ei voi kumota lasten lakiosaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksistanne.
Ps. Ovat todella pahasti loukanneet minua. Ap.
Sekö on mielestäsi pahin loukkaus vastavuoroisesti, että jätät perinnöttä? Eli kostat? Voi olla, että jopa kadut, jos niin teet.