Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kieltäytyy lähes kaikesta

Vierailija
26.04.2025 |

Ongelmana on se, että vaimo sanoo ei, ei moneen asiaan seksissä. En mitään ihmeellistä halua/yritä tehdä... Esim.  suuseksiä, joskus suostuu ja joskus ei. Pepun hyväilyä, joskus ei... Leluja, joskus...Muutenkin aika flegmaattinen, yritän mitä ja kuinka vaan. Itsekin noista paljon saisin lisäkiihotusta. Ollaan oltu yhdessä 28 vuotta. Jo ulkonäkönsä: muodokas ja  pitkähiuksinen mua aina kiihottaa, mutta jotain kaipaan lisää.

M55

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama ongelma. Lisäksi seksiä on (mielestäni) liian harvoin. Suuseksi ei saa antaa enkä saa. Asentona käytännössä lähetyssaarnaaja ja joskus harvoin takaapäin.

Orgasmin saan annettua 1/3 kerroista maksimissaan. Silloin käsin ja samalla rintoja hyväillen.

Muutama vanha kaveri kännissä avautunut, miten seksiä ei ole ollut lainkaan vaikkapa kahteen vuoteen. Yhdessä oltu 25-30 vuotta, lapset jo aikuisia tai lähes aikuisia, omakotitalot ostettu ja vaimoille autot ja lomareissut ja milloin mitäkin. Mutta seksiä ei vaimolta heru. Minä pistäisin kyllä jo paljon nopeammin tuollaisen pihtarin pihalle. Mutta ehkä se avioehto on unohtunut aikanaan tehdä.

Itse kävisin tuossa vieraissa tai maksullisissa minkä kerkiäisin ja vaimon kanssa olisin "ihanan rakastanut" ja nauttisimme niistä "niin paljon seksiä tärkeämmistä" asioista. Eli pitäisin sen siinä vierellä odottamassa kunnes tarvin omahoitajaa/seuraa/apua sitten kun seksinvimma joskus 75+ iässä ehkä hellittänyt.

Vierailija
62/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä:

En ole koskaan saanut suuseksiä. Kesti pari vuotta kunnes sain antaa takaa. Ei koskaan leluja. Seksiä vasta häiden jälkeen.

Naimisissa yli 30 vuotta.

Otan osaa. Toisaalta, olet valinnut yhä uudestaan ja uudestaan tuon elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko AP, että tilanne jotenkin paranee ajan kuluessa ja vaimon vanhentuessa? Seuraavaa vaimoa kun vikittelet, niin neuvona voin kertoa, että kannattaa ottaa tämä asia puheeksi ennen kuin pappi sanoo aamen.

Vierailija
64/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä parane, huononee vaan. Kokemusta on

M66

Vierailija
65/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla villi ja estoton, mutta häpeän kroppaani (raskauksista revennyt roikkuva vatsan iho + pukamat) joten koen, etten voi antaa miesten nähdä minua ilman vaatteita. Vaatteet päällä olen kaunis ja viehätän miehiä. On kuitenkin hyvin vahva olo, että olen viallinen eikä rietas seksi kuulu minunlaisilleni. 

Vierailija
66/68 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaimo ylipäätään orkun kanssasi. Ehkä masturboi mieluummin kuin harrastaa seksiä kanssasi. Ehkä kannattaisi viimein opetella tyydyttämään puoliso valittamisen sijasta. 

Vierailija
67/68 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö vaimollesi joka kerta orgasmin seksissä?

näistä ei ole kiinni. useinkaan ei halus eli joku vie moodin muualle,

. lisäks nykyään enemmän haluttava häntä insta ja sarjat kännykästä

Vierailija
68/68 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä:

En ole koskaan saanut suuseksiä. Kesti pari vuotta kunnes sain antaa takaa. Ei koskaan leluja. Seksiä vasta häiden jälkeen.

Naimisissa yli 30 vuotta.

Otan osaa. Toisaalta, olet valinnut yhä uudestaan ja uudestaan tuon elämän.

Tiedän.

Ehkä johtuu siitä että vaimo on uskovainen ja minulla on pieni pippeli. Toisaalta sitä hän huomasi vasta häiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän