Tunnusta pois: rakastatko enemmän lastasi vai puolisoasi?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/3c43b09d-5c7d-4fa3-a078-9a9134fa8130…;
Hyvin usein vauva pilaa parisuhteen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
lapsiani tietysti, enkä suostuisi edes ottamaan puolisoa, varsinkaan suomalaista naista
naiset on katkeria lapsilleen, kun lapset vie miehen hiomion
Mies joka on innokas lasten kanssa leikkijä on itsekin vielä keskenkasvuinen. Naisen kannattaa äkkiä pakata laukkunsa ja etsiä joku vähän aikuisempi parittelukumppani kuin mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen nyt se haukuttu kusipää, ja tulen vastaamaan että vaimoani. Se ei tarkoita ette rakastaisi lastamme. Lapsikin lähes aikuinen nyt.
Huomaan, että minua kiinnostaisi heti kuulla lisää. Minkälainen oma lapsuutesi oli, minkälainen vanhempiesi. Miten teillä kulki parisuhde, suhde lapseen ja muu elämäntilanne ennen raskautta, sen aikana ja sen jälkeen. Minkälainen olet luonteeltasi ja minkälainen lapsesi ja vaimosi on, kuinka tiiviit ovat suhteesi ylipäätään muihin ihmisiin ja paljonko niitä on. Miten määrittelet rakkauden, ketä kaikkia koet rakastavasi tai rakastaneesi jnejnejne. Ei siis tarvitse tietenkään vastata, en sellaista edes tässä halua. Mutta tosielämässä mielelläni olisin esittänyt lisäkysymyksiä.
Sillä on tuo kieltämättä erilainen vastaus ja kiehtoo, mistä tuollainen kokemus mahdollisesti syntyy. Hyvä lisäys kuitenkin, että rakastat myös lastanne.
No, minä olen nyt se haukuttu kusipää, ja tulen vastaamaan että vaimoani. Se ei tarkoita ette rakastaisi lastamme. Lapsikin lähes aikuinen nyt.