Minä olen akateeminen ja haluaisin kutsua kaikki muutkin akateemiset tähän meidän akateemisten ikiomaan ketjuun!
Kommentit (83)
taidan kärsiä lukihäiriöstä: siitä puuttui sana " ei" .
vai varastanko sen itselleni tohtorinmiekalla uhkailemalla? Siinä ei maisterinsormukset auta.
Pitäisiköhän meidän oikeastaan perustaa ihan oma ketju?
t. KM - väitöskirjan näpyttelyn lomasta
ilmoittautuu FM joukkoon jaloon. Päivät pitkät pohdin ja kirjoitan Tärkeitä Asioita, mikä toivottavasti johtaa siihen, että jonakin kauniina päivänä saan painaa tohtorinhatun kutreilleni.
Täällä myös yksi KTM ilmoittautuu mukaan.
Mä pidän kyl ylioppilaslakkia päässä kesät talvet niinkuin vanhoissa suomalaisissa leffoissa.
Kahdesta yliopistosta valmistunut Akateeminen.
Ihanaa että meillä on vihdoin oma ketju, ettei tartte olla amisten ja amk:oiden kaa samassa.
KM, hum kand, ihan kaksi tutkintoo mulla aatelkaa
tämä maisteri kävi juuri äänestämässä ja pian juon kahvit... Akateemiset päiväkahvit.
Meillä muuten sähkötyöt on hoidossa vallan mainiosti, samoin kuin talon ja auton pikkurempat ja vielä maukkaat pihvitkin! Nämä kaikki hommat meillä taitaa oma rakas monipuolinen amismieheni :)
nimimerkki " Sano mua maisteriks!" ;D
Kun pääsin yliopistoon, tuntui, etten ollut koskaan elämässäni ollut niin onnellinen. Aina kun vain ajattelinkin asiaa, teki mieli hypätä onnesta kattoon. Minä pääseen eliittiin! Saan kulkea vappuna haalarit päällä! Saan paljon rahaa!
t. Jo paljon viisaampi ja vanhempi FM (joka ei omalla palkallaan leuhki, mutta akateeminen mies onneksi tienaa hyvin)
Itse olen sentään filosofian tohtori, joten en halua heilua missä tahansa rupusakissa.
opiskelija vielä. Saanko mäkin tulla?
Kai olette äänestäneet tai äänestätte jotakuta akateemista?
terv. FM ja FM, siis kaksinkertainen akateeminen, KUVITELKAA
t. KM (luokanopettaja kuitenkaan)