Minä olen akateeminen ja haluaisin kutsua kaikki muutkin akateemiset tähän meidän akateemisten ikiomaan ketjuun!
Kommentit (83)
takaavat sen, että tiedän, etten ole tyhmä. Se olisi kauheaa. Siis olla tyhmä.
tohtori vaan seppelettä tänään.
Moi kaikille!
-MMM
sitten mäkin saan pitää laakereita hetken :-).
LT
ettei nyt ei-akateemiset saisi meistä liian sivistymätöntä kuvaa ;D
T: akateeminen kielipoliisi
Onpa kiva että teitä on täällä av:lläkin koolla näin paljon. Täytyy välillä tulla tänne meidän sivistyneiden akateemisten omaan ketjuun huokaamaan helpotuksesta, kun muualla oli niin epäakateeminen ilmapiiri.
Rakkain terkuin YTM
Ei noiden ei-akateemisten typeriä juttuja kestä ilman akateemista vertaistukea...
terkuin, OTK
Moi vaan te kaikki muutkin akateemiset:)
mutta kyllä tämä akateemisuus on mulle se tärkeä, oma juttu. Mutta siinä olet oikeassa, että vertaistukea tarvitaan! Tulkaa, hei kaikki välillä kertomaan, miten menee, mitä teidän akateemisuudellenne kuuluu, ja tietty siitä, jos joku on väheksynyt akateemisuuttanne, sillä se on kyllä ihan :( -ap
Taidankin olla ensimmäinen KTM tässä ketjussa. Onko muita erinomaisia ekonomeja paikalla?
koska, näin meidän kesken, hohhoijaa noita muita aloituksia.
T: akateeminen, joka pysyy jatkossa poissa tästä ketjusta.
Me ymmärretään sua. Joskus akateeminenkin uupuu.
Vihdoinkin saan vetäytyä akateemiseen seuraan myös netissä. Tottahan olen IRL ollut vain akateemisten kaveri ja jutellut vain akateemisten kanssa. Mutta että tämä ihanuus saatiin tänne nettiinkin...KIITOS, akateemiset ystäväni.
Menen laittamaan iltapalaa ruisleivästä, jonka joku ei-akateeminen on pragmaattisilla sormillaan näperrellyt meitä akateemisia palvellakseen.
KM
t. ELL