Mies aloittaa opiskelun enkä KESTÄ ajatusta jostain teams-ryhmätöistä vieraiden naisten kanssa
Ja ei ole trolli. Miehestä kiinnostuneita naisia on ollut suhteemme aikana ihan liikaa. Ja se ihailu on tietysti miestä imarrellut, eikä aina ole tehnyt siihen stoppia heti, ja se taas on aiheuttanut ongelmia kun naiset ovat ajatelleet hänen olevan kiinnostunut.
Nyt ihan oikeasti ottaa päähän ajatus, että on sitä ja tätä ryhmätyötä joita sitten teamsilla pohditaan. Vaikka hyvin tiedän että mitään ei tapahdu koska eivät edes tapaa. Ja vaikka miten koetan hokea itselleni että jos joku häneen ihastuukin, ei se häntä vie eikä meidän suhdetta pilaa. En onnistu siinä hokemisessa.
Kommentit (155)
Oisko mitään ideaa jos juttelisit miehesi kanssa asiasta? Kerrot että sua tällainen asia pelottaa aiemman käytöksen vuoksi ja että itse koet tilanteesi vuoksi epävarmuutta ja alemmuutta verrattuna muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä hommaat nyt ekaksi itsetunnon ja sen jälkeen uuden aikuisen miehen, joka osaa käyttäytyä niin, että ei tarvitse tällaisia miettiä
Olen samaa mieltä, että miehen käytöksessäkin on vikaa.
Miehen käytöksessä on aina vikaa, kun oikein silmin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään ideaa jos juttelisit miehesi kanssa asiasta? Kerrot että sua tällainen asia pelottaa aiemman käytöksen vuoksi ja että itse koet tilanteesi vuoksi epävarmuutta ja alemmuutta verrattuna muihin.
Onhan näistä tietysti juteltu. Mies vakuuttaa ettei mitään tapahdu ja sanoo olevansa täysin avoin ja rehellinen minulle aivan kaikesta. Eikä syytä huoleen kuulemma ole. AP
Silloin kun itse opiskelin yliopistossa, teamspalaveri tarkoitti nettiseksiä.
M41
Ap:n miehen täytyy olla melkoinen Uros. Kertakaikkiaan niin vastustamaton yksilö, että vieraat naiset jatkuvasti vaan flirttailevat ja tuovat itseään tykö. 🤭😆
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?
Oho otin vahingossa puhelinnumerosi, mutta onnittelelenpa sinua nyt samalla kun sattuu olemaan syntymäpäiväsikin. Jne
Vierailija kirjoitti:
Ap:n miehen täytyy olla melkoinen Uros. Kertakaikkiaan niin vastustamaton yksilö, että vieraat naiset jatkuvasti vaan flirttailevat ja tuovat itseään tykö. 🤭😆
Jostain syystä naiset aina himoitsevat miestä, jota kaikki muutkin naiset himoitsevat. 😂
Ps. Vaihda mieheen, jota muut eivät ikinä vilkasekaan toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se naisten ihailu miestäsi kohtaan ilmenee?
Oho otin vahingossa puhelinnumerosi, mutta onnittelelenpa sinua nyt samalla kun sattuu olemaan syntymäpäiväsikin. Jne
Tuo on sitten jonkun muun kommentti, ei minun. Ja miehen numeroa ja syntymäpäivää ei kyllä mistään saa. AP
En yhtään nyt ymmärrä tätä kuviota.
Siis AP on epävarma itsestään kun mies on muiden naisten suosiossa ja menee hiukan mukaan juttuun kuitenkaan menemättä liian pitkälle?
AP on hyvä vaan ja kasvattaa nyt sen kuuluisan selkärangan ja hyväksyy että miehen opiskelukaverit ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään nyt ymmärrä tätä kuviota.
Siis AP on epävarma itsestään kun mies on muiden naisten suosiossa ja menee hiukan mukaan juttuun kuitenkaan menemättä liian pitkälle?
AP on hyvä vaan ja kasvattaa nyt sen kuuluisan selkärangan ja hyväksyy että miehen opiskelukaverit ovat naisia.
Niin. Usko pois että kun tuo toistuu tarpeeksi monta kertaa, ei enää naurata. AP
Ööö näin opiskelijana voin sanoa, ettei opiskelutöihin liittyvissä teams meeteissä ole mitään seksikästä. Kaikki löhöää kotona pieruverkkareissa ja haluaa vain saada ryhmätyön äkkiä tehtyä. Ikinä en ole flirttaillut tai minulle ei ole flirttailtu. En ole myöskään koskaan todistanut sellaista. Aika kiusallista se olisi jossain teamssissa etänä kun on muitakin ihmisiä paikalla, pahimmillaan koko kurssi. Ala siinä sitten flirttailla, ei tulisi mieleenkään xDD
Aattelepas, kun meillä duunissa tehdään töitä vieraitten naisten kanssa ihan kosketusetäisyydellä.
Mihin suhde perustuu, jos ei luottamukseen? Jonkinlaiseen hyötymiseen?
Etäopiskelu ei kelpaa AP:lle. Entä lähiopetus? Kuinka mies voi vakuuttaa olevansa uskollinen AP:lle?
Vierailija kirjoitti:
Mihin suhde perustuu, jos ei luottamukseen? Jonkinlaiseen hyötymiseen?
Intohimoon
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että työpaikoillakin saattaa olla naisia?
Siellä käy semmonen sutina ettet uskokaan. Uudet tekijät testataan välittömösti.
AP! Omistatko hänet? Nk.auton? Nyt on asiaa mt puolelle ja ihan oikeasti. Kannattaa yrittää edes avo terapiaa jos et muuhun pääse.
Mistä tunnistaa trollin? Samasta kuin persun.
En ole trolli, en ole persu..
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi sun miestä.
jaa kun ei saa rauhas säätää muiden kanssa?
Ymmärrä miestä. Ei kaikki naisetkaan pidä ryhmätöistä tai ahdistuu jos on paljon miehiä.