Behm vaan kaunistuu!
Tässä todiste. Rakkaus kaunistaa.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Menis töihin ja hoitais lapsensa.
"Sä olet pa..an arvoinen"
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, että vei joltain oikealta ja taitavalta näyttelijältä työn. Näyttelijöiden työtilanne on huono, ja sitten tämä kaiken taitava ja osaava, itserakas daami saa pääroolin elokuvassa, johon olisi voitu palkata näyttelijä.
Eipähän tarvitse tuota elokuvaa mennä katsomaan.
Hänet on valittu ja muistaakseni pyydetty joten miksi häntä syytät? Elämässä ei pärjää niin että antaa kaiken vain koko ajan muille. Tekisin itsekin kaiken mitä tarjotaan jos työt sopisivat minulle ja haluaisin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
..."sä olet p.skan arvoinen"
Kolmekymppinen äiti rusetti päässä rumat polvilumpiot esillä konttorituolissa p.llu lähes näkyy. Onha sitä jaettu, jos perillinen toisellakymmenellä jo. Ei oo aikas ku haihatella.
Lauletaan sä olet ...
Mikähän sairaus sinulla mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Menis töihin ja hoitais lapsensa.
"Sä olet pa..an arvoinen"
Siis mitä helvettiä nyt taas? Menisi töihin? On jo. Jos on töissä niin ei voi hoitaa lasta. Harvoin töissä ollaan ympäri vuorokauden ja ympäri vuoden keskeytymättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, että vei joltain oikealta ja taitavalta näyttelijältä työn. Näyttelijöiden työtilanne on huono, ja sitten tämä kaiken taitava ja osaava, itserakas daami saa pääroolin elokuvassa, johon olisi voitu palkata näyttelijä.
Hänet on valittu ja muistaakseni pyydetty joten miksi häntä syytät? Elämässä ei pärjää niin että antaa kaiken vain koko ajan muille. Tekisin itsekin kaiken mitä tarjotaan jos työt sopisivat minulle ja haluaisin kokeilla.
Hält ko halval aina saant. Onk hevosii.
On kyllä niin kaunis että itku meinaa tulla. Jos ei tietäisi että on oikeaasti olemassa niin kuvan perusteella väittäisin että on tekoälyllä luotu nainen. Behm on minun mittapuulla ns. täydellinen nainen.
M52
Vierailija kirjoitti:
..sä olet .. arvoinen
💩
Äitii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvalla saa ...arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulu. Muka kokki. Uuuhhh.
Osa-aikainen barista 😂🤣😅 vuoteen 2020.
Onneksi olkoon. Lapsi 19-vuotiaana. H..orrhhaa
h. Lapsi pois. Mies 1,2,3,4,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..sä olet .. arvoinen
💩
Äitii
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut viime aikoina samaa. Uusi hiustyyli hänellä tosi upea.
48 cm laitettu pidennystä. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Behmin lapsi on?
11-12
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nuo pidennykset vai omat hiukset? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunis. Meikit ja tekoripset. Hiuslisäkkeet jatkot 40 cm. Videolla tuolilla p.lkukarvat näkyy. Rusetti päässä. Amis. Ei oo edes lukioo käyny, mitäö opuskelku. Kersan väöns alke 20 v. Mitä se osaa. Ei mitää. Niii- i.
Lisäksi hylännyt oman lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
..sä olet .. arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen Behmin lapsi on?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilee nykyään. Liukkosen kanssa esitti jotain eteeristä mysteerinaista. Ei paljon hymyä tullut.
Hampaat, virkistysaineet, lapsenhoito ja kasvatustehtävä
Onko ohjaaja Oskari Sipola Behmin siipan Aku Sipolan veli/serkku yms? Piiri pieni se kaverisuhteilla Suomessa pyörii...