Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aloittaa opiskelun enkä KESTÄ ajatusta jostain teams-ryhmätöistä vieraiden naisten kanssa

Vierailija
26.04.2025 |

Ja ei ole trolli. Miehestä kiinnostuneita naisia on ollut suhteemme aikana ihan liikaa. Ja se ihailu on tietysti miestä imarrellut, eikä aina ole tehnyt siihen stoppia heti, ja se taas on aiheuttanut ongelmia kun naiset ovat ajatelleet hänen olevan kiinnostunut.

Nyt ihan oikeasti ottaa päähän ajatus, että on sitä ja tätä ryhmätyötä joita sitten teamsilla pohditaan. Vaikka hyvin tiedän että mitään ei tapahdu koska eivät edes tapaa. Ja vaikka miten koetan hokea itselleni että jos joku häneen ihastuukin, ei se häntä vie eikä meidän suhdetta pilaa. En onnistu siinä hokemisessa.

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap:ta. Pitää ottaa huomioon miehen käytös ja tapahtumat ennen tätä tulevaa teams opiskelua.

Mutta se on etäopiskelua. Ymmärtäisin jos kyse olisi lähiopinnoista, joissa opiskelukavereitten kanssa ollaan muutenkin tekemisissä kuin teamsin välityksellä. 

Vierailija
82/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ap:ta. Pitää ottaa huomioon miehen käytös ja tapahtumat ennen tätä tulevaa teams opiskelua.

Mutta se on etäopiskelua. Ymmärtäisin jos kyse olisi lähiopinnoista, joissa opiskelukavereitten kanssa ollaan muutenkin tekemisissä kuin teamsin välityksellä. 

Ja minä tiedän että pelkoni on melko järjetön. Vaan en saa sitä päästäni pois. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että työpaikoillakin saattaa olla naisia?

Ei ole meidän Petterin työpaikalla naisia.

Nyt kyllä huolestun.

Vierailija
84/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sormus sormeen ja välkkymään teams-videoihin. Jos hän ei itset ätä halua niin mies vaihtoon. Siinähän ottaa jonosta seuraavan.

Sormus on magneetti, kuin haaste naisille että tämä mies on läpäissyt esikersinnat.

Samaten jos siellä on varattuja naisia joilla on tylsää... se sormus takaa ettei soitella perään eli win-win

Vierailija
85/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle sormus sormeen ja välkkymään teams-videoihin. Jos hän ei itset ätä halua niin mies vaihtoon. Siinähän ottaa jonosta seuraavan.

Sormus on magneetti, kuin haaste naisille että tämä mies on läpäissyt esikersinnat.

Samaten jos siellä on varattuja naisia joilla on tylsää... se sormus takaa ettei soitella perään eli win-win

Jep. En tällaisia ihmisiä tajua yhtään mutta jollekin sormus on Haaste isolla H:lla. Eli pakko yrittää! Kerran yhdeltä näin ajattelevalta naiselta kysyin että miksi tekee näin, niin vastasi vain että eihän hän siinä mitään menetä joten miksi ihmeessä ei yrittäisi! 🙄

Vierailija
86/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen tätä asiaa psykologilla/psykoterapeutilla käsitellyt. Yhdessäkin käyty ja terapeutti kyllä ollut sitä mieltä että pelkoni on ihan miehen itsensä aiheuttamaa. Mieskin sen myöntänyt. Välillä meillä on mennyt pitkään hyvin kunnes taas on tullut esiin joku nainen joka on mieheni "käsittänyt väärin".

Terapiassa oli kaikenlaisia mielikuvaharjoituksia, mutta nyt sellaista aika vaikea saada toimimaan vaikka muistan kyllä ne. Jotenkin vain aivot on siinä asennossa että en uskallakaan ajatella ettei mitään tapahtuisi enää. Vaan kyse on siitä milloin seuraava paljastuu. AP

Vierailija
87/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde aiheuttaa stressiä ja pelkoja, niin onko se sinun juttusi? 

Vierailija
88/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhde aiheuttaa stressiä ja pelkoja, niin onko se sinun juttusi? 

Voit paremmin yksin. Eroa. Korjaa ittesi / elä yksin ja mieti mitä oikeasti haluat. 

Vierailija
89/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tiedän että pelkoni on melko järjetön. Vaan en saa sitä päästäni pois. AP

On melko järjetön, ja suosittelen vakavasti hankkimaan tuohon ongelmaan apua. Mikä siinä on taustalla? Menettämisen pelko, joka juontuu jostakin traumasta?  Muuten suhteenne on kyllä tuhoon tuomittu ennemmin tai myöhemmin, se on molemmille teille liian raskasta.

Vierailija
90/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärtäisi edes silloin. Ihan kamalaa, jos toisella ei saa olla omaa elämää.

Vierailija
91/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?

Flirttailevat ym ja kun mies ei sitä osannut/halunnut pysäyttää, alkaa tulla viestejä ym. Niistä mieskin on aina tajunnut että nyt menee liian pitkälle. On sitä mieltä ettei hän tällaiseen kannusta, mutta myöntänyt ettei ole flirttiä ja iskemistä osannut ajoissa tunnistaakaan. AP

Miten pysäyttää ? Pitäisikö nolata itsensä ja sanoa ettei saa flirttailla, jonka jälkeen toinen sanoo "idiootti, tervehtiminen ja hymyily kaupan kassalla ei ole flirttiä" 

Vierailija
92/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen tätä asiaa psykologilla/psykoterapeutilla käsitellyt. Yhdessäkin käyty ja terapeutti kyllä ollut sitä mieltä että pelkoni on ihan miehen itsensä aiheuttamaa. Mieskin sen myöntänyt. Välillä meillä on mennyt pitkään hyvin kunnes taas on tullut esiin joku nainen joka on mieheni "käsittänyt väärin".

