Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte vaatteet 30-45-vuotiaat naiset?

Vierailija
26.04.2025 |

Inspiraatiota pukeutumiseen.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisesta Modan kivijalkaliikkeestä 90% vaatteista. Loput urkkakamppeita Intersportista. 

Vierailija
62/100 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostan vain Euroopassa valmistettuja pääasiassa. Jos en voi tukea Suomea, niin tuen Eurooppaa Kiinaa mieluummin kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta :)

Vierailija
64/100 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando. Ideat Pinterestistä ja ig:stä tyylikkäiltä influenssereilta, joilla samanlainen maku ja elämäntyyli.

Vierailija
65/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan, missä sattuu olemaan kivannäköistä vaatetta. En suosi kalliita merkkivaatteita vaan omaan tyyliin istuvia persoonallisia vaatteita. Reserved, Vero Moda, Only, Vila, H&M, Kappahl, Nanso, jo lopettanut Esprit, Prisma. Noshilta kotivaatetta ja mekkoja. Yöpaitoja Ratialta, Nansolta ja Puuvillatehtaalta. Alusvaatteita Sokokselta. Urheiluvaatteita Luhdalta, Budget Sportilta ja Intersportilta. Kenkiä Sokokselta ja Luhta-konsernilta (entinen Aleksi 13).

Vierailija
66/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaiken kierrätettynä (Relove, Flea, Preporte yms.). Myös kengät. Alusvaatteet tilaan Maison Closelta ja Hunkemölleriltä. Aiemmin tilasin paljon esim. neuleita Outnetistä, nykyään löydän nämäkin käytettynä. N41 Hki.

Vierailija
67/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanon, että kirppareilta ja Second Handeista, niin mielikuvanne taitaa olla lähinnä se, että kuljen virttyneissä, kirjavissa trikootunikoissa. Kuitenkin teen niistä huippulöytöjä, tyyliini sopivia merkkivaatteita,  Relove ja Kidia ovat olleet viime aikojen ostospaikkoja, edellinen vähän arvokkaampi, jälkimmäisestä hyviä löytöjä todella edullisesti.  Välillä nappaan jotain Uffista tai Fidasta. Pesen, tuunaan, korjaan vähän mittasuhteita, esim. helman- tai  hihanpituuksia, ja osaan bongata omantyyliset laajastakin tarjonnasta. Paljon mielenkiintoisempi valikoima näissä kuin tavallisissa kaupoissa. Käyn second handeissä myös matkoilla.

Vierailija
68/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ostan Bellissima-verkkokaupasta. Fyysisesti heidän kauppansa on jossain pääkaupunkiseudulla, mutta pohjanmaalaisena tilaan verkkokaupasta. Suosittelen koska kuvailevat tarkkaan kaikki kenkänsä joten koon valinta helpottuu eikä ole tarvinnut palauttaa. Samasta syystä suosittelen Ommellista, Aarretta, Versonpuotia jne kuten aiemmin mainitsin, kun heillä tarkat mitat vaatteistaan. Kaikissa tietämissäni suomalaismerkkien valikoimissa on nämä tiedot. Ilman tuotteen mittoja en juuri osta mitään ja siksikin ulkomaiset merkit jää ostamatta, mitä nyt joskus kauppakeskuksesta saatan ostaa kun voi sovittaa.

Vierailija
70/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aiemmin lähinnä Espritiä, mutta se meni konkaan. Inhoan shoppailua ja minulle sopi hyvin se, kun tiesin kokoni ja Espritin vaatteet oli mun tyylisiä, sellaista perusvaatetta. Nyt pitää etsiä uusi luottomerkki, mutta mikä??

Vierailija
71/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin aiemmin lähinnä Espritiä, mutta se meni konkaan. Inhoan shoppailua ja minulle sopi hyvin se, kun tiesin kokoni ja Espritin vaatteet oli mun tyylisiä, sellaista perusvaatetta. Nyt pitää etsiä uusi luottomerkki, mutta mikä??

Minusta S.Oliver on hyvin samantyyppinen kuin Esprit.

Vierailija
72/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiata, Sézane, WNU, Soft Goat, Almada Label, Theory, Samsoe Samsoe, Anine Bingsiinä varmaan viimeisimmät. Noiden lisäksi tulee paljon ostettua vintageliikkeistä niin kivijalasta kuin nettikaupoista, jos sieltä sattuu silmiin osumaan jotain laadukasta. Niistä saa erityisesti vanhoja laadukkaita pukukoruja ja esim. haalareita ja silkkipaitoja

Vierailija
73/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta S.Oliver on hyvin samantyyppinen kuin Esprit.

Kiitos, täytyypä tutkia!

Vierailija
74/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina suosikkeja on olleet Sezane, & Other stories, Ivalo, Boozt ja Zalando. Jonkin verran myös käytettynä tulee osteltua vaatteita, Sellpystä ja Vintedistä.

Vierailija
75/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin mäkin kaipaan Espritiä. Mitoitus sopi mun kropalle hyvin.

More&More on mun uusi löytö ja Milano. Molemmilta löytyy vaatteita, joista tykkään.

Vierailija
76/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää, ettei tämän vuoden muotiväriä eli ruskeaa näy vaatekaupoissa. Olin odottanut sitä koska tykkään ruskeasta.

Heti ostettiin loppuun esim. suklaanruskeat t-paidat. Beessejä vaatteita taas kaupat täynnä, vaikka harvalle sopii.

Vierailija
77/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni nykyään kirpputoreilta tai sitten kankaat kirpparilta tai kangaskaupasta. Ostan nykyään vain tosi tarpeeseen kun turhauttaa kuinka paljon on kerennyt tähänkin ikään hankkia kaikkea aivan turhaa. Olen tullut tulokseen että villa ja merino on parasta + vanhempi suomalainen tuotanto, näitä erityisesti bongailen käytettyinä.

Vierailija
78/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin mäkin kaipaan Espritiä. Mitoitus sopi mun kropalle hyvin.

More&More on mun uusi löytö ja Milano. Molemmilta löytyy vaatteita, joista tykkään.

Pistän korvan taakse nämäkin. Kiitos myös sinulle :)

Vierailija
79/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää, ettei tämän vuoden muotiväriä eli ruskeaa näy vaatekaupoissa. Olin odottanut sitä koska tykkään ruskeasta.

Prismassa myydään ruskeita toppeja ja vöitä, Lindexillä ja Kappahlilla on myös verkkokaupan mukaan ruskeita vaatteita myynnissä.

Vierailija
80/100 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Esprit on mennyt konkkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme