Mies aloittaa opiskelun enkä KESTÄ ajatusta jostain teams-ryhmätöistä vieraiden naisten kanssa
Ja ei ole trolli. Miehestä kiinnostuneita naisia on ollut suhteemme aikana ihan liikaa. Ja se ihailu on tietysti miestä imarrellut, eikä aina ole tehnyt siihen stoppia heti, ja se taas on aiheuttanut ongelmia kun naiset ovat ajatelleet hänen olevan kiinnostunut.
Nyt ihan oikeasti ottaa päähän ajatus, että on sitä ja tätä ryhmätyötä joita sitten teamsilla pohditaan. Vaikka hyvin tiedän että mitään ei tapahdu koska eivät edes tapaa. Ja vaikka miten koetan hokea itselleni että jos joku häneen ihastuukin, ei se häntä vie eikä meidän suhdetta pilaa. En onnistu siinä hokemisessa.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä hommaat nyt ekaksi itsetunnon ja sen jälkeen uuden aikuisen miehen, joka osaa käyttäytyä niin, että ei tarvitse tällaisia miettiä
Tähän asti päästiin ja ongelma onkin ap:n mies.
Koska sekin on mahdollista. On ihmisiä, jotka tekevät tahallaan mustasukkaiseksi. Valtapeliä. On ihmisiä, jotka viestittelevät ja lirkuttelevat salaa toisille ja kiinni jäätyään syyttävät puolisonsa mustasukkaisiksi hulluiksi. Kuitenkaan eivät itse sallisi samaa puolisolleen ja saattavatkin kontrolloida ja vahtia tätä.
Ongelma saattaa olla kummassa tahansa, riippuu miten asetelma todellisuudessa on.
No mitäs nyt vit. Minä olen opiskelijanainen, parisuhteessa, ja ryhmätöistä on kyllä flirtti kaukana. Enemmän vituttaa kun pitää alkaa ryhmätöitä väsäämään kun voisi yksinkin tehdä tehokkaammin
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt yhden tuollaisen. Kukaan nainen ei flirttaile, ellei mies näytä vihreää valoa.
Naisten mustasukkaisuus on kyllä käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä hommaat nyt ekaksi itsetunnon ja sen jälkeen uuden aikuisen miehen, joka osaa käyttäytyä niin, että ei tarvitse tällaisia miettiä
Jeps, jos ap:lla olisi hyvä itsetunto niin hän ei katselisi tuollaista paskaa.
Siis mitä paskaa? Opiskelevaa miestä?
Et oo sit ketjua lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen tätä asiaa psykologilla/psykoterapeutilla käsitellyt. Yhdessäkin käyty ja terapeutti kyllä ollut sitä mieltä että pelkoni on ihan miehen itsensä aiheuttamaa. Mieskin sen myöntänyt. Välillä meillä on mennyt pitkään hyvin kunnes taas on tullut esiin joku nainen joka on mieheni "käsittänyt väärin".
Kuulostaa siltä että miehelle käy suht usein näitä "väärinkäsityksiä" naisten kanssa? Minusta mies esittää tyhmää ihan tarkoituksella, kyllä luulisi oppivan jo kokemuksesta jotain?
No juuri se. Niitä on ollut oikeasti paljon. Lähes joka työpaikalla tai aiemmissa harrastusryhmissä. Nyt mies sanoo että on oppinut mokistaan, mutta vuosien mokailujen jälkeen ei se niin helppoa ole uskoa että naps, nyt se onnistui. AP
Mies tekee sut sairaaksi. Anna sen mennä, niin voit taas rentoutua.
Sairauteni ovat fyysisiä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde aiheuttaa stressiä ja pelkoja, niin onko se sinun juttusi?
Voit paremmin yksin. Eroa. Korjaa ittesi / elä yksin ja mieti mitä oikeasti haluat.
Tämä. Mikset aloittaja eroaisi joka tapauksessa. Paras ratkaisu.
Ei ole syytä. Enkä tiedä kenelle se olisi paras ratkaisu. AP
Mikä on mielestäsi sitten oikea syy erota? Onko olemassa jotakin syitä, joiden vuoksi on oikeus erota ja jos tälläistä "syytä" ei ole, ei ole oikeutta erotakaan?
Ite ajattelin joskus näin kunnes tajusin, että erota saa ihan mistä syystä tahansa. Ihan vaikka vaan siksi, että suhde ei tee hyvää ja luottamus rakoilee. Aivan sama, onko toinen jäänyt rysän pää
Oikea syy olisi se että on tahto erota. Että haluaa erota. AP
Eli ajattelit, ap, että parempi miehelle ja suhteellenne, että ei opiskelisi tulevaa ammattia, koska osa opiskeluista Teams:in kautta? Olisiko parempi myös jatkossa, ettei mene töihin tienaamaan, koska siellä saattaa tulla kusauksia mielestäsi?
Onhan moni työkin pakosti nykyään yhtä Teams:ia (ainakin oma työni) ja siellä on toki molempien sukupuolien edustajia, yleensä 5-30 kerrallaan ja alku-heipan jälkeen suurimmalla osalla kamera kiinni. Suurinta osaa ei isommissa palavereissa edes huvittaisi istua siellä varsinkaan kun aihe ei edes liippaa läheltä omaa työtä ja kun sitä omaa työtäkin pitäisi ehtiä tehdä. Romantiikka noista istunnoista on hyvin kaukana ja ihmiset lähinnä vaivaantuneesti jaksavat heittää kohteliaisuuksia ja joukkonaurahdella, mikä ei ole sama asia kuin flirttailu.
Se voisi toki epäilyttää jos yhden ja saman vastakkaisen sukupuolen edustajan (joka ei ole edes pomo) kanssa pitäisi istua yöllä ja viikonloppuisin videopuheluissa työajan ulkopuolella salamyhkäisesti hihitellen ja samalla WhatsApp piippailisi tauotta ja mies ottaisi puhelimen mukaansa vessaankin.
Mutta sanoisin, että teidän suhteessanne on kuitenkin vähän ylimitoitettua epäilyä ja mustasukkaisuutta puoleltasi. Sellainen alkaa kasvattamaan pikkuhiljaa vitutuskäyrää myös miehelläsi ja johtaa suhteen tuhoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanoisin, että teidän suhteessanne on kuitenkin vähän ylimitoitettua epäilyä ja mustasukkaisuutta puoleltasi. Sellainen alkaa kasvattamaan pikkuhiljaa vitutuskäyrää myös miehelläsi ja johtaa suhteen tuhoon.
Ei suhde tähän pääty ellen minä sitä päätä. Miestä asia ei juuri häiritse. Hän on tämän kanssa aivan sujut ja tietää mistä tämä johtuu. Ei tällaisesta asiasta hänen vitutuskäyränsä kasva. AP
Aloittaja sekoittaa nyt Teamsin ja Tinderin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?
Flirttailevat ym ja kun mies ei sitä osannut/halunnut pysäyttää, alkaa tulla viestejä ym. Niistä mieskin on aina tajunnut että nyt menee liian pitkälle. On sitä mieltä ettei hän tällaiseen kannusta, mutta myöntänyt ettei ole flirttiä ja iskemistä osannut ajoissa tunnistaakaan. AP
Mistä tiedät miehesi viestit?
Hän on näyttänyt ne aina siinä vaiheessa kun on ollut ymmällään jostain treffipyynnöstä tms. Minulla on kyllä vapaa pääsy ja lupa hänen kännykälleen muutenkin, kuten hänelläkin minun, mutta en edes muista milloin olisin siellä käynyt. Vuosia sitten. AP
Öö, no, sano miehelle, että vastaa ihan vaan keskenään näille daameille, että treffit ei käy. Mitä ihmettä sinua tuohon pitää sotkea, jos tilanne kiusaa sinua. Sanot ettet halua kuulla enää mistään tällaisesta, eikä mies saa häiritä sinua näillä jutuilla, ja sitten annat itsekin koko teeman olla. Hassuja höpsötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen tätä asiaa psykologilla/psykoterapeutilla käsitellyt. Yhdessäkin käyty ja terapeutti kyllä ollut sitä mieltä että pelkoni on ihan miehen itsensä aiheuttamaa. Mieskin sen myöntänyt. Välillä meillä on mennyt pitkään hyvin kunnes taas on tullut esiin joku nainen joka on mieheni "käsittänyt väärin".
Terapiassa oli kaikenlaisia mielikuvaharjoituksia, mutta nyt sellaista aika vaikea saada toimimaan vaikka muistan kyllä ne. Jotenkin vain aivot on siinä asennossa että en uskallakaan ajatella ettei mitään tapahtuisi enää. Vaan kyse on siitä milloin seuraava paljastuu. AP
Onpas kertakaikkisen ammattitaidoton ja vastuuton terapeutti. Kerrotko hänen nimensä, niin raportoin valviralle, jos hän käyttää psykoterapeutti-nimikettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?
Flirttailevat ym ja kun mies ei sitä osannut/halunnut pysäyttää, alkaa tulla viestejä ym. Niistä mieskin on aina tajunnut että nyt menee liian pitkälle. On sitä mieltä ettei hän tällaiseen kannusta, mutta myöntänyt ettei ole flirttiä ja iskemistä osannut ajoissa tunnistaakaan. AP
Niin varmaan ja sä uskot miestäsi? Ootko vähän sinisilmäinen! Totta kai mies on tunnistanut flirtin ja on imarreltu naisten lirkutteluista eikä ole halunnut pistää sille stoppia. Stoppi tulee vasta siinä kohtaa, kun sinä saat asiasta tietää ja isket liinat kii.
Nyt on kyllä sanottava että meillä on vain ap:n kuvaus.
Sairaalloinen mustasukkaisuus saa näkemään asioita, joita ei oikeasti ole.
Jos on sen sortin mies että naisten mielenkiinto houkuttaa suhteesta huolimatta niin se on pysyvä päänsärky. On kokemusta pitkästä parisuhteesta jonka aikana miehellä pyöri aina joku 'perskärpänen', yleensä joku ihastunut opiskelija (mies oli opettajana oppilaitoksessa jossa opiskeli aikuisia). Niitä piti kädestä valmentaa koko ajan, ja vapaa-ajalla osallistaa joka menoon jonne minä en päässyt. Ja koska kaikki on niin hitsinpitsin viatonta niin sinähän olet hullu ja mustasukkainen jos alat huomautella. Kyllä siinä tulee stressiä niistä tilanteista joissa kumppani saa taas potentiaalisen uuden ihailijan.
Jos mies ei malta olla testaamatta karismaansa niin saat olla jatkuvasti murheessa. Itsellä loppui vasta eroon, ja jälkikäteen sain kuulla että pari viatonta reissua ei olleet todellakaan viattomia. Että joskus on niin että jos löytyy papanoita, löytyy rottiakin.
En osaa oikein muuten neuvoa, kun itse olen niin paljon mieluummin itsekseni ilman päänsärkyä, kuin naistennaurattajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiassa oli kaikenlaisia mielikuvaharjoituksia, mutta nyt sellaista aika vaikea saada toimimaan vaikka muistan kyllä ne. Jotenkin vain aivot on siinä asennossa että en uskallakaan ajatella ettei mitään tapahtuisi enää. Vaan kyse on siitä milloin seuraava paljastuu. AP
Onpas kertakaikkisen ammattitaidoton ja vastuuton terapeutti. Kerrotko hänen nimensä, niin raportoin valviralle, jos hän käyttää psykoterapeutti-nimikettä.
Milläs perusteella sä ammattitaidottomaksi tuomitset? 😄
Runkkaa toisilleen livenä. Dildo ja toinen tussukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ammattitaitoisia ovat olleet. Ollaan siis käyty vuosien varrella muutamallakin eri psykologilla ja terapeutilla, ja siellä on kyllä käyty suhde ja meidän solmukohdat läpi. Miksi he kiistäisivät miehen vastuun asioissa, kun mieskin sen myöntää. Ja se perisyy on. Ap
Penny Lame kirjoitti:
Jos on sen sortin mies että naisten mielenkiinto houkuttaa suhteesta huolimatta niin se on pysyvä päänsärky. On kokemusta pitkästä parisuhteesta jonka aikana miehellä pyöri aina joku 'perskärpänen', yleensä joku ihastunut opiskelija (mies oli opettajana oppilaitoksessa jossa opiskeli aikuisia). Niitä piti kädestä valmentaa koko ajan, ja vapaa-ajalla osallistaa joka menoon jonne minä en päässyt. Ja koska kaikki on niin hitsinpitsin viatonta niin sinähän olet hullu ja mustasukkainen jos alat huomautella. Kyllä siinä tulee stressiä niistä tilanteista joissa kumppani saa taas potentiaalisen uuden ihailijan.
Jos mies ei malta olla testaamatta karismaansa niin saat olla jatkuvasti murheessa. Itsellä loppui vasta eroon, ja jälkikäteen sain kuulla että pari viatonta reissua ei olleet todellakaan viattomia. Että joskus on niin että jos löytyy papanoita, löytyy rottiakin.
En osaa oikein muuten neuvoa, kun itse olen niin paljon mieluummin its
No kauan tätä on kestänytkin. Edellisestä kun on päästy yli, seuraava. Varsinainen naistennaurattaja hän ei ole, vaan seurassa yleensä pitkäänkin hiljaa sivustakatsojana. Ujo on huono sana, mutta jotain siihen suuntaan. Mutta ehkä juuri siksi saamansa huomio on tuntunut kivalta. AP
Jotkut ihmiset elää kehuista ja ihailusta. Sellaisen kanssa on hankala sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, jos ap:lla olisi hyvä itsetunto niin hän ei katselisi tuollaista paskaa.
Kieltämättä itsetunto ei ole kovin korkealla, kun jälleen todettiin uusi pitkäaikaissairaus jonka vuoksi en todellakaan koe olevani hehkeimmllläni. On liian helppo ajatella että joku nuorempi, kaunis, terve nainen saisi miehen napattua tuosta vain. AP
No sittenhän nappaa. Sun on vain nyt hyväksyttävä, että et voi hallita miehesi tekemisiä. Hän on itse vastuussa omasta toiminnastaan. Keskity nyt omaan hyvinvointiisi.
Siis mitä paskaa? Opiskelevaa miestä?