Kuulostaa siltä että miehelle käy suht usein näitä "väärinkäsityksiä" naisten kanssa? Minusta mies esittää tyhmää ihan tarkoituksella, kyllä luulisi oppivan jo kokemuksesta jotain?

Vierailija
93/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että menisi mielummin töihin

Vierailija
94/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko mies kotona Teamsissä, pystytkö olemaan jonain kertoina kotona itse? Voisit ääntä korottawn käydä kysymässä, kulta otatko kahvia, tein voikkareita sulle kultamussukka jne. Ja sitten mennä miehesi taakse puuhailemaan jotain aina, että ne muut naiset näkisi videon välityksessä, että miehesi on varattu. Kannattaa laittautua, meikit, seksikästä ja niukkaa vaatetusta, että ne naiset ymmärtää, ettei heillä ole mahkuja viedä miestäsi!

Päälle, kannattaa selvittää keitä nämä naiset ovat, nopeasti vaikka kameralla salakuvaat siitä Teamsistä, kun kasvot ja nimet näkyy. Voit kartoittaa potentiaaliset uhat ja seurata facesta ja instasta, mitä puuhavaat mainitsevatko siellä miestäisi, pyytävätkö miestäsi kaveriksi jne.

Taistele miehestäsi!

Vierailija
95/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?

Flirttailevat ym ja kun mies ei sitä osannut/halunnut pysäyttää, alkaa tulla viestejä ym. Niistä mieskin on aina tajunnut että nyt menee liian pitkälle. On sitä mieltä ettei hän tällaiseen kannusta, mutta myöntänyt ettei ole flirttiä ja iskemistä osannut ajoissa tunnistaakaan. AP

Niin varmaan ja sä uskot miestäsi? Ootko vähän sinisilmäinen! Totta kai mies on tunnistanut flirtin ja on imarreltu naisten lirkutteluista eikä ole halunnut pistää sille stoppia. Stoppi tulee vasta siinä kohtaa, kun sinä saat asiasta tietää ja isket liinat kii.

No siksipä kirjoitinkin ettei ole osannut/halunnut pysäyttää. AP

Itse olen nykyään sitä mieltä, että jos suhde aiheuttaa pahaa mieltä, ei sitä suhdetta ole mitään mieltä jatkaa.

Sattuu toki hetken, mutta jonkin ajan kuluttua voi olla onnellinen seesteisestä elämästään. 

Vierailija
96/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep. Ehkä tuossa tilanteessa kannattaisi kokeilla elämää ihan itsekseen. Tuo suhde ei ole hyväksi teille kummallekaan. 

Vierailija
97/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan teams-ryhmätöitä, joten oli virkistävä aloitus. Minun puolestani teamsit ja videoiden tekemiset voitaisiin lopettaa ja palata normaaleihin ryhmätöihin. 

Vierailija
98/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on todelliset uhat. Mieheni korona-aikana oli kesällä Teamsissä teki töitä päivä tolkulla jossain koulutuksesa ja oli sellainen hellekausi, pari viikkoa helteitä ja meilläkin oli kämpässä todella kuuma. Kerran sitten huomasin, että siellä oli pari nuorta neitosta, oikein sellaista heitukkaa, Teamsissä kamera päällä kotoansa bikinien yläosa päällä! Mies vielä väitti, ettei saa niiden kuvia pois päältä.

Vierailija
99/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On melko järjetön, ja suosittelen vakavasti hankkimaan tuohon ongelmaan apua. Mikä siinä on taustalla? Menettämisen pelko, joka juontuu jostakin traumasta?  Muuten suhteenne on kyllä tuhoon tuomittu ennemmin tai myöhemmin, se on molemmille teille liian raskasta.

On tuo suhde tähänkin saakka kestänyt ja varmastl kestää ellen minä lähde.

Taustalla on se että näitä naisia joista mies on saattanut sanoa ettei ole ollut yhtään tekemisissä ja sitten naiset ovatkin tienneet meistä ja lapsistammekin kaiken, tai pyytävät miestä treffeille tms, on ollut niin paljon. Korostan etten pitkään ollut miehestä lainkaan mustasukkainen, kunnes näitä alkoi tulla. Jotka käyttäytyy miestäni kohtaan "omistajan elkein" vaikka olen mukana. Miehellä ei siis ole ollut mitään syytä valehdella, koska minusta on normaalia että esimerkiksi työkavereiden kanssa jutellaan perheenkin kuulumisista. Mutta niin vaan on minulle valehdellut ja naisille antanut kuvan että heidän välillään jotain on.

Näiden toistuessa on oma itseluottamus romahtanut täysin. Ja olen ajatellut etten kestä näitä enää yhtään ja jos vielä tällaista tapahtuu, sitten otan eron. Kai tässä se taustalla. AP

Vierailija
100/155 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee siellä, koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan