Mistä ostatte vaatteet 30-45-vuotiaat naiset?
Kommentit (100)
Lomareissulta Espanjasta tulee ostettu paljon vaatteita,esim Encuentro on suosikki.Kirppikselta ostan merkkivaatteita.Sitten ihan Lindex,Kappahl ja marketit.Juhlamekot Zalandolta ja joskus Marimekolta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mua pikkaisen ärsyttää kun tässä maailmantilanteessa aikuinen ihminen kyselee jotain vaatekauppavinkkejä vaikka tää maailma hukkuu pskaan, melkein naapurimaassa soditaan ja ihmisiä kuolee nälkään. Tiedän että ihan viaton kysymys mutta ei vain ainakaan itsellä näin aikuisena ole pääprioriteettien joukossa ollut enää vuosiin. Ja tän viestin ei ollut tarkoitus loukata, totesin vain. N33
Ei kaduilla voi alasti kulkea.
Onko todella Suomessa asiat niin että jos ei erikseen kysele vinkkejä niin ko. ikäryhmä ei vain yksinkertaisesti löydä vaatekauppoja? Että alasti joutuu kulkemaan jos ei ole sisäpiiritietoa alan toimijoista?
Onko todella niin,ettei mihinkään saa kyselle vinkkejä muilta? Joskus voi kaivata uusia ideoita.
Jos aihe ei kiinnosta,ei siitä ole pajko tulla keskustelemaan
Olen jo hetken suosinut saksalaista Cecil -merkkiä. Samoin InWear, soulmate jne ovat kivoja
Kirpputoreilta laadukkata vintagevaatteita. En tykkää kertakäyttömassamuodista.
Vierailija kirjoitti:
Kirpputoreilta laadukkata vintagevaatteita. En tykkää kertakäyttömassamuodista.
Sama jatkaa, että alusvaatteita ostan lomalla espanjalaisista marketeista 1- 3 eurolla, siis rintaliivejäkin.
Kirpputori on ainoa paikka, jossa jaksan etsiä vaatteita. Muuten ostan hyvin satunnaisesti, jos jostain tarttuu mukaan. Inhoan shoppailua. Viimeksi ostin viime vuonna 4 kashmir-villapaitaa, kaikki suunnilleen samaa mallia, mutta eri värisiä. Menin koko talven niillä ja aion tehdä saman siihen saakka, kunnes ne kuluvat loppuun. Aivan erinomainen ostos, vaikkakin kallis.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi mua pikkaisen ärsyttää kun tässä maailmantilanteessa aikuinen ihminen kyselee jotain vaatekauppavinkkejä vaikka tää maailma hukkuu pskaan, melkein naapurimaassa soditaan ja ihmisiä kuolee nälkään. Tiedän että ihan viaton kysymys mutta ei vain ainakaan itsellä näin aikuisena ole pääprioriteettien joukossa ollut enää vuosiin. Ja tän viestin ei ollut tarkoitus loukata, totesin vain. N33
Että sellainen moraali"saarna". Totta puhuakseni, minulle on se ja sama missä soditaan, minulla on myös oma itseni, oma terveys ja hyvinvointi ja laitan ne etusijalle. Siihen myös kuuluu vaatteet koska välillä niitä on pakko uusia että näyttää siistiltä. Ja ei, en osta vaatteita edes kovin usein ja käytän kaikki niin puhki kuin mahdollista.
Kun katsoo katukuvaa, niin todennäköisesti kirppiksiltä.
Suurin osa vaatteistani seuraavista verkkokaupoista tai heidän myymälöistä ja jälleenmyyjiltä: Alpa, Aarrelabel, Ommellinen, Northoutdoor, Versonpuoti. Sitten yksittäisiä vaatteita myös seuraavilta: Niinmun, Second Chance, FeelK, Kaiko, Toive, Nakoa, Metsola. Suosin vähintään Suomessa suunniteltuja vaatteita, osa myös Suomessa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ok, sä et sitten käytä vaatteita vai, vai et ole ostanut mitään viimeiseen kolmeen vuoteen koska melkein naapurimaassa soditaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo katukuvaa, niin todennäköisesti kirppiksiltä.
Tai katukuva kertoo, että kaupoista ostetut vaatteet käytetään loppuun ennen uusien ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervaan ja tuhkaanko pitäisi ihmisen sen kunniaksi pukeutua?
Ei missään nimessä :D Vaatevinkkejä nyt tulee vastaan kaikkialla ilman että siitä pitäisi erikseen kysellä. N33
No mitä sitten saa kysyä, että sopii mielestäsi tähän maailman tilanteeseen? Ja mikä sinä olet sanomaan mitä saa kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi siis vain olla ja möllöttää. Tuhlata omakin elämä suremalla muiden vastoinkäymisiä. Sota ja nälänhätähän ratkaistaan sillä.
Parempi keskittyä siihen mikä elämässä on hyvin ja tehdä tästä maailmasta parempi paikka kanssaihmisille. Itselleni vaatteet ei ole se "THE juttu" elämässä, kiva jos sinulle on :) Mukavaa illanjatkoa anyways! N33
Päätit kuitenkin avata ketjun ja keskustella vaatteista. Vauvapalstailuko sinusta on maailmanparantamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervaan ja tuhkaanko pitäisi ihmisen sen kunniaksi pukeutua?
Ei missään nimessä :D Vaatevinkkejä nyt tulee vastaan kaikkialla ilman että siitä pitäisi erikseen kysellä. N33
Kaikki eivät pyöri samoissa paikoissa kuin sinä. Joten niitä vinkkejä ei välttämätt
Ilmeisesti katsot paljon vaateaiheista sisältöä jos sitä tulee sinulle joka tuutista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaduilla voi alasti kulkea.
Onko todella Suomessa asiat niin että jos ei erikseen kysele vinkkejä niin ko. ikäryhmä ei vain yksinkertaisesti löydä vaatekauppoja? Että alasti joutuu kulkemaan jos ei ole sisäpiiritietoa alan toimijoista?
Onko todella niin,ettei mihinkään saa kyselle vinkkejä muilta? Joskus voi kaivata uusi
Toi edellinen ei ymmärrä mitä tarkoittaa keskusteleminen ja mikä on tämänkin keskustelupalstan tarkoitus.
Noshilta ja Nansolta sekä kirpparilta.