Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko väärässä jos sanon naiselleni ettei hän voi olla ilkeä minua kohtaan kuukautistensa takia?

Vierailija
25.04.2025 |

Siis valittaa ihan ihme jutuista joista ei muuten ikinä valittais kuten että olen täyttänyt tiskikoneen väärin, halaan liian lujaa, et vastannut viestiin tarpeeksi nopeasti yms. Ymmärrän että on kipuja mutta en minä niitä ole aiheuttanut.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyö sitä akkaa turpaan ja sano, että johtui testosteronin liikatuotannosta.

Erikoista, että jonkun mielestä nuo vertautuvat toisiinsa. Jotain on sullakin liikaa. Kusta päässä.

Onko henkinen väkivalta sinulle täysin vieras käsite?

Vierailija
22/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselleni ,omistatko hänen paljonko maksoit tuherosta?ostitko käteisellä vai osamaksulla naisesi.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin sanoa, vaikka hormoonit vaikuttaa niin omaan käyttöönsä voi myös itse vaikuttaa. 

Oletko nainen vai mies? Hormonit ovat aika kova vastus, ei siinä meinaa auttaa oikein mikään.

Ylipäätään oman pahan olon purkaminen syyttämään ihmiseen on todella lapsellista käytöstä, kyllä akuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran tunteidenhallintaa. 

Eri (nainen olen, jos sillä nyt jotain väliä on)

Vierailija
24/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yksisoluinen idiootti.

Vierailija
25/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin sanoa, vaikka hormoonit vaikuttaa niin omaan käyttöönsä voi myös itse vaikuttaa. 

Oletko nainen vai mies? Hormonit ovat aika kova vastus, ei siinä meinaa auttaa oikein mikään.

Ylipäätään oman pahan olon purkaminen syyttämään ihmiseen on todella lapsellista käytöstä, kyllä akuisella ihmisellä pitäisi olla sen verran tunteidenhallintaa. 

Eri (nainen olen, jos sillä nyt jotain väliä on)

Syyttömään siis 

Vierailija
26/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Aina voi yrittää, mutta en kyllä suosittele sitä. Viisaana viet hänelle suklaata ja hemmottelet muutenkin. 

Vierailija
27/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaarille pillua ma pyydän,viimeksi Talvisodanaikana sain Olgalta sitä parasta herkkua.

Vierailija
28/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka selittää v-mäisyyttään hormoneilla ei ole aikuinen ihminen, keskenkasvuisilla teineillä voi hormonit viedä muttei aikuisia 

Hän sanoi, ettei muulloin ole tuollainen. Kyse ei silloin ole v-mäisyysestä luonteesta.

Toiset naiset joutuu tsemppaamaan aika paljon arjessa niiden menkkojen takia. Yleensä kaikki kestää sen opiskelu/työpäivän ihan ok. Mut sit kotona ei enää jaksa pidätellä. 

Siinä mielessä on, että miksi nainen ei hae apua!! Velvollisuus on hakea apua kun tekee toisen elämästä tukalaa.

Vierailija
29/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sitä billua vaio ei naiseni ei anna vaikka lyön setelit kouraan.

Vierailija
30/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkkojen mielialaoireet on oikeesti tosi pahat niin kannattaa sillon muutaman päivän ajan olla mahdollisimman paljon omissa oloissa ja pitää vähän etäisyyttä toiseen. Jos asuu yhdessä niin perus kommunikaatio toki, mutta muuten on hyvä keskittyä hetki omiin harrastuksiin ja juttuihin niin ei tule riitaa ja pahaa mieltä. Menkkojen piikkiin ei saa laittaa huonoa käytöstä, mutta mielialat saattaa vaihdella tosi paljon ja välillä se voi olla tosi ikävää ja hankalaa. 

Vierailija
31/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin.

Vierailija
32/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kehon hormoniheittelyitä pitää pystyä hillitsemään?

Vierailija
33/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole mitään naista,höm.... olet ,matkusta ruotsiin siellä olet onnellinen mulkkujen keskellä.

Vierailija
34/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset joutuvat enemmän tsemppaamaan itseään kuukautisten aikana. Itse ainakin joudun. Ja pahimmat oireet ovat ennen kuukautisia. Ja varmin merkki kuukautisista on se, että on todellisia suunnitelmia lopettaa omat päivänsä. Ja tajuaa kyllä että nyt on menkat alkamassa eikä nämä ajatukset ole todellisia. En kuitenkaan ainakaan tahallaan pura sitä muihin ihmisiin, mutta sille en voi mitään että pinna voi palaa silloin herkemmin. Siis omassa mielessä ei kenellekään toiselle ihmiselle voin raivota. Se on pakko kun tekee asiakastyötä

Vierailija
35/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon ja heti perk..

Vierailija
36/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kehon hormoniheittelyitä pitää pystyä hillitsemään?

Ei, vaan käyttäytymistä. Voi opetella rakentavan tavan purkaa pahaa oloa.

Vierailija
37/37 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan