Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä lapset perinnöttömäksi?

Vierailija
26.04.2025 |

Onko tietoa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tehdä noin omille lapsillesi?YÖK

Vierailija
22/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käyttämällä rahat itse ja jättämällä lapsille velkainen asunto tai talo

Velat ei periydy.

Eikö ne tietyssä tapauksessa periydy? Eli, lasten tulee kieltäytyä perinnöstä, eli eivät saa ottaa mitään kuolinpesästä niin silloin ei velat periydy, muussa tapauksessa ne periytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne.

Ps. Ovat todella pahasti loukanneet minua. Ap.

Sekö on mielestäsi pahin loukkaus vastavuoroisesti, että jätät perinnöttä? Eli kostat? Voi olla, että jopa kadut, jos niin teet.

Oletko uhkaamassa ja pelottelemassa?

Vierailija
24/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole pitäneet mua paskankaan arvoisena 10 vuoteen.

Vierailija
25/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lapsen äidiltä. Huor*

Vierailija
26/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat aika ikävältä ihmiseltä äidiksi. 

Vierailija
27/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä olet heidät kasvattanut, ja aikuisena välit ovat myös sinusta kiinni. Jos kasvatus ja välien ylläpito on mennyt sinulta pieleen, onko oikein kostaa lapsille? Eikö heidän kuuluisi edes saada perintö, jolla et itse tee siinä kohtaa mitään?

Vierailija
28/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on, heidän on pitänyt pahasti loukata vanhempiaan

Helppoa se on, tuhlaa ja lahjoittelee vain kaiken omaisuuden ja rahat pois! Jos haluaa varmistaa, että varmasti jäävät perinnöttömiksi, niin ottaa vielä velkaakin!

Miten joku voi ajatella noin? Oletko todella sitä mieltä että vanhana olisi mukavaa elää tosi köyhänä?

Miten niin vanhana? Minun elintavoillani perintö olisi tuhlattu (ihan sama kuinka suuri) alta kahdessa vuodessa ja kuolisin luultavasti ryyppyputken lopussa pennittömänä (no se ryyppyputken loppu on sitten se lopullinen loppu kaikelle) ja olen vasta 25 vuotias. 

Vierailija
29/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen ylläpitäminen ei ole yksipuolista. Aikuisina myös lapsilla on oma vastuunsa. Jos he eivät kunnioita tai välitä vanhemmistaan, vanhemmilla on oikeus päättää, ettei heille jää perintöä.

Perintö ei ole lapsille automaattinen oikeus. Omaisuus on vanhempien elinikäisen työn tulos, ja heillä on täysi oikeus päättää, kenelle se annetaan  tai olla antamatta kenellekään.

Vierailija
30/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien rakkaus ja panostus eivät ole rahalla mitattavissa. Se, että on kasvattanut lapsen, ei automaattisesti tarkoita, että lapsella on oikeus vaatia rahallista korvausta. Kasvuympäristö on monimutkainen, eikä kaikki ole yksin kasvatuksen vika. Jokainen muodostaa aikuisena oman persoonansa ja tekee omat valintansa, kaikkea ei voi sysätä vanhempien syyksi.

Vierailija
31/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

No tuhlaat sen perinnön ja kuolet köyhänä.

Mutta kun eihän sitä tiedä että milloin sitä kuolee ja elämä köyhänä ei ole kivaa, tiedän tuon kokemuksesta.

Polttelet rahat menemään, ja kun kaikki on käytetty heittäydyt kalliolta tai miekkaan, niin kuin entisajan aateelliset

Vierailija
32/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet sen jopa ansainnut. Millä olet heitä kiusannut?

Vierailija
33/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen ylläpitäminen ei ole yksipuolista. Aikuisina myös lapsilla on oma vastuunsa. Jos he eivät kunnioita tai välitä vanhemmistaan, vanhemmilla on oikeus päättää, ettei heille jää perintöä.

Perintö ei ole lapsille automaattinen oikeus. Omaisuus on vanhempien elinikäisen työn tulos, ja heillä on täysi oikeus päättää, kenelle se annetaan  tai olla antamatta kenellekään.

Minun elossaolevan vanhempani omaisuus on perittyä ja avioliiton kautta saatua. Kyseinen vanhempi ei ole minusta tykännyt edes vastasyntyneenä. Kyllä minusta minun kuuluisi saada edes perintö, kun rakkautta ja lämpöä en koskaan saanut. Ei sillä, että raha mitenkään voisi rakkautta korvata. Mutta jos rakkautta ei kerta kaikkiaan ole, niin onhan rahakin sentään parempi kuin ei mitään. 

Vierailija
34/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisoit kaiken omaisuuden käteiseksi ja kullaksi. Nämä sitten jemmaat paikkaan mistä kukaan koskaan ei niitä löydä.

Näin sinulla on käyttövaroja eläessäsi ja kuoltuasi loppu jää kadoksiin.

Vierailija
35/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellä perinnöistä lohdutuksen toiv638ossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän