Mies aloittaa opiskelun enkä KESTÄ ajatusta jostain teams-ryhmätöistä vieraiden naisten kanssa
Ja ei ole trolli. Miehestä kiinnostuneita naisia on ollut suhteemme aikana ihan liikaa. Ja se ihailu on tietysti miestä imarrellut, eikä aina ole tehnyt siihen stoppia heti, ja se taas on aiheuttanut ongelmia kun naiset ovat ajatelleet hänen olevan kiinnostunut.
Nyt ihan oikeasti ottaa päähän ajatus, että on sitä ja tätä ryhmätyötä joita sitten teamsilla pohditaan. Vaikka hyvin tiedän että mitään ei tapahdu koska eivät edes tapaa. Ja vaikka miten koetan hokea itselleni että jos joku häneen ihastuukin, ei se häntä vie eikä meidän suhdetta pilaa. En onnistu siinä hokemisessa.
Kommentit (155)
:D NOLOA! Minullekin on kiukuteltu siitä, että miehet ovat kiinnostuneita minusta. No hemmettiäkö minä sille mahdan ja mitä väliä sillä pitäisi olla?!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi sun miestä.
jaa kun ei saa rauhas säätää muiden kanssa?
Oikein! Luottamus hyvä, kontrolli paras!
Vierailija kirjoitti:
:D NOLOA! Minullekin on kiukuteltu siitä, että miehet ovat kiinnostuneita minusta. No hemmettiäkö minä sille mahdan ja mitä väliä sillä pitäisi olla?!??
säkin lähet mukaan siihen ja yllytät vaan?
Vierailija kirjoitti:
Minusta flirttailu on hauskaa, flirttaillaan joskus töissä ihan tyttöjenkin kesken. Ei se tarkoita, että olisi mitään seksuaalisia haluja siihen suuntaan.
Kyllä nuo kaksi erottaa toisistaan. Kevyt flirttailu ja iskeminen.
Mielestäni aloittajan tunteet on ihan ymmärrettäviä. Jos mies on aiemmin "säätänyt", miksi se olisi loppunut? Luottamuspulahan tuossa on, eikä se selvästi ole aiheetonta. Itse miettisin suhteen jatkoa vakavasti.
On ne naiset melkoisia hutsuja. Meidänkin toimiston naiset jatkuvasti yrittävät jutella ja vitsiä heittää, mutta en lähde siihen ollenkaan mukaan. Olennaimisissa ja minun vitsailut on varattu vain vaimolle.
Mä ymmärrän ap:ta. Pitää ottaa huomioon miehen käytös ja tapahtumat ennen tätä tulevaa teams opiskelua.
Mustasukkaisuus on nyt Ap:n suurin ongelma. Itsekin olin nuorempana tosi mustasukkainen silloisesta kumppanista. Luulin, että vika on minussa. Jälkikäteen tajusin, että mies oli juuri tuollainen, että ei laittanut rajoja mihinkään suuntaan eli joo joo -mies. Hänen epämääräisyytensä sai minut mustasukkaiseksi. Nykyisestä miehestä en ole mustasukkainen, koska hän kertoo avoimesti ajatuksensa eikä anna ihmisten olettaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aloittajan tunteet on ihan ymmärrettäviä. Jos mies on aiemmin "säätänyt", miksi se olisi loppunut? Luottamuspulahan tuossa on, eikä se selvästi ole aiheetonta. Itse miettisin suhteen jatkoa vakavasti.
Kyllähän tässä miettii että onko tämä nyt se mihin suhde päättyy. Joku kysyi mikä suhdetta on pitänyt kasassa niin meidän on ollut hyvä olla yhdessä silloin kun näitä pelkoja ja pelon aiheuttavia asioita ei ole. Pitkä suhde. AP
Minulla kävi niin, että mies aloitti opiskelut ja sitten eräänä päivänä ilmoitti minulle löytäneen elämänsä rakkauden. Olimme olleet 15 vuotta yhdessä. Nainen oli huomattavasti nuorempi, mies yli kolmekymppinen. Eli olet aiheesta huolissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä miettii että onko tämä nyt se mihin suhde päättyy. Joku kysyi mikä suhdetta on pitänyt kasassa niin meidän on ollut hyvä olla yhdessä silloin kun näitä pelkoja ja pelon aiheuttavia asioita ei ole. Pitkä suhde. AP
Eli rakkaus on pitänyt teidät yhdessä?
Jos se on tapahtuakseen se tapahtuu ihan missä vaan, jos mies on altis houkutuksille.
Vierailija kirjoitti:
Aattelepas, kun meillä duunissa tehdään töitä vieraitten naisten kanssa ihan kosketusetäisyydellä.
Kahvikoneella vaihdetaan lämpimiä katseita.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tapahtuakseen se tapahtuu ihan missä vaan, jos mies on altis houkutuksille.
Tämä. Epäluotettava mies ei muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei juuri missään käy mutta tämänkin tiedän. Ja siltikään en asiaa päästäni saa pois. AP
Joo ne teams-puhelut sekavasti ohjeistetusta ryhmätyöstä, jota kukaan ei haluaisi tehdä, ovat kyllä suorastaan seksiä ja romantiikkaa tihkuva ympäristö! :D
En katselis tuollaista miestä enää.
Minusta flirttailu on hauskaa, flirttaillaan joskus töissä ihan tyttöjenkin kesken. Ei se tarkoita, että olisi mitään seksuaalisia haluja siihen suuntaan.