Missä lapsuuden piirretyssä oli mielestäsi paras tunnari?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Balt Baltazar Balt Baltazar..... professori Baltazar. Ja tykkäsin myös Kallen kiipeilypuu (Kalles klätterträd) tunnarista. En tiedä onko näytetty Suomessa.
Molempia näytettiin.
Lukemattomat tunnarit ovat jääneet mieleen.
Kreivi Duckula oli vhs-kaseteilla ja aina lainailtiin kavereilta. Mahtava suomidub tässäkin 👍
Yksi pelottavimmista piirretyistä! Jakso missä pullonhenki haluaa syödä Alfredin tai kun karskikatti jahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Peukaloisen Retket
Tunnusmusiikki alkoi soimaan päässä.
Ja isäni kommentti: "Raketti on perseessä noilla hanhilla!"
Hanhet kun vain ojensivat kaulansa taivasta kohti ja nousivat pystysuoraan.
Pat & Mat rupeaa soimaan päässä kun asiat menee pieleen töissä 😂
Akuperäinen Transformers Sky Channelilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeanuolessa.
Ei ollut ihan pikkulapsille tarkoitettu ja suomiversiota paljon leikattu. Päiväkoti-ikäisenä jopa päiväkodissa katsottiin. Monet kyyneleet tuli tirautettua ilosta ja surusta. Varmaan parhaita animeja.
Siis milloin tätä on esitetty ja millä kanavalla? Itse en ole tämmöistä eläissäni nähnyt, en edes vähän vilaukselta. Niin on vieras, ettei sano yhtään mitään. Mulle Hopeanuoli on sarjakuvalehti, jossa intiaanit seikkailivat ja tappelivat valkoisten rosvojen kanssa. Tuli luettuna pikkupoikana joskus vuosina 1981 - 1983.
Ei ole telkkarissa esitetty mutta videokaseteilla myytiin/vuokrattiin. Suomeksi dubattu ja videot kiersi lainassa ympäri kyliä.
Itse hankin aikuisena DVD: llä alkuperäisen sarjan. Selitti kyllä monta asiaa, jotka oli leikattu pois. Kuten Rikin kuolema lopussa, aluksi oli pystyssä ja yhtäkkiä veren peitossa kuolemaa tekien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeanuolessa.
Ei ollut ihan pikkulapsille tarkoitettu ja suomiversiota paljon leikattu. Päiväkoti-ikäisenä jopa päiväkodissa katsottiin. Monet kyyneleet tuli tirautettua ilosta ja surusta. Varmaan parhaita animeja.
Siis milloin tätä on esitetty ja millä kanavalla? Itse en ole tämmöistä eläissäni nähnyt, en edes vähän vilaukselta. Niin on vieras, ettei sano yhtään mitään. Mulle Hopeanuoli on sarjakuvalehti, jossa intiaanit seikkailivat ja tappelivat valkoisten rosvojen kanssa. Tuli luettuna pikkupoikana joskus vuosina 1981 - 1983.
Ei ole telkkarissa esitetty mutta videokaseteilla myytiin/vuokrattiin. Suomeksi dubattu ja videot kiersi lainassa ympäri kyliä.
Itse näin Hopeanuolen, kun ne kasetit oli hankittu koulun jälkeiseen iltapäiväkerhoon. En tiedä olisko ohjaajat niitä hommanneet, jos olisivat tienneet minkä tyylinen ohjelma 😅 Joidenkin vanhemmat ei sitten tykänneet, kun lapset näkivät painajaisia.
Kyllähän Kolme Muskettikoiraa oli aika kova. Vaikka nyt kun katsoin niin tuo suomalainen dubbaus on aika kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumatti pikku kakkosessa
Se kai ei ollut piirretty. Roistovaltio DDR:n tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Ahmed Ahne kaliffiksi kaliffin paikalle 👍
Tämä on nykyisin sensuurissa. Inttiaikanani tupakaverina oli algerialaissyntyinen tyyppi, joka näytti ihan Ahmed Ahneelta.
Muistaako joku seitkytluvulta rosvo ruudolffin, joka asui muistaakseni mustassa metsässä? Tuli sunnuntaiaamuisin, vanhemmat sai nukkua hieman pitempään.
Ihmelintu Wattoo Wattoo
Smurffitunnari on kyllä vuoden korvamato.
2 girl 1 cup